Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bambi, jeetje meid, vervelend hoor die hormonen.
als je niet zwanger bent kan je je niet voorstellen dat een menselijk lichaam zoveel met je humeur kan doen, maar heb het ook bij m'n vriendin gezien.
er veranderd gewoon echt een boel.
ondanks dat het me zwaar lijkt, zou ik willen dat het bij mij ook al zover was.
m'n schoonzusje vroeg gisteravond ook nog, en? hoop dat ze dat nu niet elke maand gaat doen, daaarom hadden we het verzwegen.
moeten maar eens even met haar praten!

kheb net zo ontzettend gelachen!!!!
roelof riep mij dat ik even moest komen kijken buiten.
Lag onze kip en haan in de auto van de stucadoor, kip was eitje aan het leggen en met papier aan het slepen (wou waarschijnlijk nestje maken) en meneer de haan lag in de kruiwagen, whahahahaha
wat maak je wat mee in je leven, haha
stucadoor lag ook helemaal in een deuk en hij zei: laat ze maar lekker zitten, whaha.
leuke man!!!!

nou ga effe eten, want moet zo met de buurvrouw mee de buurman ophalen uit het ziekenhuis. ze durfde niet goe alleen.
buurman zit geestelijk helemaal in de knoop en komt alleen in de weekenden thuis.
laat me maar weer van m'n goeie kant zien.(wel eng hoor)
nou groetjes maar weer en tot laters
kruimels

hey meiden

Kruimels; wat een drukte bij jouw in huis zeg, en logisch dat er   mensen   een beetje aan elkaar gaan ergeren, en hahaha , zal een grappig gezicht zijn geweest met de kip en haan hahaha

Bambi': meid, gaat het weer een beetje met je lieverd, wat hormonen kunnen doen met je lichaam, doe het rustig aan hoor meid, en wat je vriendinnen betreft, jij hebt je best gedaan met weer contact zoeken, en als ze niet willen jammer dan, misschien zijn ze gewoon jaloers omdat je zwanger bent, dat kan hoor sterkte meid

xxx linda

Essey: jammer van je rd-tjes.....

Jacqy: spannend zeg, ong klachten zegt niets, kan evengoed zwanger zijn (had ik ook 1e x)

Kruimels: bende al beetje opgeruimd? Lache die kip en die haan haha

Rimke: heb je al weer gependeld voor ons???

Shit, gister babyboom gemist. Wel heroes opgenomen, maar babyboom vergeten. Wordt t herhaald?
Sinterklaasavond was erg gezellig. Was 10 uur thuis. Niet helemaal de cadeautjes wat ik wilde, maar sommige collega's hadden echt domme cadeaus, dus ik ben er nog goed vanaf gekomen. Een fondueset (voor 7,50!!) en een oliebrander

Ben nog steeds niet ong....voel wel de ong klachten, maar verder niets. Loop al 1,5 dag met een maandverbandje in mijn zak....
Bij 1e zw.schap had ik ook ong klachten, dus wie weet....wat een onzekerheid. Wel beetje afscheiding in onderbroek, niet bruin ofzo, beetje doorzichtig, maar verder niets bij afvegen ofzo
Anders test ik morgenvroeg nog een keer, maar dan andere test
Vanavond dan nog maar geen wijn hihi, en hopelijk de komende 8 maanden ook niet!!!!!

Weten jullie nog wat ik vertelde over dat stomme mens op werk die zwanger is? Ik hoorde al paar x zeggen dat ze nog niet helemaal gerust over was. En ik had haar al hele week niet gezien, dus ik denk toch eens vragen aan andere collega. Ze is dus zwanger via IVF, 1e poging gelijk raak. Is nu 11 weken zwanger. Ze was dus op vakantie afgelopen week. Gisteravond was ze er , en ze waren al wat geruster.
Vertelde dat andere collegaatje dus dat er nog 3 vrouwen op onze afdeling IVF hadden, eentje bevallen van tweeling en andere 2 niet gelukt. Nou lekker dan, als het  IVF virus maar niet overslaat!! Zit hier niet goed geloof ik!!!

Vanavond gourmetten, hmm lekker

hey meiden

wat een rust hier al 2 dagen op het forum, iedereen druk bezig met de sint inkopen

Bieb: als het gisteravond maar gezellig is geweest, met de collega's toch?? hahah het gaat om het idee,
Lekker gourmetten jammie bewaar ook wat voor mij haha

Nog steeds niet ongi, Spannend meid, ik hoop het zo voor je, en inderdaad morgen nog een keertje testen, en gelijk verslag uitbrengen.
Een fijne avond,

Zo hier slaan de pillen goed aan zeg, ben niet in me hun, heb opvliegers niet te kort, zou bijna denken dat ik in de overgang zit hahaha, en ik heb pijn in mijn hoofd, maar ja alles voor het goede doel en hopelijk is dat goede doel deze maand want ik wil geen medicijne meer, ach nog 3 dagen slikken

Rimke: hoe is het bij jouw meid??? is het bloeden al over, of in iedergeval minder geworden???
xxx linda

hoi meiden,

Gut wat een rust hier. Ik zit lekker schaatsen te kijken op tv en heb net een dubbele gtst gezien heerlijk avondje buis hangen.
Had vanavond helemaal uitgepakt met eten. Had een heerlijke salade gemaakt en aardappeltjes gebakken, een kip gegrild in de oven/ Zitten we te eten, heb ik echt totaal geeen honger echt zon zonde, het smaakte echt naar niks hahaha, gelukkig bij me mannetje wel, en nu hebben we morgen ook nog wat.
Merk nu wel dat ik toch wat vage klachtjes heb. die eetlust en dan vooral moe en heel emo, ben nog niet echt aan het genieten. Voel me ook zeer lelijk momenteel. Heb heel veel rode vlekken en veel puistjes op me gezicht en hals en borst. voel me daar rot bij en verder ben ik echt een opgezette koe. ik zelf zie wel dat dat door de zw kom, maar voor een ander ben ik gewoon dik aan het worden en heb ik een extra rol gekregen (en ik was al aardig stevig he.

