Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden,
Tjee, wat is iedereen druk bezig.
@bieb: geweldig he, zo'n kaartje. Ik heb wel een keer gehad dat je niet kon chippen. Hup parkeergarage uit, 10 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde pinautomaat en weer terug. En als je haast hebt dan kun je wel . Gelukkig heb je het gered. Wat betreft je ongi, vorige keer kon je ook pas dagen later testen. Wacht het anders gewoon af.
@ linda: dus jullie vieren sinterkerst vandaag. ook leuk. Laat je man niet teveel schrikken. Zal Joey het nog snappen? Er kwam een man met baard en een piet en er werden pepernoten in de kribbe gegooid en in de boom hing de broer van de man met de baard, alleen had deze een broek aan. Hahaha. Maar als hij nu bijna 2,5 jaar oud is snapt hij het waarschijnlijk nog niet allemaal.
@bambi: Nou, voor de kinderkamer hebben we de stucadoor gebeld voor een offerte. Daarna maken we een afspraak en dan moet de kamer gelatext. Op een wand willen we met kleur werken en dat heb ik al aan iemand gevraagd. Het moet af zijn voor februari, want dan komt de kinderkamer. Maar dat halen we denk ik wel. En wat zijn jullie van plan in de kamer?
@jacqy: ik hoop dat je ongi wegblijft meid. Zou wel leuk zijn, weer een zwangere klusbabe erbij.

Hier was het vanochtend een regelochtend met lijstjes. 's middags een dutje gedaan en nu? verveel ik me. Ik heb wel van alles te doen, maar geen zin.

hallo allemaal,

sterretje, nee we moeten er niet aan denken om mee te doen aan het programma
"het blok", lijkt me echt vreselijk.
we zitten dan wel een poos in de troep thuis, maar zo erg als dat programma zou ik niet trekken hoor. ze hebben in het begin gewoon in de openlucht geslapen ja, er ztaen nog helemaal geen ramen in het huis, nou dat vind ik echt niet normaal!

bieb, wat spannend meid dat je nog niet ongi bent. en toch steeds negatief testen, vreemd. misschien dat je inderdaad nog even een dag of wat geduld moet hebben, misschien ben je WEL zwanger, maar heeft je lichaam nog niet genoeg hormoon aangemaakt omdat te kunnen meten.
spannend, spannend, laat je het ons gelijk weten, ben benieuwd!!!
wat een verhaal met dat parkeerkaartje, whaha.
is ons ook overkomen, toen we van de bios weer kwamen. wij wilden de poort door, kaartje weg. niet terug te vinden. moesten we ook zo'n reserve kaartje uit de automaat halen, 14 euro. (is bij ons vast goedkoper omdat we niet in het westen wonen.)

bambi, wat een super leuk idee zo'n bak speciaal voor de hond met allemaal lekkere dingetjes.
wij hebben ooit eens voor sinterklaas, hondenpepernoten gekocht, kon je toen krijgen bij de intra tuin. hondjes waren er helemaal dol op.
is toch zielig als je zelf zo aan het snoepen bent en je hond krijgt niks.

Kwa verbouwing is het gelukkig vandaag weer iets rustiger geweest.
alleen de tegelzetter heeft z'n werk even afgemaakt. die komt alleen volgende week nog 1 keer terug om de tegeltjes achter de keuken op te plakken.
verder is er niemand geweest, heb ook heerlijk dagje gehad.
even bij mijn vader wezen kijken, die moest sinterklaas spelen voor het bedrijf waar hij gewerkt heeft,(hij zit nu in de vut)
was wel effe gezellig.
toen nog boodschapjes gedaan en paardenstallen uitgemest en opgestrooid, dus die hebben ook weer een lekker schoon bedje voor het weekend.
o ja, de nieuwe vloer is vanmorgen nog wel gebracht, die moet tot dinsdag nog aclimatiseren in de woonkamer.
neefje van roelof is vandaag bij ons aan het werk, gaan zo patatjes halen denk ik.
ik heb net de boel een beetje aan kant in huis, moet alleen nog voor sinterklaas aan de gang. morgen vieren we dat met de familie.
cadeautjes inpakken en gedichtje maken.

