goeiemorgen meiden
Rimke: vandaag komt je mannentje weer lekker, en hupsakee gelijk aan de klus hoor, ik ga vanmiddag of vanavond ook gelijk aan de klus, Ikheb nu ook weer steekjes in me lies en die pijn in me baarmoeder, ik hoop dat ik op tijd ben met klussen, Heb je een gezellige avond gehad gisteren ook al was je alleen,
Bambi: Hoe was het in het circus gisteravond , hebben jullie genoten?
Happy: gelukkig voel je je weer wat beter meid, heb je het gisteravond nog gezellig gehad met de meiden?
April: denk aan je zelf hoor meid, en doe het rustig aan
Bieb: hoe is het met je meid, hebben de rd's inmiddels doorgezet?
Nou ikheb gisteravond me man niet weten te verleiden hij was verschrikkelijk moe, ik snap het ook wel hoor maar ja, ik zei ik vind eht ook niet leuk dat het moet, maar dan moet je morgen en zondag echt, nou dat was wel goed, Dus ik ga er maar niet vanuit dat ik deze maand zwanger wordt, maar vanmiddag of vanavond en morgen aan de klus en dan hoop ik dat ik op tijd ben
Ik denk toch dat joey een klein beetje ziek wordt want hij hoest nu net als Happy zijn ingewanden eruit, erg zielig, ik ga zo even zijn koorts opmeten,
Voor de rest is Joey wel net zo levendig als altijd gelukkig maar wel sneller dat ie gaat mopperen en dat is niks voor hem, maar ja ik wacht ht wel af
xxx linda