Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jacqy: balen van je rd-tjes. Maar wie weet knal je het nieuwjaar wel met goed nieuws in!! Wilde gister al reageren. maarja, het forum....nou je kent t verhaal wel..

Bambi; wat is dat voor een achterlijk zooitje op je werk. Oke, als iemand te veel babbelt mag best wat van gezegd worden (ook al deed je dat misschien niet eens), maar om dan te zeggen dat je naar een therapeut moet, gaat een beetje ver. En dat je wat moet zeggen dat je gestopt bent met de pil ,wat een achterlijken zeg. Ik zeg altijd maar, dan moeten ze geen meiden aannemen in een bepaalde leeftijdgroep. je weet dat het kan gebeuren dat ze dan kinderen willen. Je hebt toch wel al getekend voor je contract? Straks wordt je er alsnog uitgegooid,. Nouja, dan krijg je tenminste wel een uitkering..... (van de pos. kant bekijken)

Rimkel ik had t al verteld op Hyves, maar ei heb ik dus duidelijk gevoeld. Mijn NOD ook, had echte ong klachten, maar dus niet ong geworden. Ik begon al te twijfelen aan de dag, maar t klopt echt haha
Ik snap je gevoel dat je op een bepaald moment zoveel maanden zwanger zou zijn. Gelukkig heb ik dat gevoel al minder nu. We kunnen er helaas niets aan veranderen, maar onze tijd komt nog wel!
Fijn dat je vanavond toch thuis bent gebleven!!

Linda; lekker aan t kaarten?

Happy': leuk kaartjes voor Toppers. Wil ik eigenlijk ook wel heen. Zal mijn vriendin even vragen of ze zin heeft

Mamoetje: wat een gedoetje bij jou zeg. Ik vond trouwens die ov.testen niets, ben er snel mee gestopt. Gelukkig   voel ik t wel, dus kan t ook zonder die testen af

Renee; heerlijk   3 daagjes, Ik heb over 2 dagen lang weekend, ook 3 dagen, kan ik ook erg van genieten

Ik had een aantal dames al gehyved, maar hier dus nog geen ong of een pos. test.
Heb vanmorgen nog getest. Ga morgen de gyn bellen, kijken wat hij zegt. Ik moest zowiezo komen als ik een week over tijd ben, en dat ben ik donderdag. Wel (nog) niet pos getest
Zal ik morgen nog een x testen? Doe normaal urine opvangen in potje, maar hang dat staafje morgen maar s rechtstreeks in straaltje..misschien helpt t

We gingen om half 7 wandelen, nou, na 15min was ik al kapot. Ben met moeite thuis gekomen, pfff benen gingen niet echt meer vooruit.....

jaq, wat kloten meid dat je toch ongi bent geworden. hoop zo voor je dat je het nieuwe jaar in gaat met super goed nieuws, zou leuk zijn toch?!
mijn nod is op 30 December, dus wie weet allebei wel, haha
Veel plezier morgen met sinterklaas en pietje spelen, whaha.

Essy, goed van je meis dat je nu teunisbloemolie neemt.
je went er wel aan, aan die grote dingen en als het echt niet gaat dan kan je ze makkelijker met een lepel vla innemen. doe ik altijd als medicijnen wat te groot zijn, dan slik je het op de 1 of andere manier makkelijker weg. succes.

linda, hoe was je kaartavondje?
hoop dat joey idd geen griepje krijgt, leg hem maar lekker in de watjes.
fijn dat jij snapt dat ik mijn kindje niet bij mijn moeder achter zou kunnen laten. ik heb gewoon helemaal niks geen gevoel bij haar, trouwens ze heeft me vandaag ook weer goed op de kast gekregen.
belde zomaar even om half 10 vanochtend om te zeggen dat het haar eigenlijk wel paste dat ik dat filmpje (dat ik nog zou komen kijken, had ze voor me opgenomen) vandaag wel even kon komen bekijken. nou ja, hallo ik zit midden in een verbouwing hartstikke druk, dus zei dat en toen was ze verontwaardigd. belde alleen maar om te zeggen dat je nu 3 weken vrij bent en als het er nu niet van komt dan kom je vast niet meer. nou ja, toen ben ik even een potje kortaf geweest, wat een stom mens.
ik bepaal zelf wel wanneer en OF ik kom.
zoals jullie merken, geirriteert, whaha
ik weet inderdaad wat het geslacht is van de baby van mijn vriendin en dat hebben ze me gister nog eens duidelijk uitgelegd hoe en waar je dan moet kijken op het scherm. het is bevestigd, ik geloof wat ze zeggen.
het was best mooi, maar ook moeilijk.
het was trouwens allemaal goed met de kleine, die groeit goed, alleen heeft ze steeds harde buiken en als dat niet minder word dan moet ze opgenomen worden waarschijnlijk. om medicijnen toe te dienen.
even afwachten dus.
goed van je meid, dat je weer een boze mail hebt gestuurd, aan jou hebben we tenminste wat! haha

happy, waar ga je heen die week? heb ik even gemist!
ik beloof als ik zwanger ben, dat ik dan wat vroeger naar m'n bedje ga, haha
is het allemaal goed gegaan met je vader en het spoelen in het ziekenhuis?
spannend als jullie de uitslag krijgen in Januari, heb vertrouwen dat het goed komt.