babyboom was super leuk afgelopen donderdag, heb het gisteravond even terug gekeken op internet. de eerste babyboom baby geboren.
wel sneu voor die ene vrouw die getrouwd is, dat ze MS heeft.
mijn moeder heeft dat ook, is niet mis.

ga een begin maken met m'n cadeautjes, pppffffff
fijne avond allemaal.
linda fijne sinterklaasavond!
doei doei

hoi meiden,

jeetje kruimels dus jou moeder heeft ook ms, mijn schoonmoeder ook. heftig he. Mijn schoonmoeder kan ik niet anders als in een rolstoel, bij werkt nog maar 1 hand een heel klein beetje en daar kan ze dan met moeite de kar mee besturen. Ik vind het best heftig, laat staan voor me mannetje, want die heeft zijn moeder nog veel meer zien verslechtern.
Hoe is het met jou meoder ? heeft die ook die erge variant, ik hoop het niet voor je. Vind het toch altijd wel lastig om er over te spreken.

Sterretje wij gaan niet te ingewikkeld doen, want wij willen in de toekomst verhuizen, liefst voor de baby , maar dat zit er niet in denk ik. Dus gaan we voor een nieuw verfje, nieuw zijltje en behang, gewoon simpel. hihihi met de kleuren creme, licht groen en zacht geel. Ben van dat hele blauw afgestapt, vond ik iets te hard.

ga nu weer idols kijken, kom miss straks nog ff buurten.

xxx Bambi

@Bambi: wat leuk dat je hond ook cadeautjes voor Sinterklaas heeft gehad! Kan ik de eetbak van de kat ook brengen?
Was de shoarma lekker? hier overheerlijke zelfgemaakte pizza. Was daarna de keuken aan het schoonmaken, kwam er een beetje naar boven (net niet kotsen), bah wat vies zeg. Liet niet eens een boer ofzo!
Had ook weer zo een last van rug tijdens opruimen. Z\w.kwaaltje? hoop t zo!!

Linda: nu al kerstversiering? Haha de sint moet nog komen!

Sterretje: vorige keer testte ik ook op zondag pos. Dus duimen morgen maar.

Kruimel: kom wel uit het Westen maar woon nu in het ZUiden, en sja daar zijn de parkeerkaarten dus ook duur haha. Oja, we konden ook niet pinnen in dat apparaat dus als we moesten betalen, moest ik eerst 40 uit een pinautomaat halen. Gelukkig, dat is ons bespaard gebleven haha

Bambi en Kruimels: heftig zeg jullie (schoon)moeder ms. Dat is toch ziekte met spieren?

Hier nog steeds geen ong.   Kan niet anders dan dat ik gewoon zwanger moet zijn haha. Als ik pos. ben lijkt me wel mooi om dan tijdens feestdagen te vertellen dat ik zwanger ben. Mijn familie 1e kerstdag, en oudejaarsavond bij schoonfamilie. Dan om 1 voor 12 zeggen; jongens, wij hebben jullie wat te vertellen...ja, dat lijkt me echt kicken
Ben nu Idols ondertussen aan het kijken, sjonge, wat zijn sommige slecht zeg

Jongens, als ik jullie niet meer spreek vanavond.....tot morgenvroeg met hopelijk goed nieuws

bambi, mijn moeder heeft al een aantal jaren MS, maar ik heb een hele slechte band met haar (wegens omstandigheden) dus weet het fijne er niet van.
ze was hier vandaag nog wel even op visite, maar we hebben nogal wat meegemaakt en ik kan een heleboel dingen geen plaatsje geven.
mijn moeder heeft wel een scootmobiel, maar geen rolstoel.
ze woont nog steeds op zichzelf en heeft ook gewoon een boven verdieping.
hoor haar wel over zere dit en zere dat, maar weet het fijne er dus niet van.
hoe erg is het bij jouw schoonmoeder dan?

