Er is ook niet veel meer gekletst zeg.
Ik vraag me ook af waarom Rimke niet reageert. Toch niets ernstigs??
Ik ben dus nog steeds niet ong. Gisteravond rond 7 uur heb ik nog snel een test van kruidvat gegaan, maar dus neg. Was dus geen ochtendurine , maar volgens test kon dat. Heb echt wel ong klachten gehad, zeurend gevoel in buik en rug. Loop al 2 dagen met maandverband in zak. Af en toe denk ik dat ik 'iets' voel stromen, maar dus helemaal NIETS. Zou t dan toch???? Voel af en toe wel mijn linkerlies, en hoor en voel van alles borrelen in buik. Niet omdat ik moet poepen (sorry) want dat had ik net gedaan haha.Ong klachten nu over, soms voel ik buik nog.
Gisteravond echt gigantische rugpijn, geen ong rugpijn, maar rugpijn die ik heb als ik te veel heb gedaan ofzo.(gisteren haasten haasten maar dat vertel ik zo hihi) Vanmorgen weer rugpijn,. Was met dames even naar een winkel toe, maar na een half uur lopen weer zo een rugpijn.
Gisteren dus nog snel getest omdat we daarna gingen gourmetten bij vrienden, ik denk, dan weet ik t dus. Nou mooi niet. Gister was ik ook echt kapot moe, eerst haasten (jaja dat verhaal komt zo), rugpijn, gourmetten, en daar wordt je ook duf van aan de tafel, daarna op de bank zitten, pff viel bijna in slaap, toen nog 10 min naar huis lopen, en toen lekker naar bed. Boodschappen stonden nog enzo, geen tijd voor gehad.
Heb ook nog testen van clearblue gekocht, dus als ik nog steeds niet ong ben ga ik morgen weer testen., Maar dames, ben al 2 dagen over tijd!! En dat ben ik echt nooit (alleen bij zw.schap haha). Ik heb 1x cyclus van 29 dagen gehad, maar dat was tijdens ontpillen. Daarna altijd 28 dagen. Maar heb al 2x neg. getest!! Pff ben mezelf gewoon niet meer, weet niet meer wat ik moet denken.
Oja, zal ons haast verhaal vertellen. Gingen dus na mijn werk rond half 5 boodschappen doen. Even snel naar paar andere winkels toen naar supermarkt. Autokaartje betaald en uitrijden. Shit, waar is het kaartje!!! Zoeken zoeken zoeken. Niemand zat bij loket garage, 2x al aan bali winkel gevraagd, nergens kaartje. Dus vriend op help knop van betaalautomaat gedrukt. Kwam er dus op neer dat je dan een noodkaartje krijgt, maar kost 39 euries!!! Maar er kwam ook geen noodkaartje uit, dus helpdesk vrouwtje door dat ding lullen, en die werd geirriteerd omdat kaartje er niet uit kwam. Die geloofde mijn vriend volgens mij niet meer. Ik denk, nou ik loop nog 1x naar beneden, zie kaartje bij automaat, was t niet, en toen zag ik ander kaartje op automaat liggen, en dat was 'm!!! Moest wel weer bijbetalen, maar toch 39 euries uitgespaard haha. En toen konden we gaan. Het was al 25 min later, al half 7 en hadden 7 uur afgesproken bij die vrienden. Thuis snel diepvries en koelkast spullen opruimen, omkleden en toen waren we 7.15 daar. Pffff voelde t echt in mijn rug zeg, Maar moest er toch wel om lachen hoor!!!! Kaartje vergeten we nooit meer!!!!!!!!
Vanavond gaan we zelfgemaakte pizza eten!!