KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Hmm Rimke, dat klinkt goed zeg met chocolade en thee op de bank! Hoe is het nu eigenlijk met je ovu test, is je ei nog steeds op komst?
Ja ik ben inmiddels een expert als het over fysio gaat, heb echt alle varianten al gehad geloof ik.
Groetjes

He meisje,
Ja, denk wel dat mijn ei er aan komt, licht positieve test, die wordt denk ik morgen of overmorgen donkerder, en ik voel ook steekjes in mijn onderbuik (en een beetje een zeurend gevoel), daarnaast die pukkels en van de week migraine en veel hoofdpijn dus ja, ik denk dat mijn ei er aan komt............hahahaha!!!!

Ga je lekker kalm houden he? En wat niet gaat gaat niet, ga je niet forceren, pas op het kindje in je buik................enz enz enz enz!!
Fijne avond!!!

goeiemorgen meiden

Rimke: vandaag komt je mannentje weer lekker, en hupsakee gelijk aan de klus hoor, ik ga vanmiddag of vanavond ook gelijk aan de klus, Ikheb nu ook weer steekjes in me lies en die pijn in me baarmoeder, ik hoop dat ik op tijd ben met klussen, Heb je een gezellige avond gehad gisteren ook al was je alleen,

Bambi: Hoe was het in het circus gisteravond , hebben jullie genoten?

Happy: gelukkig voel je je weer wat beter meid, heb je het gisteravond nog gezellig gehad met de meiden?

April: denk aan je zelf hoor meid, en doe het rustig aan

Bieb: hoe is het met je meid, hebben de rd's inmiddels doorgezet?

Nou ikheb gisteravond me man niet weten te verleiden hij was verschrikkelijk moe, ik snap het ook wel hoor maar ja, ik zei ik vind eht ook niet leuk dat het moet, maar dan moet je morgen en zondag echt, nou dat was wel goed, Dus ik ga er maar niet vanuit dat ik deze maand zwanger wordt, maar vanmiddag of vanavond en morgen aan de klus en dan hoop ik dat ik op tijd ben
Ik denk toch dat joey een klein beetje ziek wordt want hij hoest nu net als Happy zijn ingewanden eruit, erg zielig, ik ga zo even zijn koorts opmeten,
Voor de rest is Joey wel net zo levendig als altijd gelukkig maar wel sneller dat ie gaat mopperen en dat is niks voor hem, maar ja ik wacht ht wel af

xxx linda

He meiden!!!
Allemaal een fijne avond gehad? In het circus en de kroeg...........
Kruimeldief: hoe staan je meubels??? Lijkt me gaaf hoor,   zo'n grote tafel!
Pip: Dag 70.............................je gaat mij achter na...............
Linda: wellicht valt het mee joh, dat je je ei nog niet gehad hebt........die zou ook pas maandag moeten komen toch.................Mijn avondje was heerlijk, op de bank met de laptop op mijn schoot. Kwam op het zwanger-zijn forum een meisje tegen wat exact hetzelfde heeft meegemaakt met een tweelingen-miskraam, raar zoveel overeenkomsten...........maar wel heel fijn om even met zo iemand te mailen! Ach die arme joey!!!! hoop dat het mee gaat vallen met hem..........

Hier weer iets vreemd, waren mijn ovulatie testen de afgelopen dagen met een duidelijk 2de streepje, maar nog niet helemaal positief, moet ik nu echt het 2de streepje zoeken...............oh nee................!!!! Mijn temp is nog niet gestegen dus ik hou hoop.............rare zaak..........dus mijn mannetje hoeft nog niet aan de slag meteen, gaan morgen maar aan de klus. Om mijn oorspronkelijke ei-dagen heen........en blijf maar testen.........is het enige wat er op zit.
Fijne dag allemaal!!

hey rimke

Wel fijn dat je met iemand over je ervanring omtrent de miskraam van een tweeling kan praten, zij heeft hetzelfde als jouw meegemaakt, en weet hoe je je voelt.
Raar van de ovultatietesten zeg, afwachten maar, en natuurlijk moet je hoop houden maandag is jouw ei dus klussen morgen haha
Ikheb net een ovulatietest gedaan, ik wilde toch ook iets van zekerheid, en wat denk je de tweede streep was bijna net zo donker als de eerste, dus mijn man moet anavond aan de klus of ie nou wil of niet haha, anders dan bespring ik hem haha, dus misschein dat morgen mijn streep even donker is en dan morgen nog een keer klussen voor ons leven

Mijn kleine kippeboutje ligt op de bank naar bob de bouwer te kijken, hij is echt niet lekker in zijn kleine lijfje, ikheb een hoestdrankje voor hem gekocht en dat vind ie natuurlijk niet te zuipen, haha ik heb het al in de vorm van druppels gemengd met limonade, maaar ja die van mij proeft alles haha. Het is helemaal niks voor joey om op de bank te blijven liggen dus hij is echt niet lekker, maar ja het heerst

xxx linda

ik denk toch dat ik aangezien dat de ovulatietest bijna een evendonkere streep aangaf dat deze banner beter klopt en dat ik morgen al me ei heb dus moet ik vandaag helemaal me best doen met klussen hahah

xxx linda

grappig zo'n banner

Hallo leedies!

Klinkt als een heerlijk avondje Rimke! Vreemd dat je nu geen streep meer hebt op de ovulatietest....wat moet je daar nou weer mee?! Voor de zekerheid maar wel klussen vanavond, je weet maar nooit, toch?

En joehoe! Linnie heeft een dikke streep op d'r ovulatietest! Sleur hem mee je bed in vanavond! hihi

Bambi, hoe wat het bij het circus?

Ik draai nu keihard het liedje van Natasha Bedingfield, I wanna have your babies, hihihi man moest erg hard lachen, staat nu te zingen onder de douche!

Gister zei schoonmama nog dat ze het erg fijn vond dat we met ze hadden gedeeld dat we nu naar de gyn gaan. Vonden we zelf ook, dus iedereen blij.

Ik ga er vandoor, haren doen en dan even de stad in, het is WEEEEEEKEEEEEEEEEEND! WOW!

X

PS, dikke knuffel voor Joey, hoop dat ie snel weer fit is!

Terug
Bovenaan