Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden,
Poehpoeh, erg druk is het niet geweest, maar ja het was dan ook vrijdag.

@bambi: hé meid, wat hoor ik nou. Dat is natuurlijk niet echt genieten zo. Weet je zeker dat je genoeg rust neemt? Het lijkt erop alsof je tot het laatst doorgaat en daar kan het erger van worden. Ik heb dat iig momenteel met mijn rug.
En wat betreft die vriendinnen. Daar kan ik me zo pissig om maken. Stelletje troela's. Zo ken ik er nog een. Kan me er soms nog zo kwaad om maken, maar waarom? Ze is de moeite niet waard.
@bieb: enne, enne, enne? al nieuws?
@linda: wat leuk van joey. Sinds wanneer is hij eigenlijk al 2 jaar oud?
En veel succes met het slikken dit keer. Ik hoop dat je er minder last van hebt dan de vorige keer.
@kruimels: nou, jullie zijn druk bezig geweest. Wij moeten langzaamaan de stucadoor weer bellen voor de kinderkamer. En ik wil iets op de muur laten verven, dus ik wil dat ook via, via regelen. En tja, als je nog geen kinderkamer hebt, zul je er inderdaad een moeten maken. Waarom hebben jullie je niet voor het blok opgegeven? Jullie schijnen toch al flink wat ervaring te hebben. En waarschijnlijk waren de afleveringen dan interessanter geweest dan ze nu zijn. Lachen die haan en kip. Zo was onze kat laatst op animal planet een blooper-programma met katten aan het kijken. Af en toe sprong er een kat opzij of omhoog. Had je haar moeten zien. Ze keek dan naast en op de tv en vroeg zich af waar die kat was gebleven. Ook mepte ze meerdere malen op het scherm als er iets langskwam. hahaha
@essy: nou, jij bent dus nog flink bezig geweest.
@happy: nog even meid en je hoeft helemaal niet meer naar die andere topics te kijken.
@bieb: dat was die meid waar je boos op was? Zo zie je maar dat wij niet altijd het verhaal achter de persoon kennen. Het verandert de situatie toch helemaal.

Hier geen speciaal nieuws

He meiden!

Wat een rust hier!
Ik heb niet niet bijgelezen dus even een ego berichtje! haha
Nog steeds niet ongie gelukkig! wachten maar!!!
Gisteren zwartepiet gespeeld. was echt super leuk! nu weer een hele onrustige huid.. vol met rode vlekken! maar dat geeft niet. heb wel een spiertje verrekt in alle drukte! in mijn bil!
Woensdag ook weer spelen! leuk hoor!

Meiden ik kom straks nog even buurten!

Liefs Jacqy

hello girlzzzz

zo alle kadoos staan opgesteld voor vanavond, Joey moet nog even wachten tot 6 uur vanavond want dan komen me pa broer en schoonzussie,
Ik ga zometeen even naar het graf van me moeder toe, even nieuwe bloementjes neerzetten
Zo me kerstkribbe staat alvast, morgen als ik tijd heb ga ik de kerstboom neerzetten haha wel gezellig

Zo tja me humeur is nog steeds niet geweldig, ik heb pijn in me kop, maar ja nog 2 dagen dan zijn die pillen ook weer op

Rimke; hoe is het met je meid?? je ligt toch niet in het ziekenhuis he aan een bloedtransfusie haha grapje hoor meid, maar ik hoop dat je er al vanaf bent, Bij mij zijn de rd's weer verdwenene

Sterretje: je vroeg wanneer joey 2 was geworden, joey is in augustus 2 geworden

Nou meiden iedereen een fijne avond, en ik ben er morgenochtend weer

xx linda

Er is ook niet veel meer gekletst zeg.
Ik vraag me ook af waarom Rimke niet reageert. Toch niets ernstigs??

Ik ben dus nog steeds niet ong. Gisteravond rond 7 uur heb ik nog snel een test van kruidvat gegaan, maar dus neg. Was dus geen ochtendurine , maar   volgens test kon dat. Heb echt wel ong klachten gehad, zeurend gevoel in buik en rug. Loop al 2 dagen met maandverband in zak. Af en toe denk ik dat ik 'iets' voel stromen, maar dus helemaal NIETS. Zou t dan toch???? Voel af en toe wel mijn linkerlies, en hoor en voel van alles borrelen in buik. Niet omdat ik moet poepen (sorry) want dat had ik net gedaan haha.Ong klachten nu over, soms voel ik buik nog.
Gisteravond echt gigantische rugpijn, geen ong rugpijn, maar rugpijn die ik heb als ik te veel heb gedaan ofzo.(gisteren haasten haasten maar dat vertel ik zo hihi)  Vanmorgen weer rugpijn,. Was met dames  even naar een winkel toe, maar na een half uur lopen weer zo een  rugpijn.
Gisteren dus nog snel  getest omdat we daarna gingen  gourmetten bij vrienden, ik denk, dan weet ik t  dus. Nou mooi niet. Gister was ik ook echt kapot moe, eerst haasten (jaja dat verhaal  komt zo),  rugpijn, gourmetten, en daar wordt je ook duf van aan de tafel, daarna op  de bank zitten, pff viel bijna in slaap, toen nog 10 min naar huis lopen, en toen lekker naar bed. Boodschappen stonden nog enzo, geen tijd voor gehad.
Heb  ook nog testen van clearblue gekocht, dus als ik nog steeds niet ong ben ga ik morgen weer testen., Maar dames, ben al 2 dagen over tijd!! En dat ben ik echt nooit (alleen bij zw.schap haha). Ik  heb 1x cyclus  van 29 dagen gehad, maar dat was tijdens ontpillen. Daarna altijd  28 dagen. Maar heb al 2x neg. getest!! Pff ben mezelf gewoon niet meer, weet niet meer wat ik moet denken.