bieb, wat een ellende voor je zeg. kan me zo goed voorstellen dat je wil weten waar je aan toe bent.
hoop dat de gyn morgen wat voor je kan betekenen. misschien verteld ze je wel dat je hartsikke zwanger bent, whaha dat zou lachen zijn.
sorry dat ik verkeerd had begrepen dat je ouders en niet jij op vakantie gaat, jammer zeg.

bambi, leuke kleuren je boom, zat me net even te bedenken wat voor kleueren ik ook alweer heb?????? rood en wir geloof ik en als afwisselende kleur wat goud erbij door.
ik ga hem nog niet opzetten deze week, veels teveel troep nog in huis.
wat een kloten zooi, op je werk. laten ze zich met zichzelf bemoeien.
juist leuk toch dat je zo open bent over je prive dingen.
wel blij dat je een nieuw contract hebt zeker?!
heel goed hoor dat je toch verteld hebt van je zwangerschap!!!!!
eerlijkheid word altijd beloond, nu kunnen ze je niks kwalijk nemen!

mamoetje, wat voor cyclus je ook hebt, of dat nou 10 dagen of 50 dagen is. je ei komt altijd 14 dagen voor je ongesteldheid. dus de periode voor je ei zorgt ervoor dat je cyclus langer of korter is en bijna alle vrouwen hebben dus 14 dagen voor hun ongi hun eitje.
dat betekent voor jou voor deze cyclus dat je dus rond dag 8 je ei hebt gehad.
maar dat kan de volgende cyclus dus weer veel later of vroeger zijn, dat is het lastige ervan.
maar je kan altijd terug kijken of je dan geklust hebt en of je uberhaupt kanzen had om zwanger te kunnen zijn. (doe ik ook altijd)

rimke, wat een ellende zeg, migraine, blaasontsteking. en het ergste nog wel dat je zwangerschap niet goed gegaan is. snap zo dat je steeds denkt: als ik nog zwanger was geweest, dan..... had je met de kerst al een buikje gehad.
echt zwaar hoor, hoop voor je dat je snel weer mag genieten van een mooie zwangerschap!

sterretje, ik heb ook hyves meid, echt zo leuk!!!!
jammer dat jij dat niet hebt, zou je echt eens moeten proberen, kost niks!!!
hoorde vandaag nog op de radio dat vanmiddag de 5 miljoenste hyver zich had aan gemeld. dat is echt inmens veel!!!!
via via kom je ook weer bij zoveel andere leuke bekende mensen terecht, gezellie!!!
dus ook bij jou word er gestuct, poe poe. laatste week van het jaar.
wel een leuk idee dat daar straks je kleine hummeltje ligt.
hoop dat je rugpijn een beetje afzakt en dat anders de fysio je pijn kan verlichten.
heb zelf ook al jaren last van mijn rug, dus weet wat het is, rugpijn. bbbrrrrr.

renee, succes met je nachtdiensten.
hou die drie dagen vrij maar lekker in je hoofd als beloning voor je harde werk.

meiden, wat is het alweer laat, maar nog geen 23:30, whaha. (bijna)
ga lekker naar mijn bedje toe. morgenvroeg om 7:30 staat mijn vader op de stoep, die moet gesminkt worden als zwarte piet en vroeg of ik dat wilde doen, tuurlijk, gaaaaapp, maar niet zo idioot vroeg, haha.
morgenavond gourmetten en pakjesavond met het gezinntje van mijn vriend, zo gezellie altijd.
als mijn vader niet kapot moe is, dan komt hij morgenavond als verrassing nog even achterom bij mijn schoonmoeder als we pakjesavond hebben. leuk dat hebben we een echte zwarte piet!!!! jippie.
slaap lekker allemaal en tot morgen
groetjes kruimels

goeiemorgen lieve meiden

We hebben gisteravond niet gekaart, me vriendin was beroerd dus we hebben lekker in de bank gehangen.

