Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voel me trouwens niet helemaal toppie. Ik heb onwijze keelpijn en ben stront verkouden. Pffff hoop niet dat ik de griep ga krijgen hoor, heb ik echt geen tijd voor met de vrijdagavond op komst whahaha net of ik het voor het zeggen heb. Zit te rillen van de kou, zit met een coltrui aan alsof ik naar de noordpool ga haha

Kus happy

Meiden, ga mn woeffie uitlaten en dan naar mn werk. Vanavond ben ik er niet ivm pakjesavond!!! Misschien laat op de avond. Fijne dag en voor degene die ook sinterklaas gaan vieren, heel veel plezier.

Rimke, gaat het een beetje met je lieverd?

Kus happy

He lieve meiden!

Zo, een heerlijke nacht geslapen! Moet dus een betere dag worden dan gisteren!!! Daar gaan we maar vanuit he?
Lieve berichtjes van jullie, dank je wel. Voel me niet altijd zo somber maar gisteren vloog het me inenen allemaal aan, dat krijg je als je je niet zo lekker voelt he?
Bambi: lieverd, lekker jezelf blijven hoor, daar is niets mis mee! Succes met werken vandaag!!!!
Kruimel: wat een rot toestand met je moeder joh, lijkt me helemaal niet leuk.
Linda: lekker gekaard? Is het met joey alweer iets beter??
Ehm..........de rest ben ik alweer vergeten. Is ook nog vroeg..........

O, en laten we met zijn allen even een sinterklaaslied zingen:

ZIE GINDS KOMT DE STOOMBOOT UIT SPANJE WEER AAN!!!
HIJ BRENGT ONS SINT NICOLAAS, IK ZIE HEM ALS STAAN!!!
HOE HUPPELT ZIJN PAARDJE HET DEK OP EN NEER
HOE WAAIEN DE WIMPELS AL HEEN EN AL WEER!!!!

Zo.......................

(sorry voor de kerstboom sinterklaas!       )

nee hoor, whaha ben niet weer mijn bedje in gekropen.
heb wel enorme hoofdpijn en rugpijn, klaag klaag.
maar goed mijn vader is weer pikkie zwart, haha.
hij zag er zo leuk uit en was helemaal tevreden met mijn sminktkunst.
heb vandaag een rustig dagje, heerlijk.
vanmiddag om uurtje of 17:00 naar mijn schoonmoeder, sinterklaasavond vieren.
mijn vader komt waarschijnlijk nog even langs in z'n zwarte piet costuum.
heb al een klein cadeautje gekocht om dan te geven, mooi boekje over onmisbare spreuken voor een vader, zo leuk!
ga zo even naar de stad, nog wat dingen halen voor in huis. rolgordijntje voor in de keuken en dat soort dingetjes.
ben vanmiddag nog wel effe weer hier.
groetjes kruimels

Happy, kruimels, en iedereen een fijne pakjesavond   vanavond

Rimke; ik ben blij dat je je weer beter voelt vandaag meid, doe lkker rustig aan vandaag

Bambi: doe lekker rustig aan op je werk meid, denk aan jezelf hoor meid en laat de rest maar lekker lullen

Bieb; heb je nog getest vandaag??? heb je gyn al gebeld??? zo ja mag je langskomen??

xxx linda

Terug
Bovenaan