Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb vanmorgen weer neg. getest. Heb ook net gyn gebeld, maar het is echt de bedoeling dat ik kom als ik een pos.  test heb. En met 5 weken zou ook nog niet veel te zien zijn. Nouja, dan heeft t natuurlijk ook geen zin om te komen als ik wel pos. getest zou hebben....
Ze vroeg of ik buikpijn had, nee dus. Achteraf dacht ik, dat had ik de vorige keer met mijn bbz ook niet......Voel alleen af en toe steekjes
Heb dus afgesproken dat als ik eind deze week nog niet pos heb getest, dat ik nog eens bel. Maarja, als ik wel pos. test moet ik evengoed bellen om langs te komen.

Wordt er gek van!!!!!

Denk gewoon dat ik niet meer zwanger kan zijn. Had al aparte topic geopend en zijn meer dames in mijn situatie.....wat kan t lichaam toch vreemd doen

Denk dat ik vrijdag weer test....

He meisje,
Wat vervelend dat je niet langs mag komen!
Kan je niet aan de huisarts vragen of die een bloedtest wil doen??
Dat is dan de laatste optie buiten afwachten.........oer en oervervelend, of om met mij te spreken: kut, kut en nog's kut!!!
Kan me voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid!

wat vervelend bieb, dat je nu nog geen zekerheid hebt.
kan erin komen dat de gyn zegt dat ze niks voor je kunnen doen met een echo, maar waarom nemen ze je dan niet even een bloedtest af. dan heb je in ieder geval duidelijkheid. wat rot zeg.
maar je hebt zelf dus het gevoel nu dat je niet zwanger bent?
hoop voor je dat je of ongi wordt, of nog mooier, dat je 1 dezer dagen een positieve test in handen krijgt.
hoeveel dagen ben je nu overtijd vandaag?

heb nog even een vraagje, heeft iemand nog een mooi algemeen gedicht die ook geschikt kan zijn voor mijn schoonmoeder?
ik heb al 2 gedichten gemaakt, maar wil er graag nog 1 en ik ben even helemaal leeg kwa ideeen.
we gaan rond 17:00 weg, dus als iemand nog een leuke heeft? heel graag!
wat wordt het alweer vroeg donker he, bah.
zal mijn paardjes zo maar vast binnen gaan halen, moet de stallen ook nog opstrooien.die boefjes eten al het stro eruit, haha.
kom zo nog weer even kijken of iemand nog een mooi gedicht voor me heeft.
tot straks
kruimels

Hallo meiden,
Nog 40 berichten en we gaan alweer naar de 10e klusbabes.

@kruimels: Als je na de Sint naar de V&D gaat, daar hebben ze dan meestal de sinterklaasgedichtenboekjes in de uitverkoop. Gegarandeerd nooit meer stress.

Sinterklaas en zwarte piet die zochten dit jaar in alle boekenzaken
om er voor jou een geslaagd Sinterklaasfeest van te maken.
Echter kwamen ze van een koude herfstavond thuis
met niets anders dan een chocolademuis.
Toen besloot computerpiet om zich op het internet te wagen
Hij kwam terecht op het klusbabes forum en mocht niet klagen
Hij werd daar steeds vol warmte ontvangen
en dat liet hem niet onbevangen.
Nu zag hij dat de nood aan de vrouw was
Hij vroeg aan Sinterklaas daarom zijn pinpas
en zocht bij zijn vriend bol.com een rijmboek
voor kruimels en ook nog een grote speculaaskoek.
Toen ging hij uitgebreid denken
wat hij de andere meiden kon schenken.
Hij stuurde 1000 glitters naar het forum,
dus vang ze op, ze zijn niet voor in het museum.
Hij stuurde vreugde,  plezier, geduld  en geluk.
Zo het komende jaar kan niet meer stuk.

Dikke ,
                                Sinterklaas en Zwarte piet

Kruimels: helaas geen mooi gedicht meer voor je kunnen maken,
sorry, heb even moeten verzaken
Ben morgen een week overtijd
Ik wordt gek, ik wil die neg. testen kwijt!
Ik wacht het deze week nog af
Ik hoop dat ik dan pos. test, anders wordt ik echt maf
Anders gaan ze maar bloedprikken
Zo niet, dan zal ik ze eens hard op hun bek tikken!
Waar is iedereen,
waar o waar, ga toch heen
Of zit iedereen in de zak,
wat een gelul, ik hou nu mijn gemak...

@rimke: Gelukkig voel je je alweer wat beter. En het is logisch dat je eraan denkt hoe het zou zijn geweest. Ik weet niet hoe ik eronder zou zijn geweest. Ik zat hem echter ook te knijpen toen ik de echo moest maken. Ik hoop dat je het snel weer mee mag maken en wie weet is dit wel de laatste kerst met zijn tweeen voor jullie. Misschien is dat het wel voor iedereen hier.
@linda: jammer dat het kaarten niet doorging. Ik had nog wel op jou ingezet. Maar al met al toch een gezellige avond gehad? Gelukkig is Joey niet ziek. Een baaldag net als mama. Hij heeft toch niet van de clomid gesnoept? (grapje)
@bieb: had je er bij vertelt van je bbz? Ik vind het vreemd dat je wel onder controle wordt gehouden als je zwanger bent, maar als je nega test, terwijl je de laatste keer ook pas laat posi testte, dan moet je maar afwachten. Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt.
@jacqy: vervelend zo'n leegloop. Hopelijk voorlopig de laatste.Wat betreft het buikje, ik zit nu op de rand waarop mensen denken: dat kunnen geen extra kilo's zijn, dus sinds gisteren vragen mensen om me heen nog heel voorzichtig of ik misschien zwanger ben.
@pip: ben je er nog?

Zo mijn schatje heeft weer eens gekookt. En mmmm, lekker lasagna en daarna de pfaffs en het blok.

Terug
Bovenaan