Rimke: evengeod niet bij je vrienden gegeten, als je je ook niet goed voelt heb je de juiste keuze gemaakt, meid, waren de patatjes lekker ??? Hoe gaat het nu met?? voel je je alweer een beetje beter vandaag?, en inderdaad deze maand is voor jouw ook moeilijk, met de gedachte dat je lekker de kerst tegemoet zou gaan met een buikje, maar meid het komt goed, wij gaan voor de kerst met een positieve test,

Jacqy: voor jouw wordt het hopelijk een knallend nieuwjaar, meid en voor Mamoetje ook, wij gaan allemaal voor december 2007 met allemaal een positieve test in handen

bambi: wat een verhaal zeg wat je schreef, Ik vind het helemaal belachelijk dat je werkgever dit soort dingen zegt, en dan zou je wel moeten zeggen dat je met de pil bent gestopt, nou dat vind ik nou harstikke prive, pffff ik hoop voor je dat de sfeer weer beter wordt, tjonge tjonge dan mag je nergens meer over praten, ik vind het zo rot voor je meid, maar gelukkig is je contract wel verlengd, en ik snap dat je zo iets hebt van wat is dit nou allemaal. sterkte meid

Happy: meisje we slaan ons door deze maand heen en het komt allemaal goed, achter de wolken schijnt de zon, en die zon gaat ook voor ons en voor ons allemaal schijnen,

Kruimels: Ik vind het niet leuk vna je moeder dat ze zo reagereert inderdaad ook al heb je 3 weken vrij dan beslis je zelf nog wel of je komt of niet, ik zou ook zo reageren hoor als mij even werd verteld wat ik moet doen, Sterkte meid
Vandaag veel plezier met gourmetten en pakjesavond, en met je pa schminken

Meiden iedereen die ik ben vergeten, sorry maar ik moet vliegen, me zoon moet naar me pa worden gebracht want daar ben ik na me werk, de kerstboom opzetten, ik kom vanmiddag nog eventjes buurten, en vanmiddag ook pakjes middag bij me schoonouders
Joey is gelukkig niet ziek aan het wordem maar had gewoon een baaldag gister net als ik hahahaha,

xxxx linda

Goeiemorgen meiden,

Linda; gelukkig had ie gewoon een baaldag ipv de griep he !!!!! Hebben wij ook wel eens he een baaldag haha. Je hebt het druk vandaag, vol programma. Fijne middag, wij hebben vanavond pakjes avond .....

Kruimels; we gaan die week naar vaals. Niet raar hoor dat je het hier niet meer bij kan houden, we kletsen wat af he, ik weet het af en toe ook ff niet meer hoor haha. Het spoelen ging gelukkig goed.

Bieb; lijkt me ook leuk die toppers, ben nog nooit geweest. Zag net je topic, hoop echt dat je snel weer waar je aan toe bent meisje!!!!

Kus happy

hoi meiden,

snel een berichtje vanaf me werk. ben stront beroerd en kei moe, en heb ff totaal geen zin in me werk. gelukkig zit ik aleen tot 10 uur, dus doe lekker rustig aan.
Meiden bedankt voor de support m.b.t. me werk he.

Happy ik ben nu 2x bij de toppers geweest en ga dit jaar juist niet omdat ik het vorig jaar geen bal aan vond, nou was ik toen ook wel erg moe had net 3 uur autogereden en het was veel ned.talige muziek echt de hoempapa uit amsterdam enzo en daar heb ik echt helemaal niks mee. Sommige madleys waren wel leuk natuurlijk, maar omdat het me toch een beetje tegenviel ga ik dit jaar niet, dan liever voor dat geld een leuke musical ofzo. Maar jij evengoed veel plezier natuurlijk. juni zeker weer ergens ?

linda hoe gaat het met joey? is ie wat beter gehumeurd ? en met jou zijn je pillen of, hup aan de klus hihih

kruimels veel plezier vanaaf met pakjesavond. leuk dat je vader zwarte piet speelt, wel jamemr dat jij er zo vroeg je bed voor uit moet hahaha.

rimke hoest nu met je.?
Bieb ga je de gyn bellen vandaag?

andere meiden denk ook aan jullie hoor. maar moet nu echt gaan werken.

xxx bambi

Hey bambi,

KAn me voorstellen dat als het je tegenviel dat je nu niet meer gaat. Ik heb het altijd en overal wel naar me zin met de meiden haha, ben echt zo n feestbeest, hoempapa of niet. Misschien dat ik na 1x zeg dat ik er ook geen bal aan vind, ben benieuwd. Het is ergens eind mei, volgens mij 26 mei, in ieder geval op zaterdag! Werkse vandaag meisje....

Liefs happy

Terug
Bovenaan