Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bambi: geslaagd, gefeliciteerd! En laat nu je mannetje maar gaan, met een dikke buik achter hond aan waggelen is ook niks haha

Rimke: valt wel mee hoor, voel me nu niet zo depri. Had t ook wel een beetje verwacht. Oke, was vanmorgen een half minuutje even tegen mannetje aan gaan hangen, maar daarna viel t wel mee
Heb trouwens 2x getest. Had t idee dat 1e test niet goed was, zat iets op schermpje, en leek of er vocht in zat (plas haha), dus voor zekerheid 2x getest
Ong nog steeds niet gekomen, heb t idee dat t wel er aan komt. Maarja zolang het er nog niet is, kan t nog allemaal. Maar kan me niet voorstellen dat ik na neg test toch zwanger ben. Vorige x had ik pas na 3 dagen pos. getest, maar omdat je deze test al 6 dagen van te voren kan doen, denk ik dat ik dan wel pos had moeten testen. Lees ook wel eens dat deze test niet altijd goed test, maar we wachten af
Vanavond sinterklaasavond, let op, dan wordt ik ong!

Nouja, 1 pos. ding, kan morgen wel wijntje drinken haha

Heb vandaag nieuwe kleertjes aan, dus misschien voel ik me daarom ook niet zo depri hihi

Ik zag dat er NOG meer zwangeren bij waren, grrr wie wordt weer de volgende klusbabe??

hoi meiden,

zit hier op me werk me echt kei dood te vervelen, nof ff en ik spring uit verveling uit het raam ofzo. bleggggg.
Ik heb vandaag echt nog niks gedaan, nada ,noppes. Er is niks te doen en heb net uit verveling voor me familie een gedicht gemaakt voor de kerst. We zouden geen kado's doen, maar heb meer voor het gedicht mini kado's gedaan. Voor me vader oordoppen (opa in spee) voor me moeder een plamuurmes, kan ze mee klussen in de babymaker, geld ook voor me mannetje een verfroller ook om te klussen hahah en voor me zussie en haar vriend een mega lang gedicht, die gaan trouwen in 2009 maar die geef ik dus iets van een trouwboek of tijdschrift. Dus kleine kado's voor de leuke gedichten.
Ze vlogen echt zo uit me , kan best redelijk dichten vind ik zelf en was ff geleden, maar als ik eenmaal bezig ben .pfffffrrrrtttt. dan gaat het zo.

Nou nu dus half 3 pff moet nog 2.5 uur doorkomen. Waarmee in godsdnaam. Wat doe ik hier, ik kan iet weg maar lig liever op me bedje.

Linda hoe was het bij de gyn ?

bieb fijne sinterklaasavond alvast, was toch van je werk he?

rimke, niet te druk maken hoor, en van dat temperaturen moet je ook niet te letterlijk nemen, kan namelijk zeer afwijken en daar word je alleen maar onzeker van. Heb vanmorgen moeten lachen om je berichten hoor, je flapt het er ook zo lekker uit, heerlijk.

ga weer verder vervelen, of is er iemand om mee te kletsen ?

xxx bambi

Bambi:Ik verveel me ook wel eens hier....not...maar meer geen zin haha
Enja, straks sinterklaasavond op werk, maar eerst om 5 uur frieten Hmmm echt zinnetjes in!
Nog steeds geen ong trouwens

Van dat temp snap ik ook niks. Als je na je eisprong hogere temp hebt, dan ben je in theorie toch zwanger? Mijne is ook sinds die tijd hoger, maar zwanger??? geen idee

Meiden, denk niet dat ik vanavond nog even kom buurten. Ik wens jullie veel gezelligheid. Niet te veel kletsen, anders moet ik zo veel lezen haha

he bieb,

Lekker ik eet ook frieten mhhh. heb daar wel zin in en het mannetje maakt dat klaar, dus ik kan straks gelijk gestrekt op de bank hihih.

He ik heb ergens gelezen dat als je temp, na je ei 19 dg hoor is wel eens zwanger zou kunnen zijn. Maar zoals jij het schrijft klop tniet helemaal hihih
Na je ei is ie altijd hoger en dat blijft ie totdat je ongie word. Dus al bv. je temp vandaag 39.9 is ofzo en morgen ineens 36.5 of minder dan zou teohreties je ongie eraan komen. snappie.
Maar in de praktijk klopt dat helemaal niet, want bij was me temp. ook gezakt en blijk wel degelijk nog steeds zwangher te zijn, geloof ik. Ja ik voel natuurlijk weinig hihih en behalve moe heb ik weinig last ergens van, ja koppijn al heel de dag, maar dat is niet speciaal een zwangerschap kwaaltje.

nou nog een half uur dan mag ik naar huis.
nog iemand online ?

xxx bambi

Hallo allemaal,
Tjee, 5 pagina's volgel...ld. nou pagina 5 heb ik gelezen.
Nu de rest nog.
@april: ik heb ook sinds deze week bandenpijn. Ik heb echter ook 2 keer gedacht dat ik een trapje voelde, maar dat zal nog wel niet kunnen.
@rimke: tja, nu je het hebt over de foto's van bangkok. Potjandorie, daarom had je al zo vroeg andere kleding nodig. Ja dan heeft je baarmoeder ook hard moeten groeien. Vervelend van die pukkels. Misschien lucht het je op als ik je zeg dat ik er ook last van heb.
@kruimels: verbouwen???? Hahaha, ons niet gezien. Wij wonen in een lekker af nieuwbouwhuis. Nou ja, we moesten wel wat doen, maar dat hebben we met en met door klussers laten doen. Wij zijn niet het type om in het blok te gaan.

Vandaag is echt mijn ongi dag, en temp was juist nog 0,2 graden hoger dan de laatste week! vreemd

Hier verder nog geen ong. Oke, ga nu echt sinterklaas vieren, oja eerst friet hmmm

@bieb: hé balen, maar nog even afwachten, die test was niet zo geweldig zei je.
@bambi: gefeliciflapfeerd. Nou, dat had je zelf toch niet verwacht of wel?

Ik ben weer helemaal bij over trollen die een topic aan zichzelf besteden en de trollen die met dit topic begonnen  (geintje). Ik weet dat Happy als eerste van het groepje haar ongi had en starte met het topic tweede ronde eerste kindje. Toen ben ik ingestapt en kwam ik de andere dames tegen die van eerste naar tweede ronde gingen. Engeltjuh echter niet, die was geloof ik de 1e ronde al zwanger. En toen werden er namen bedacht en was bambi's mannetje zo creatief. Het lijkt idd heel lang geleden.

Er werd laatst over kerst gepraat en ik kreeg er al helemaal zin in. Ik wil dit jaar op tijd een boompje halen. vorig jaar hadden we weinig keus meer en werd het een scheve.

Trouwens wat betreft de bandenpijn, ik heb er geen moeite mee. Ik weet daardoor dat het werkt. De misselijkheid vond ik altijd rotter.

Vanavond weer babyboom kijken. Ik hoop echt dat er snel weer nieuwe zwangere klusbabes bijkomen. statistisch gezien had het deze maand ook raak moeten zijn. Maar ja de statistiek slaat dit topic over, geloof ik.
@linda2: Waar ben je meid. Nog even en we geven je als vermist op.

Terug
Bovenaan