bambi, jeetje meid, vervelend hoor die hormonen.
als je niet zwanger bent kan je je niet voorstellen dat een menselijk lichaam zoveel met je humeur kan doen, maar heb het ook bij m'n vriendin gezien.
er veranderd gewoon echt een boel.
ondanks dat het me zwaar lijkt, zou ik willen dat het bij mij ook al zover was.
m'n schoonzusje vroeg gisteravond ook nog, en? hoop dat ze dat nu niet elke maand gaat doen, daaarom hadden we het verzwegen.
moeten maar eens even met haar praten!
kheb net zo ontzettend gelachen!!!!
roelof riep mij dat ik even moest komen kijken buiten.
Lag onze kip en haan in de auto van de stucadoor, kip was eitje aan het leggen en met papier aan het slepen (wou waarschijnlijk nestje maken) en meneer de haan lag in de kruiwagen, whahahahaha
wat maak je wat mee in je leven, haha
stucadoor lag ook helemaal in een deuk en hij zei: laat ze maar lekker zitten, whaha.
leuke man!!!!
nou ga effe eten, want moet zo met de buurvrouw mee de buurman ophalen uit het ziekenhuis. ze durfde niet goe alleen.
buurman zit geestelijk helemaal in de knoop en komt alleen in de weekenden thuis.
laat me maar weer van m'n goeie kant zien.(wel eng hoor)
nou groetjes maar weer en tot laters
kruimels
als je niet zwanger bent kan je je niet voorstellen dat een menselijk lichaam zoveel met je humeur kan doen, maar heb het ook bij m'n vriendin gezien.
er veranderd gewoon echt een boel.
ondanks dat het me zwaar lijkt, zou ik willen dat het bij mij ook al zover was.
m'n schoonzusje vroeg gisteravond ook nog, en? hoop dat ze dat nu niet elke maand gaat doen, daaarom hadden we het verzwegen.
moeten maar eens even met haar praten!
kheb net zo ontzettend gelachen!!!!
roelof riep mij dat ik even moest komen kijken buiten.
Lag onze kip en haan in de auto van de stucadoor, kip was eitje aan het leggen en met papier aan het slepen (wou waarschijnlijk nestje maken) en meneer de haan lag in de kruiwagen, whahahahaha
wat maak je wat mee in je leven, haha
stucadoor lag ook helemaal in een deuk en hij zei: laat ze maar lekker zitten, whaha.
leuke man!!!!
nou ga effe eten, want moet zo met de buurvrouw mee de buurman ophalen uit het ziekenhuis. ze durfde niet goe alleen.
buurman zit geestelijk helemaal in de knoop en komt alleen in de weekenden thuis.
laat me maar weer van m'n goeie kant zien.(wel eng hoor)
nou groetjes maar weer en tot laters
kruimels