KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hey bambi

lekker he zo'n lekkere luie dag, en leuk dat het circus mooi was, Ik hou daar ook wel van, En wat lief van je vriend dat jullie naar holiday on ice gaan, dat is toch wel weer ontzettend lief van hem toch ? en ook lief dat ie je auto uitbaggerd hahaah en helpt in huis, vind ik erg lief
Meid nog een fijne luie dag verder, en ik ga vanvond lekker aand e klus

xxx linda

Hihihi!
Vanavond wordt nationale klusavond, nou ja, in ieder geval in een bepaald huis in Volendam en een bepaald huis in Velp............
Ik begin iets meer inzicht te krijgen in mijn cyclus en merk nu dat ik al voor mijn eisprong (tenminste hoop niet dat hij al gesprongen is........) zere tieten, rommelende darmen en hoofdpijn krijg............bijzonder. Die kunnen we dus afstrepen bij het lijsten van zwangerschapsklachten..........

Bambi: wat lief van jouw mannetje! Aaaaaaaaah!!! Hij doet echt zijn best wel dus!
Die van mij ligt nog steeds te meuren in zijn bedje.........hihihi! Heeft tenslotte al de hele nacht gewerkt........en een jetlag!
Ik denk dat onze vrienden zo komen..........fijne avond allemaal!!!!

hahaha zeker een nationale klusdag voor ons haha
fijne avond meid,
Ik heb trouwens een irriterende druk in me baarmoeder, dat had ik vorige maand ook , ik vind het wel spannend worden hoor

xx linda

Hoi meiden,

Gisteren was erg gezellig !!!!! Werd vanmorgen wakker en dat was een drama, voel me echt beroerd zeg, hoest nog erger als eerst, heb af en toe gewoon geen stem meer pffff. Ben wel wezen werken, knap he!! Zit nu in pyama op de bank en ga zo mn mandje in. Heb alles vluchtig doorgelezen, weet het niet meer hoor sorry. Zag dat joey er waarschijnlijk net zo aan toe is als ik, dikke knuf voor hem lin !!!!! Hoop dat ie lekker gaat slapen want, mammie moet aan de klus haha, zet hem op linnie. Rimke ook jij he, gaan voor het vaderland!!!!! Bambi, wat lief van je ventje, das een leuke verassing. Meiden, denk aan jullie allemaal maar, ga nu echt mn mandje in hoor!!!!! Tot later en een hele fijne avond

Kus happy

happy beterschap meid, neem een paar asperines en hoestdrank, en lekker je bedje in , ik hoop dat je je morgen beter voelt,
Joey heeft nog steeds verhoging 38,2 maar ligt nu ook al lekker in dromenland,

xxx linda

Nou Happy klinkt niet lekke, beterschap he meid!

En Linda, voor jouw kaboutertje natuurlijk ook veel beterschap!!

Pip lucht dat veel op dat je familie weet dat jullie een kindje willen? was het niet raar om te vertellen?

Pfff...de hele dag wezen winkelen: Ikea, intratuin, media markt, bart smit, v&d,
e-plaza....en dat op mn hoge hakken. En we hebben nog de helft niet van wat we moeten hebben. Ik ben helemaal gaar gewinkeld!! we waren om 9.30 uur vertrokken en om 4 uur bij mn moeder voor een bakkie leut. Auw mn voetjes!!!
Wilde we leuke kerst versiering voor in huis maar we hebben niets gevonden!! helemaal niets! er is zo veel keuze dat ik doordraai!
In het centrum ook had bijna een moord begaan. Al die mensen die stom slenteren en in de weg lopen!!

Zit ik hier in de woonkamer, ben ik opeens mn kasten beu!! Vind ze niet meer leuk en we hebben ze pas dik  1,5 jaar...  Ik was er helemaal gek op maar nu vind ik ze  niet meer zo mooi. Wat stom!
Misschien hormonen die opspelen....?

o ja, ik was gisteren uit de nachtdienst gekomen en had de wekken om 13,00 uur gezet. Heb ik die uit gezet en ben weer in slaap gevalen. Werd ik om 16.15 uur wakker toen vriendjelief thuis kwam. En nu kon ik vanacht niet slapen!!! heb het nog half 3 zien worden. Wat was ik me aan het ergeren dat ik die stomme wekker had uitgezet!!

Dames
Allemaal nog een fijne avond!!

X

hey renee

zo meid jij hebt me een drukke dag gehad vandaag, haha ik kan me ook zo ergeren aan mensen die in de weg lopen
Jammer dat je dus zonder kerstversiering thuis bent gekomen, Je hebt daar ook inderdaad heel erg veel keuze in, naar mijn mening eigenlijk teveel keuze.
Hahah misschien zijn je hormonen inderdaad aan het opspelen, omdat je nu na 1,5 jaar je kasten al niet meer mooi vind,
Ik kan er ook erg goed inkomen dat je vannacht niet goed hebt geslapen, pffff tot kwart over 4 ja dan ben je te goed uitgerust, hopelijk slaap je deze nacht wel lekker

Fijne avond meid

xxx linda

Hallo Linda

ik hoop dat het mn hormonen zijn hihi!
Misschien de eisprong-hormonen! ik voel allerlei steekjes in mn onderbuik en last van mn onderrug....afwachten maar weer!

Trouwens was nog vergeten om jou (en Rimke) heeeeeeel veel klusplezier toe te wensen!! en natuurlijk succes!!!

toitoitoi!!

X

Terug
Bovenaan