Linda; niet ongerust hoor, hier ben ik weer!!\
Jij en Rimke hebben volgens mij druk geklust haha, hoop dat t deze maand wat oplevert.
Hoest nu met Joey? Ingewanden nog erin? Weet je wat een irri hoest is? zo een kriebel hoest grrr
Pipstip: zit je al op dag 70??? Weet je zeker dat je niet zwanger bent....
Wat betreft t werken. Bij mijn mannetje zou t niet gaan 1 dag minder werken, Althans in deze functie. Zou wel een dag minder oppas schelen....
Mammoetje: ik hoop dat je snel een oplossing voor je katje vindt. Misschien even navragen bij dierenarts?
April: leuk dat je t hartje weer hebt gehoord, fijn dat alles goed gaat, Alleen met jou niet zo lees ik, Hoop dat t snel weer beter gaat
Bambi: wat lief van je mannetje van die kaartjes. Ach als je af en toe zeurt kunnen ze best lief zijn haha
Renee: gezellig zo een dagje winkelen, en dat op je hoge hakken!!! Ik draag nooit hoge hakken, en als ik ga winkelen doe ik de fijnste schoenen aan die ik heb!!!
Enne van bijna een moord begaand dat ken ik. VRijdag was het zo druk in supermarkt, kon er wel een paar neerslaan. Met z'n allen gezellig midden in t gangpas blijven kletsen...vooral niet op andere mensen letten. Pfff ik was al zo sjaggie
Kruimels: klinkt mooi je meubels. Wij hebben ook teakhout, erg mooi
Essey: gefeliciteerd met je zus!! Fijn dat alles goed met haar gaat, ook al heeft ze nu die ziekte.
Jij sterkte met je evt blaasontsteking
Nu weet ik t allemaal niet meer hoor
Ben nu nog beetje ongi, zal morgen wel over zijn. Met pil was ik echt van maandag t/m vrijdag ongi, nu is het meestel binnen 4 dagen over.
Vrijdagavond naar verjaardag in cafe, had er eigenlijk niet veel zin in. Had geen zin om vrolijk te doen, voelde me gewoon beetje zielig af en toe. paar uurtjes gebleven en toen gegaan. Gisteren waren mijn ouders er. Zijn naar Maastricht geweest, daar nog gegeten, was weer lekkerrrr.
Vanmorgen maar weer gerend, ging wel goed, en nu beetje hangen. ZOuden misschien naar INtratuin gaan, maar toch niet zo een zin. Zal wel druk zijn.Nou wil vriend naar zijn moeder ef koffie drinken, nou daar heb ik helemaal geen zin in!!
Ik moet nu even opnieuw mijn vruchtbare dagen uitrekenen, is natuurlijk een week verschoven
Rimke; wil je nog s pendelen? Geeft pendel nu nog december aan? Want volgens mij is als pendel bijv december aangeeft , dan moet je toch uitgaan dat je dan in die maand bevrucht bent geraakt? Dus t kan nog!! Kan toch altijd hopen toch?
Is de roze wolk al bijgewerkt? ZAl zo even kijken