Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he meiden,

Ja best raar van me werk vond ik ook. ik hoop indd ook op een moment opname. Heb nu indd het gevoel dat ik niet mezelf meer kan zijn. Rimke het was me werkgever zelf die dat zij. Maar goed we zijn maar met zijn 3e en dan moet de sfeer wel goed zijn.

Het ging erom dat ik soms wat doordraaf over bepaalde situaties thuis of met me hond of andere familie, en dat vind me werkgever te prive. oke dat kan ik begrijpen.
 Maar vervolgend krijg ik wel de mededeling dat als ik te erg mee zit maar met een psygo.terapeut moet gaan praten  what the f*ck !!!. Sorry zei ik. Ik heb nergens problemen mee hoor. nee zecht ie dat zeggen de meeste. pfff nou toen had ik het ff niet meer hoor. ik brullen natuurlijk. En vervolgend maar gelijk verteld dat ik zwanger was, denk hebben we dat ook gelijk gehad. Zegt me collega waarom heb je het niet eerder verteld ? Ik nog waarom? Nou b.v toen je met de pil stopte, het is namelijk wel fijn voor je werkgever als die op de hoogte is. Ik weer pardon ? dat zeer ongebruikelijk hoor.

Nou verders gaat het wel weer, maar af en toe komt het heel krom bij me over. Het zijn 2 handen op 1 buik en ik bungel nog een beetje erbij. Werk er ook pas een half jaar. Heb het er goed naar mijn zin, maar ze moeten niet te vaak van deze acties uithalen, anders vind ik het niet zo tof..

gelukkig was het vanmiddag weer normaal op me werk. we zullen het wel zien hoe het loopt.

xxx Bambi

happy en rimke,

heel veel sterkte deze maand. ik snap het wel dat de vreugde niet in volle glorie aanwezig is, maar indd naa regen komt zonneschijn. Als jullie snel ook een frummel binnen in hebben zitten zal je zien dat alles goed komt.

Mamoetje, laten we hopen dat de uitslag van de kweek gewoon goed is en dat je met een   21 dagen cyclus snel zwanger mag zijn.
happy fijne meidenaaf, ik heb nog steeds niks van geen 1 vriendin gehoord. stom hoor.

ga ff het toilet bezoeken.

xx Bambi

BAmbi, bedankt meisje. Kom maar gezellig bij mijn meiden hoor, die laten wel iets van zich horen haha nee flauwekul hoor, het is toch echt heel vervelend. ik zou ook zeggen dat het me niet echt uitmaakte maar, het knaagt toch aan je ........Zorg maar goed voor je kleintje en geniet maar lekker .....

Kus happy

Hallo Dames!

Het lijkt er idd op dat her forum het weer doet (nu ik dit gezegd heb doet ie het vast niet meer en moet ik tientalle pogingen doen om dit geplaatst te krijgen)!

Happy, Rimke en ook Linda, De december maand kan idd kut zijn, maar denk aan alles wat je wel hebt (mooi huisje, mannetje, liefde!)  en geniet hier dan dubbel van! en voor je het weet is het dan alweer januari en is alles voorbij!

bambi wat raar dat je dat gezegd krijgt. Ik hoorde vaak tijdens stage ´s dat ik juist wat meer van mezelf moest laten zien. Raar toch!
en je hoeft zeker niet te zeggen dat je met de pil gestopt bent! wat een kul!! heeft je werkgever toch niets mee te maken. Meid blijf gezellig zoals je bent dan ben je leuk genoeg!!!

Rimke beterschap!!

Wel leuk die mailtjes via Hyves, dacht eerst doostuurmailtjes!

Ik zit weer in de nachtdienst. Gisteren de eerste gehad. Was ´s nachts met vlagen misselijk,  waarschijnlijk van vermoeidheid. Toen ik in bed lag moest ik toch de hele tijd piesen! Heb zeker teveel thee en koffie  gedronken. Nu ben ik nog moe!! E n ik moet nog 3 nachten! God sta me bij!!!
Daarna wel lekker 3 dagen vrij!

Doegiedoeg!!

Meiden, ik ga wieberen !!!!!! Ben er morgenochtend wel ff, moet pas om tien uur beginnen. Morgen avond heb ik sinterklaas feest bij mijn schoonzus, die heeft een zoontje van   4 jaar!!!!! Dan ben ik er dus niet....... Fijne avond nog meiden

Kus happy

Renee, bedankt voor je lieve woorden meid !!!!! Werkse nog, ff doorbijten he ..... Denk maar aan je drie vrije daagjes he die je in het vooruitzicht hebt.....

Liefs happy

@ Bambi :   Precies we kijken het wel even aan. En het blijven onthouden en als het over een paar maanden nog niet 'raak' is. Weer naar de gyn. Ik hoop alleen dat ik wel deze cyclus, of iets langer, blijf houden. Dan weet ik teminste aan het einde waar ik aan toe ben. 1 week overtijd zijn voor je gevoel en dan nog rd krijgen heb ik niet zo'n zin in. Dat is juist de meest drukke tijd. 24ste gourmetten bij me schoonzus, 25ste zoontje van me beste vriendin jarig. maar toch hier gourmetten/fondue (aparte combo i know), 26 naar me moeder 27ste werken 28 inkopen doen voor verjaardag van me kleine knul, 29ste verjaardag en 30ste andere verjaardag:D.. maar ach.. leuk die december maand:)

Ga gtst kijken heb de helft al gemist. Je zult zien ik zit en pauze:p

gr Mamoetje

Terug
Bovenaan