nou ga weer naar de buis.

xxx Bambi

even snel nog een reactie voor het slapen gaan, jaja ik weet het, het is weer veel te laat, haha. maar schoonmama en zwager  zijn net weg (ben helemaal niet getrouwd, maar noem ze altijd zo, whaha)
kwamen even keuken enzo bekijken.
lekker opgeschoten vandaag hoor!
alleen de vaatwasser doet het niet, shit! maandag maar eens even vragen aan de electricien/loodgieter  wat er loos kan zijn.

bieb, babyboom wordt herhaald op www.babyboom.nl
kan je alle afleveringen terug kijken.
ik kijk alle afleveringen later terug omdat ik meestal niet om die tijd klaar ben in huis.
heerlijk relaxed kijken hoor zo op de computer.

linda, zet hem op meid, nog 3 pillen te gaan. voor het goede goel he.

ik heb een foto gemaakt van de kip en de haan, voor in het fotoboek van "de verbouwing"ach ja hoort er ook bij he.
heb vanavond wel even m'n kippen nageteld, ze zijn er allemaal.
zal je gebeuren dat de stucadoor er 1 mee neemt, haha
rijd ie onderweg en in eens "tok tok"of "kukeleku" whaha
ben nog steeds vreselijk melig, gewoon in m'n uppie, vriendje staat nog onder de douche. ja zo laat nog.(die slaat geen dag over!)
hoop dat we vanacht een beetje kunnen slapen, want er staat een vochtvreter in de gang beneden te broezen, dat ding moet de hele week dag en nacht aan blijven en je hoort hem echt wel als je op bed ligt, ggggrrrr
donderdag moet er gespact worden en dan MOETEN de muren droog zijn, dus we hebben geen keus.
whaha hele week geen slaap, maar wel mooi gespacte muren eind volgende week. helemaal brak maar ja alles is dan wel af.
morgen maar eens een gedichtje maken voor sinterklaas en de cadeautjes inpakken, ben nog nooit zo laat geweest ermee dan dit jaar, goh hoe zou dat nou komen?

meisies, denk niet dat er nu nog iemand op het forum is, dus alvast goeie morgen en ik ga slapen.
groetjes kruimels

goeiemorgen meiden

Bambi: probeer ondanks allem ongemakjes zo zal ik ze maar noemen, toch te genieten van je zwangerschap meid, ondanks alles is het zo voorbij en ben je al toe aan het persen haha, vraag anders aan de vk of ha of er iets aan die vlekken te doen is als het nog erger wordt, en nog eventjes meid dan kan je tegen iedereen vertellen dat je niet gewoon dik bent geworden,   maar dat je zwanger bent, hou nog eventjes vol meid

Kruimels: wat zullen jullie toch blij zijn als die verbouwing klaar is, wat een gedoe meid, en nou ook nog de vaatwasser die het niet doet, ach misschien hebben ze de draden wel verkeerd om vast gezet, kan toch hahaah, maar gelukkig heb je alle kippen en de haan nog, en is de stucadoor er niet mee vandoor gegaan haha

Zo gisteravond een paar kadoos in gepakt voor mij en me man, en die staan beneden, komt joey vanmorgen van bed af en helemaal wauw, zegt ie mama joey open???, ik zeg nee lieverd dit zijn kadoos voor papa en mama en de sint en zwarte piet komen vanmiddag als joey op bedje ligt joey zijn kadootjes brengen, dat vond ie wel goed hahaha, hij snapt er natuurlijk helemaal niks van maar vond het wel grappig,
Ik probeer vanmiddag nog eventjes te buurten, maar ik wil alvast me kerstkribbetje neerzetten (heb ik vanavond een echtscheiding haha)
Iedereen een fijne dag

Bieb: ben je al ongesteld??? heb je onderutssen alweer getest???

xxxx linda

Hoi mieden,

Ff kort want moet naar mn werk!!!!!

Linda; haha leuk he die sinterklaas tijd met zo n kleintje. Nog ff volhouden met je pillen, gooi je hum maar op het topic he...

Bieb; en, weet je al wat.......blijft spannend zo he

Kruimels; meisje wat zit jij in de zooi zeg pffff. Kom maar lekker bij mij logeren hoor haha

Bambi; jeetje het gaat mou goed beginnen he bij jou met je hormonen, arm mannetje hihi. En wat je vriendinnen betreft, laat ze de broekhoest krijgen bah, lekkere vriendinnen zeg.....Het is jammer maar vergeet niet dat jij je best gedaan hebt. Ik ben nog steeds blij met mijn meiden gelukkig, gisteren weer helemaal krom gelegen. Lijk af en toe wel zo n lachzak haha zo noemen ze me ook.....

Rimke; gaat het met je lieverd?

Pip; waar zit je? Alles goed meid?

Linda2; begin me nu toch echt wel zorgen te maken meisje ......

Essy; balen die ongie joh, het blijft vervelend he......Voor ons komt het ook ooit goed hoor

Meiden, sorry voor wie ik vergeet maar, moet echt rennen meot er om 9 uur zijn haha be weer lekker vlot he. Fijne dag schatten.....

Dikke kus happy

Terug
Bovenaan