Oja, zal ons haast verhaal vertellen. Gingen dus na mijn werk rond half 5 boodschappen doen. Even snel naar paar andere winkels toen naar supermarkt.  Autokaartje betaald en uitrijden. Shit, waar is het kaartje!!! Zoeken  zoeken  zoeken.  Niemand zat bij loket garage,  2x al aan bali winkel gevraagd, nergens kaartje. Dus  vriend op help knop  van betaalautomaat gedrukt. Kwam er dus op neer dat je dan een noodkaartje krijgt, maar kost 39 euries!!! Maar  er kwam ook geen noodkaartje uit, dus helpdesk vrouwtje  door dat ding lullen, en die werd geirriteerd omdat kaartje er niet  uit kwam. Die geloofde mijn vriend volgens mij niet meer. Ik denk, nou ik loop nog 1x naar beneden, zie kaartje bij automaat, was t niet, en toen zag ik ander kaartje op automaat liggen, en dat was 'm!!! Moest wel weer bijbetalen, maar toch 39 euries uitgespaard  haha. En toen konden we gaan. Het  was al 25  min later, al half 7 en hadden 7 uur afgesproken bij die vrienden. Thuis snel diepvries en koelkast spullen opruimen, omkleden en toen waren we 7.15 daar. Pffff voelde t  echt  in mijn rug zeg, Maar moest er toch wel om lachen hoor!!!! Kaartje vergeten we nooit meer!!!!!!!!

Vanavond gaan we zelfgemaakte pizza eten!!

hoi meiden alles goed daar ?

Linda een fijne sinterklaas avond vanaaf. en lekker hoor morgen de kerstboom opzetten.Ik denk dat ik dat morgen ook ga doen, lekker met kerstliedjes erbij, dan kom ik helemaal in de stemming.

Vandaag met het hondje naar de hondendag geweest hij mog zijn voerbak zetten en kreeg koekjes van sint en piet (om te kijken hoe ie zou reageren) dat hadden ze echt leuk georganiseerd in de gemeente heb net zijn bak opgehaald en die zit echt vol met lekkers, allemaal koekjes en kluifjes een kado (frisbee) en een tas met proefzakjes en nog veel meer. echt heel leuk. Met me moeder nog naar de braderie geweest gezellie. nog wat prulletjes gekocht en kerstkaarten, heb eindelijk leuke gevonden.
nu ben ik moe en ga ff liggen zo en vanaaf lekker idols kijken ofzo. Oohja en we gaan lekker shoarma eten, ik hoop dat het nu wel smaakt.

iedereen bedankt voor het medeleven en de lieve berichtjes over dat me vriendinnen lekkere domme dozen zijn hahaha. jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb al ondekt wie me echte vriendinnen zijn en gek genoeg heb ik die nog nooit   gezien hahaha. jullie zijn stuk voor stuk schatten.

happy heb je fijn gewerkt.

Kruimels hoe is het met de troep vandaag, of is het voor jullie ook weekend.
Ik vond babyboom don.erg leuk vanwege de 1e bevallingen echt super hoor en die trouwerij was ook leuk.

Bieb hoe is het, alweer getest nog ongie vrij ?
jacqy ook voor jou zoooo spannend ik duim heel erg voor je meid en wat minder van je bilspier hihih.

Rimke hoe gaat het met het bloed ?

Sterretje waneer ga je aan de slag met kwasten en behang ( als je geen behang doet, hihihih verf e.d) Is de toekomstige kamer al troepvrij, hier staat ie nog aardig vol, we moeten nog een kast verhuizen naar de andere kamer, me bureau en pc is al verhuist naar het hok van me mannetje en nu zitten we gezellig op 1 kamer hihih.
Heb van andere begrepen dat met 6 maanden je kamertje toch wel af moet zijn.

Nou ga nu ff plat. fijne avond iedereen.

xxx Bambi

he bieb,

Lees dus net je berichtje, Balen van je die nega test, mar wel vreemd als je nooit overtijd ben geweest. laten we hopen dat jij gewoon zon iemand bent die pas later posie test. ik hoop het zo voor je meid.

lekker zelf gemaakte pizza hoor. succes. en we horen het morgen wel.

xxx Bambi

Bambi: wat leuk dat je hondenbak neer mocht zetten en dat de hond allemaal lekker krijgt, haha ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel erg leuk
Doe lekker rustig aan meid en een fijne avond

bieb: jeetje he wat ontzettend spannend meid, nog steeds geen rd's ik hoop zo voor je dat je morgenochtend dan wel positief test,
Haha moest zo lachen om het autokaartje verhaal, die vergeten jullie dus nooit meer, pff dat kan je dan echt niet gebruiken als je al aan de late kant bent, maar gelukkig is het allemaal goedgekomen en heb je 39 euries bespaart,dat is wel effe geld voor een noodkaartje

Meiden ik ga nu echt stoppen ik ga nog even verder met een beetje kerstversiering op te hangen, me man krijgt een beroerte als die vanavond van zijn werk komt hahaahha

xxx linda

Terug
Bovenaan