bieb, nou MS is eigenlijk niet echt een spierziekte.
je schijnt het wel in je spieren te voelen, maar bij MS patienten is er iets mis met het ruggenmerg wat van je hoofd naar je ledenmaten loopt.
er mist een soort stofje ofzo.... ingewikkeld.
werd laatst met babyboom ook verkeerd geintepreteert.(en gecorrigeert)

vanavond telefoon van collega gehad, ze gaat solliciteren op vacature in het ziekenhuis als assistent op de OK.
snik, snik.
voor haar hoop ik dat ze aangenomen word, maar voor mezelf niet.
ze schijnt daar papieren voor te hebben en dat altijd al graag hebben willen doen.
ooit gesolliciteert, maar baan was toen voor haar neus weg en nu krijgt ze een tweede kans.
groot gelijk dat ze het dan weer probeert.
maar ze heeft het wel naar haar zin bij ons op het werk, dus als ze deze baan niet krijgt dan blijft ze gewoon. (heeft ook net een nieuw contract gekregen)

heb vanavond paul de leeuw gekeken, stukje van idols en later weekend miljonairs.
zit nog lekker op de bank, maar ga zo lekker naar boven.
morgen heerlijk uitslapen.
welterusten
groetjes kruimels

spannend morgen bieb, ik kijk zodra ik wakker word. succes!!!!!!!

Goeimorgen meiden,

Nou wou lekker uitslapen maar, klaawakker.Ging er toch pas helf twee in. Heb mn mannetje ook maar wakker gemaakt of ie meegaat naar de intratuin. Haha de schat moppert niet eens!!!! Gisteren lekker gewerkt was onwijs sruk en gezellie !!!!! Ook goed voor de fooi he haha

Bieb en jacqy; en en en ???? Nog geen rd s meiden. Hoop zoooooo dat het raak is nij jullie !!!!

Pip en rimke; waar zitten jullie lieve schatten ? Alles toch wel goed?

Linda; leuke avond gehad gisteren? Veel plezier met je kerstspulletjes. Vind het altijd wel leuk om mn huis te doen voor de kerst behalve de boom grrrrr. Ben veel te precies eer alles goed hangt heb ik een sik !!!! haha en mn mannetje ook van mijn gezeur.

Bambi; wat een leuk idee zeg, je hond die zn voerbak mag zetten. Hebben ze leuk bedacht. Gaat verder alles goed mammie?

Sterretje; hoe ver was jij nou  sorry weet het ff niet meer. Toch al rond de zestien weken ofzo

Kruimels; haha jij schrijft altijd rond half twaalf je verhalen, dan hoor jij allang te slapen hoor!!!!!! Ga jij pip eens zoeken, ze is al een paar dagen niet geweest hier he  waar zou ze zijn?

Hier verder alles goed. Maar, waar zou linda 2 nou toch zijn he. Ik hoop echt dat alles goed gaat. Zo dus lekker naar de intraruin. Bedacht me net dat ik al mn kerstkaarten nog moet schrijven. Bah, daar heb ik echt een hekel aan. Zijn er meestal wel een stuk of 70 pffffff. Mn vriendin is 4 jan uitgerekend gaat nu dus opschieten, pffff ben echt benieuwd joh. Het wordt een jongen en heb me al suf gekocht haha zo n leuk pakje bij de mexx, oh was echt schattig joh. Ik koop nu weer pas iets als hij geboren is hoor want, ik blijf aan de gang haha. Ik hoop dat ze het wel voorlopig binnen houdt want van 21 tm 28 dec zit ik natuurlijk in landal hoog vaals. Aardig stukje tuffen om ff naar een baby te gaan kijken. Maar doe het wel hoor als het in die periode geboren wordt haha geduldig typje he.......

Liefs happy

Terug
Bovenaan