KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hey pip

ik heb joey een dikke knuffel gegeven, en een fijn weekend, erg lief van je schoonmoeder dat ze heeft gezegd dat ze blij is dat jullie het hebben verteld dat jullie graag een kindje hebben willen, inderdaad iedereen blij

xxx linda

Wihihi!
Ik zie het al helemaal voor me bij jullie Pip!!! Naaktdansen onder de douche...........met een lekker liedje op de achtergrond!
En linda: muziektip voor jou: george michael, I Want Your sex!!! Whahahaha!!
klussen met die handel meid!!! Heel veel succes en ik duim weer voor je!
En geef die arme joey een knuffel van me.............

hahah rimke, ik zal het nummer opzetten als ie vanmiddag thuis komt, moet ie zeker weten ook lachen,
En voor jouw geld hetzelfde meid, ook succes vanavond en morgen, Ik heb goede moed voor ons tweeen meid, Met kerst zitten wij met een positieve test in handen
En ik heb joey een dikke knuffel gegeven van je,
Ik heb net zijn koorts gemeten en hij heeft wel verhoging, 38,1, dus ik ben bang dat het vanavond wathoger is, hahaha voor mij zou het goed zijn als ik 38,1 zou hebben ahah

xxx linda

Eigenwijs als ik ben, kon ik niet geloven dat mijn naderende eitje zich terug getrokken had..........
Dus heb ik er nog een tegen aan gegooid, en gelukkig, hij had zich even verstopt.......nog steeds niet even donker als de testlijn, maar hij doet zijn best!!!
Gelukkig.........................
Ik ga even boodschappen doen, mijn mannetje is net thuisgekomen en ligt lekker zijn jet-lag weg te slapen.
Vanavond krijgen we vrienden te eten, dus ik ga lekker allemaal mexicaanse dingetjes maken zodat we vanavond lekker tortillas kunnen eten...........
Kom later vast nog even buurten,
Fijn weekend allemaal!!!
Dikke kus Rimke
En linda: go for it lieverd!!!!! (kan het niet genoeg benadrukken!!!)

o gelukkig rimke was er weer een streep te zien , vanavond veel plezier en succes met al dat lekker maken vandaag,
Fijne avond alvast, en voor jouw ook meid, go for it!! het komt allemaal goed, daar ben ik deze maand helemaal van overtuigd

xxx linda

hoi meiden,

Zo ik heb een mega ik ben lui dag. zit nu nog in me pyama en heb niks gedaan vandaag. alleen maar voor de tv gehangen. en nu ff bij de pc. ga zo lekker douchen.

Maar het cirsuc was erg leuk hoor. beetje klein en simpel maar wat wil je voor 5 euro. heel leuk met tijgers, paarden, kamelen en nog veel meer. me neefjes vonden het prachtig. Aleen ik had toen ik thuis kwam wel ff een kut gevoel en zij ook tegen me mannetje dat ik niet leuk vind dat ik altijd maar alles alleen moet doen. hij wil nooit eens mee. Nu ook voelde me echt het 5e wiel aan de wagen van me happy schoonfamilie hihih.

Wat doet me lief vervolgens heeft ie vanmorgen kaarten geregeld voor 23 dec. gaan we naar holiday on ice saampies. lief he.,
Hij is nu me auto trouwens aan het uitbaggeren en morgen helpt ie in huis. de schat.

linda dat word flink aan de klus van het weekend. Wel rot dat joey toch wat ziek is he. ik hoop dat ie snel opknapt.

Rimke eerst geen streepje en nu toch wel maar nog niet dik. zou toch maar aan de klus gaan voor je weet maar nooit hihih. veel plezier met al die lekkere mexicaanse happjes . klinkt heel lekker.

Happy was het gezellie in de kroeg en op je werk vandaag. hoest je nog zo erg.?

verders heb ik enorm last van me darmen en ben dus heel moe, maar doe gewoon lekker rustig aan en dan komt het vast goed.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan