Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey happy

ga lekker onder de zonnebank, en alvast voor morgen veel plezier met de meidenavond, enne ik vertrouw erop dat jullie me humeur wel opkrikken haha,   de eerste pil heb ik al genomen dus er volgen er nog 4 haha

xx xlinda

quote: Linda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2007 20:00:58'));

hey essy ik zie dat de rd's er zijn meid

Ja, klopt. Kan er niet langer om heen........
Op na de volgende ronde. Vind een ronde wel erg lang duren als ik elke keer tussen de 34 en 40 dagen moet wachten op mijn NOD.

Ben de hele avond met een surprise bezig geweest voor een kind uit mijn klas. Heb een hello kitty uit een piepschuimen plaat gezaagd en ingeverfd. Ben tevreden over het resultaat. Zij hopelijk ook......

quote: Essy82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2007 19:56:15'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde(uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22) Daan308
23)
24)
25)
26) Linda 2e kindje  Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
27)
Mootje 9e ronde ZWANGER!!!!!
28)kruimels, 7de ronde  

29) Bieb2e ronde na mk, Essy 3e ronde

30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde  Linda 2e kindje ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31)

JANUARI

1)  
2)Essy, 4e ronde
3)
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

bambi, gefeliciteert meid met het halen van je diploma. knap van jullie allebei!!!
kan me wel voorstellen dat je vriendje de vervolg training gaat doen, jij moet je rustig houden.

linda, fijn dat de arts je toch weer clomid heeft voorgeschreven.
je humeur word er minder van, maar je krijgt tenminste weer een eisprong en kan weer lekker met ons meeklussen aankomende maand.

dus jullie maken je ook al zorgen om linda2?
raar dat ze ineens er nooit meer is. hoe lang is dat nu al geleden?

er word volop geschilderd bij ons in huis en zoals verwacht barst  ik nu van de koppijn.
zal nog wel een paar dagen aanhouden denk ik. kan niet zo goed tegen die verflucht.

morgen erg druk hier in huis, electricien, tegelzetter, stucadoor en schilder, pppfffff
kan me lol op morgen.
ga nu slapen
welterusten
groetjes kruimels

goeiemorgen meiden

Het was echt niet druk gister hier op het forum haha

Rimke ; hoe gaat het met je meid?? is het bloeden inmiddels al minder geworden, ik hoop het voor je meid

Kruimels: ik hoop voor je dat de verbouwing snel zijn einde nadert, succes vandaag met al het werklui over de vloer hah

Ik, ga naar me werk toe

xxx linda

He meiden!

bieb, wat balen dat je neg getest hebt! nu maar hopen dat je snel duidelijkheid krijgt!
Essy, jij ook ongie.. balen!
Kruimels,   nog lekker in de verbouwing?
Rimke, hoop echt voor je dat je snel stopt met zoveel bloeden!

Verder ben ik t een beetje vergeten!!

oja, bambi gefeliciteerd met jullie diploma!! leuk   hoor!

Hier alles het zelfde. Vanaf vandaag tot dinsdag nod... spannend.. vanmorgen een beetje ongie gevoel onderin mijn buik. maar wel last van mijn borsten.. afwachten maar!
Ik ben er misschien vanavond nog. Maar ga eerst zwartepiet spelen!

Liefs Jacqy

goeiemorgen,

HELP HELP, het is hier een grote chaos en ik voel me een gevangene in m'n eigen huis.
overal mannen, haha.
mijn vriendje en de tegelzetter hadden vanochtend al een aanvaring met elkaar, roelof is nogal koppig en de tegelzetter vind al gauw iets niet deugen en wil alle ruimte hebben om te werken en ja dat is er vandaag niet, whaha.
laten hem maar mooi vandaag met rust in z'n hokkie en hopen dat hij aan het eind van de middag een stuk opgeschoten is.

belt net het broertje van mijn vriendje dat ze vanavond even willen komen kijken, nou dan hoop ik dat alles weer een beetje op stee staat, whaha.

zie dat het alweer bijna 10:00 is en dan drinken we koffie, jaja deze huisvrouw moet voor alle heren de catering doen, whaha sorry hoor ben vreselijk flauw en dan word ik melig.
ga is even wat doen.
fijne dag allemaal
groetjes kruimels

goede morgen meiden,

Kruimels je heb het er maar druk mee met de troep in je huis en niet teveel uitsloven voor die mannen hoor. hihihi

Happy fijne meiden aaf vanavond. Ik had dat tot voor kort ook met al mijn vriendinnen meestal op donderdag avond elke week, maar sinds die ruzie in rotterdam heb ik niemand meer gezien, ik heb ze via een sms gestuurd dat ik zwanger ben en toen van die louwe reacties op gehad en verders hoor of zie ik niemand. stom eigelijk. En ik heb al geprobeerd contact te zoeken, toen met sms en pas via hyves, maar als er geen reactie komt, dan stikken ze er maar in heb ze niet nodig, ik ben zwanger en als ze niet blij voor me kunne zijn dan heb ik niks aan ze. Zo moest er ff uit. Ik hoop dat jij wel leuke en vaste vriendinnen heb, waar je ook echt iets aan heb en waar je op kan bouwen en vertrouwen.

Essy balen dat de ongie heeft doorgezet, ik hoop dat je cyclus nog korter gaat worden, of gewoon raak volgende maand he.

Jacqy nou je maakt het wel spannend meid, ik hoop het zo voor je.
veel plezier met zwarte piet spelen.

Linda fijn dat je weer chlomis heb gehad, nu hopen dat je humeur er niet te veel onder zal leiden.

Gisteren ben ik compleet ingestort, was zo moe en zeer opvliegerig. Had al een week niet ontlast (sorry) daar had ik hoofdpijn van en toen ik thuis kwam van me werk heb ik dus ff een week gepoept oeps. Na het eten weer kramp en ik wou persee de nieuwe tv gids meenemen naar dre wc, maar die lag nog benenden in de brievenbus. Normaal haalt me ventje de post en dat had ie vergeten. Ik weet niet waarom, maar ik werd daar zo verdrietig om en moest zo hard huilen, ik stond te kokken boven de wasbak. Ik kan niet goed overgeven (das een voordeel hoor) maar was dus helemaal over de zeik. Gut de hormomen gierden echt door me lijf.   en kreeg echt pijn in me buik, steken enzo, geloof dat de kleine me actie niet leuk vond.
Ben daarna om bij te komen onder een warme douche gestapt en daarna lekker gtst en babyboom gekeken en daarna hup me bedje in en viel gelijk in coma, was zo moe.

Stond vanmorgen wel op alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden en hele dikke ogen, maar is nu wel bijgetrokken. Voel me niet fit dat wel , maar moet zo tcoh echt boodschappen doen. doe verder heel rustig aan em kom miss. vanaaf weer buurten.

xxx Bambi  

Terug
Bovenaan