KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Ben maar uitgegaan van nieuwe cyclus tellende vanaf 7-12. Dat wordt klussen om en nabij de feestdagen !!! Gezellig onder de kerstboom tussen de dennennaalden hahaha

Ola,

Zo hier is het weer een beetje opgeruimd, administratie gedaan, wat dingen opgeruimd, lekker hoor. Straks naar schoonouders om daar te eten (doen we regelmatig op zondag).

Het trouwens vanochtend getest en die was negatief. Ga nog wel een keer testen voordat ik naar de gyn moet maar verwacht er niets van hoor. Voel me ook niet zielig dat ie negatief was.

Heb trouwens wel megapukkels op m'n hoofd!!! DOMDOMDOMDOM

Happy, ben je al op pad geweest? Ben benieuwd waar je bent beland.

Linda, you go girl, klussen voor je leven!

Bieb, dacht dat je je vrijdag wel zou gaan bezatten op het feestje omdat je ong was geworden maar je was dus ECHT niet in de stemming. Gelukkig is je ong bijna over en kan je straks tussen de dennenaalden gaan klussen. Als je nou een heeeeel mooi groot huis had met een openhaardkamer en daar een kerstboom had staan en een schapevachtje voor de open haard dan was het een ander verhaal....ach, de kerst in bed bivakeren is ook leuk!

Essy, gefeliciteerd met je zus! Wat heerlijk voor haar!

Uhm, nu weet ik het niet meer.

Ga nog ff naar beneden. Manlief zit nu met zijn Jamieboek op de bank om recepten voor kerst uit te zoeken: jammie jammie jammie!

X

hey bieb

Gelukkig gaat het weer een beetje met je en ik snap dat je vrijdagavond geen zin had om gezellig te doen, het is toch een teleurstelling, En met de feestdag klussen voor je leven meid, dan is het verwekt met de kerst is toch ook gezellig,
Met joey gaat het gelukkig weer een stuk beter hij hoest nog wel en heeft een schorre stem maar voor de rest gaat het gelukkig weer goed

Pip: hebben jullie al een keuze gemaakt wat het eten wordt met de kerst?? en jammer dat de test negatief is meid, maar wie weet de volgende keer wel ik hoop het zo voor je meid, en je mag bijna naar de gyn toe dus moet je dat maar afwachten

Wij hebben lekker chinees besteld dat wordt zometeen gebracht, heb ik echt trek in,

xxx linda

He meiden!

Hier weer eens een berichtje van mij! Heb het zo druk de laatste tijd!
Essy, gefeliciteerd met en voor je zus! leuk word je tante!
Linda en Rimke, flink geklusd?? haha, goed hoor! hopen dat het deze maand raak is!
Bieb, balen he, dat je toch ongie bent geworden, wel raar, zoveel later!

Meiden, de rest moet ik nog bijlezen! sorry!!!!!!
Maar ben jullie niet vergeten hoor!

Liefs Jacqy

hoi meiden,

essy wat leuk dat je zus zwanger is. ik hoop jij nu ook snel, samen zwanger zijn lijkt me super.

linda 2x klussen is wel wat weinig hoor, je kan beter ook nog na je ei klussen. eigelijk gewoon om de dag totaan je nod hahaha. al je kansen benutte he

pip jammer dat je perongeluk nog niet zwanger bent
bieb klussen tussen de naalden ? hihihi jij liever dan ik

happy hoe gaat het met je enorme hoest. ik hoop al wat beter.

kruimels je meubels klinkne heel mooi, ga er maar lekker van genieten.

andere meiden sorry maar ga zo weer pleite,

Hier alles oke, lekker lui weekend en ga nu weer tv hangen, maar wou ff wat laten horen.

xxx Bambi

hallo iedereen,

ik ben anoeska ben begin september getrouwd, en sindsdien bezig met zwanger worden, nou is mijn man chauffeur dus   niet altijd thuis op mijn vruchtbare dagen dus heb ik hem gevraagd of hij afgelopen maand thuis kon zijn in mijn vruchtbare tijd. maar helaas ben ik vorige week ongesteld geworden,.
hebben jullie ook zón pijn sinds je gestopt bent met de pil. ( ik had trouwens de nuvaring) nou bij mij lijkt het wel of ik afgeslacht word.
maar goed zat bij jullie te lezen en het leek me wel leuk om de ervaringen met anderen te delen dus ik hoop dat ik welkom ben bij jullie.
mijn volgende nod is 3 januari, ben dan wel lekker aan het skieen maar ja we zien wel..

