KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

he lieve meisies,

heb even snel bijgelezen. zo druk gehad vandaag.
lin, wat vervelend dat joey verhoging heeft, hopelijk voelt hij zich morgen een stuk beter.
jij en rimke veel klusplezier he, go for it girls!!!!!!
fijn dat het mooi in het circus was bambi.
pip, lekker weekend he?!
ik heb nu nog 1 week vakantie, gaat zo snel die 3 weken.

we hebben vanavond afscheids etentje gehad van een collega (die altijd op de zaterdagen bij ons werkt) ze gaat per 1 Januari weg, snik snik.
ze is er vanaf dag 1 bij geweest, toen we 3 jaar geleden openden.
zo jammer, maar ja, ze kan het niet meer met school/stage combineren.
we zijn wezen chinezen, was lekker.
gisteravond om 22:15 kwamen ze de meubels nog brengen, had al gebeld waar ze bleven, maar was allemaal een beetje uitgelopen.
we hebben nu tafel, 6 stoelen een mooie keukenkast en een lamp.
meubels zijn van licht teakhout en beetje een robuuste stijl, van die blokpoten eronder. en over al hobbels enzo erin, echt landelijk.
inderdaad een grote tafel hoor 2.20 bij 1 meter, als je aan tafel zit kun je het echt goed merken dat hij groot is.
vandaag de hele dag schoongemaakt in de kamer. alle meubels staan weer op z'n plek, alleen morgen nog de kleine dingetjes.
om 11:00 komt mijn schoonmama nog even kijken, is erg nieuwschierig naar de meubels, haha.
ga nu lekker slapen, ben echt helemaal aan de latten.
welterusten en tot morgen
groetjes kruimels

Goeiemoergen lieve meiden,

Nou het is nog steeds een drama, had zo gehoopt dat een heeeeeeeeleboel slaap zou helpen haha. Kruimels, wat laat joh dat ze die meubels nog kwamen brengen. Wel heerlijk zo n grote tafel, nu kunnen we met alle klusbabes komen eten !!!!!!!! Renee, jij hebt een aardig dagje gehad meid pfff word al moe als ik het alleen maar lees. Hoop dat je vannacht beter hebt geslapen. LInnie, hoe is het met onze ( haha ) bambino? Ik hoop dat hij opgeknapt is, ik neem zijn portie er ook nog wel bij ...........

Liefs happy

He happy: balen meid! Zal ik wat kiwi's komen brengen..............? Lekker uitrusten vandaag, misschien nog even een frisse neus halen? Knap je ook altijd wel iets van op!
Kruimel: jeetje wat waren ze laat met die meubels! Zit je dan de hele dag op te wachten!
Renee: whihihi 16.15...............gebeurt mij ook wel eens. En dan zo'n nare nacht er achter aan! Denk dat je vannacht wel beter hebt geslapen na zo'n dag......druk!!!! En klussen he?!!
Pip: wat fijn dat jullie het kunnen delen met je familie! Dat lijkt me wel fijn!!!

Hier lekker geklust gisteren............had gisteravond ineens megarekbaar slijm.........dus ik dacht, geen positieve ovulatie test maar er komt wel een eitje aan.........klussen met die handel!!!
Verder snot, veel snot..........in mijn oren en ogen, de rest van mijn hoofd...........ook aan de kiwi's dus.............is altijd raar. Als ik veel vitaminen eet wordt ik altijd verkouden..........ik ben allergisch voor fruit!!!!
Vandaag lekker een luierdag, ventje zal nog wel lang op bed liggen............dus ik heb lekker nog even het huis alleen.
Gister met de vrienden was erg gezellig!!!
Dikke kus Rimke

goeiemorgen meiden

Happy: nog niet opgeknapt, hup je mandje weer in meid, Met joey gaat het gulukkig weer beter de koorts is weg, en hij is weer lekker aan het spelen dus dat gaat wel weer, hij hoest alleen nog erg, maar dat gaat wel weer over

Rimke: rekbaar slijm, dat is een goed teken meid, en goed geklust  vandaag ook nog even en dan heb je in ieder geval de kansen benut haha
Fijn dat het gisteren gezellig is geweest met je vrienden, enne jij nu ook niet ziek worden hoor meid, Het heerst wel erg

Kruimels: jammie lekker gechineest, dat is altijd wel lekker hoor, en jammer dat je collega weggaat, maar ja als het niet meer te combineren valt moet je keuzes maken,

zo gisteravond geklust, en vanmiddag als joey op zijn bedje ligt nog eventjes klussen en dan maar hopen dat het raak is,

xxx linda

Hey rimke en linnie,

Goed zo, aan de klus geweest. Goed jullie best gedaan? haha. Gelukkig is joey weer wat opgeknapt he. Rimke, als jij kiwi s bij mij brengt, breng ik ze bij jou snottie whaha. Ga vanmiddag wel ff lekker naar buiten, heb geen koorts en daar knap ik idd meestal wel van op. Ben mn kerstkaarten aan het schrijven ( zo n 100 stuks ) bah, ik haat dat....

Liefs happy

Terug
Bovenaan