goede morgen meiden,
Kruimels je heb het er maar druk mee met de troep in je huis en niet teveel uitsloven voor die mannen hoor. hihihi
Happy fijne meiden aaf vanavond. Ik had dat tot voor kort ook met al mijn vriendinnen meestal op donderdag avond elke week, maar sinds die ruzie in rotterdam heb ik niemand meer gezien, ik heb ze via een sms gestuurd dat ik zwanger ben en toen van die louwe reacties op gehad en verders hoor of zie ik niemand. stom eigelijk. En ik heb al geprobeerd contact te zoeken, toen met sms en pas via hyves, maar als er geen reactie komt, dan stikken ze er maar in heb ze niet nodig, ik ben zwanger en als ze niet blij voor me kunne zijn dan heb ik niks aan ze. Zo moest er ff uit. Ik hoop dat jij wel leuke en vaste vriendinnen heb, waar je ook echt iets aan heb en waar je op kan bouwen en vertrouwen.
Essy balen dat de ongie heeft doorgezet, ik hoop dat je cyclus nog korter gaat worden, of gewoon raak volgende maand he.
Jacqy nou je maakt het wel spannend meid, ik hoop het zo voor je.
veel plezier met zwarte piet spelen.
Linda fijn dat je weer chlomis heb gehad, nu hopen dat je humeur er niet te veel onder zal leiden.
Gisteren ben ik compleet ingestort, was zo moe en zeer opvliegerig. Had al een week niet ontlast (sorry) daar had ik hoofdpijn van en toen ik thuis kwam van me werk heb ik dus ff een week gepoept oeps. Na het eten weer kramp en ik wou persee de nieuwe tv gids meenemen naar dre wc, maar die lag nog benenden in de brievenbus. Normaal haalt me ventje de post en dat had ie vergeten. Ik weet niet waarom, maar ik werd daar zo verdrietig om en moest zo hard huilen, ik stond te kokken boven de wasbak. Ik kan niet goed overgeven (das een voordeel hoor) maar was dus helemaal over de zeik. Gut de hormomen gierden echt door me lijf. en kreeg echt pijn in me buik, steken enzo, geloof dat de kleine me actie niet leuk vond.
Ben daarna om bij te komen onder een warme douche gestapt en daarna lekker gtst en babyboom gekeken en daarna hup me bedje in en viel gelijk in coma, was zo moe.
Stond vanmorgen wel op alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden en hele dikke ogen, maar is nu wel bijgetrokken. Voel me niet fit dat wel , maar moet zo tcoh echt boodschappen doen. doe verder heel rustig aan em kom miss. vanaaf weer buurten.
xxx Bambi