groetjes anoeska

iedereen veel succes

he meiden,

Ja ja, het is 23:30, weer tijd voor kruimels om haar verhaaltje te doen, whaha.
lig al wel braaf in m'n bedje en heb vanochtend heerlijk uitgeslapen, echt waar

happy, jullie zijn bij deze (alle klusbabes) uitgenodigd om in drenthe te komen eten.
onze tafel is groot zat, maken we er een gezellig feestje van.
wat balen dat je je nog steeds niet helemaal goed voelt, zelfs na een goeie nacht slapen.
het heerst wel enorm, verkouden zijn en griep hebben, je hoort het echt overal.
fijn dat je je kerstkaarten klaar hebt, ik vind dat ook altijd zulk k*t werk.
ben vandaag ook begonnen, jaja ik heb er al wel 1 af, haha.

rimke, heb gelukkig niet de hele dag op de meubels geacht, ik wist dat ze s'avonds tussen 19:00 en 21:00 gebracht zouden worden, maar toen ik belde om 21:05 vertelde ze me dat het wat uit gelopen was en uiteindelijk waren ze er pas om 22:15.
vreselijk laat, maar hij had het wel door dat ik het al erg laat vond en was ook voor 22:30 weer vertrokken en wou geen koffie, haha.
heerlijk, dat je een leuke avond met je vrienden hebt gehad.
en ondanks je verkoudheid nog lekker geklust, super goed! misschien had je er nu wel niet zoveel zin in, maar over 2 weken met je nod ben je weer blij dat je in ieder geval je best hebt gedaan.

linda, you go girl, ook lekker geklust voor het leven, haha.
ik zou ook inderdaad gewoon nog even door doen hoor, om de dag!!!
dan heb je de meeste kanzen.
blij dat het met joey weer wat beter gaat! komt vast door jouw goeie zorgen!!!!
was de chinees lekker?

pipje, he meis. ik had de batterijen van mijn camera leeg, dus zal morgen kijken of ik wat foto's kan maken van de meubels  voor op mijn hyves. wel leuk dat jullie dan een beetje een idee hebben waar ik over praat.
toch nog kloten dat je test negatief was, menig vrouw zou denken dat ze na 70 dagen niet ongi toch wel eens zwanger zou moeten/kunnen zijn.
hoop dat je wat aan de gyn hebt, om je cyclus eens wat beter op orde te krijgen.
maar weet niet of je naar baby boom kijkt, maar daar  was een stel ook onverwacht zwanger, ondanks de vreselijk onregelmatige cyclus, dus het kan wel hoor!!!!!!
hou vol!!!!

Essy, gefeliciteert met de zwangerschap van je zus, wat ontzettend leuk voor haar en jou ook.
kan me voorstellen dat je bij haar dan geen enkel gevoel van jaloezie hebt, je gunt het haar zo na al die ellende.
ga er maar lekker van genieten met z'n tweeen en hopen dat jij ook snel zwanger wordt, dan kunnen jullie samen je ervaringen delen en kleertjes kopen.

Anoeska, welkom meid op ons forum.
Het is hier altijd een gezellige boel, dus het gaat je vast wel bevallen.
dus als ik het goed heb gelezen ben jij ongeveer 3 maanden geleden  gestopt met de pil.
de meesten van ons zijn of al zwnager of klussen al wat langer.
je kunt als je het leuk vind je naam en je nod in onze roze wolk zetten, weet je hoe dit moet? dan kunnen we je goed volgen, haha
over de pijn waar je over schrijft kan ik je geen antwoord geven.
ik heb dit niet, als je tenminste bedoelt dat je pijn bij het vrijen hebt.
misschien 1 van de ander klusdames,
heel veel succes en nogmaals je bent van harte welkom.

Afscheidsetentje was gezellig,
Vandaag lekker uitgeslapen, rond uurtje of 11:00 kwam mijn schoonmoeder even de meubels bekijken. die moest s'middags weer werken, en toen kwam roelof zijn broertje, zusje en neefje nog en oom en tante, dus onze keukentafel is goed uitgeprobeert en geslaagd voor de test, zaten op een gegeven moment met 8 man aan tafel, gezellig!!!
vanavond uit eten geweest bij buffetrestaurant in de buurt met vriendjelief, broertje en neefje van hem, zo'n lol gehad!!!! neefje Jeroen had een oogje op 1 van de dames van de bediening en we hebben hem een handje geholpen.
ik kende een meisje die daar ook in de bediening hielp en we zijn zo achter haar naam gekomen en ik thuis vanavond meteen haar opgezocht via hyves, haha.
nou, hoop dat het wat word tussen hun twee.
Morgen is mijn moeder (waar ik dus helemaal niet zo goed mee kan) jarig en moet ik s'avonds daar op visite met m'n vriendje,heeeeeeeeelemaal geen zin in.
pppffff zou blij zijn als ik dat gehad heb.
verder morgen lekker, rommel dagje. nog beetje opruimen dingetjes op z'n plekje zetten en nog wat schoonmaken.
iedereen fijne dag morgen,
liefs  de altijd late nachtbraker kruimels, whaha

Terug
Bovenaan