KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

Anoeska: welkom op ons forum meid

Bambi en kruimels,: we hebben woensdag zaterdag en zondag geklust, ik weet dat het wat weinig is, en ik ga proberen als me man vanavond vroeg thuis is weer te klussen, maar ja dat is het probleem in deze 2 maanden dat me man bijna niet thuis is, dus ik hoop gewoon dat hij van het weekend heeft raak geschoten, maar ik ga nergens vanuit hoor, ik wacht het gewoon rustig af.
Ik ga er weer vantussen want ik moet joey naar me vader brengen want ik moet naar voetreflex toe
Joey zijn hoest komt al aardig los te zitten gelukkig en voor buiten het hoesten om gaat het gelukkig weer een stuk beter met hem
Meiden tot vanmiddag

xxx linda

Hoi lieve meiden,

Nou ben nu echt gewoon ziek. Koorts en ik kan amper op mn benen staan grrrr. Ga zo mn mandje weer in, voel me echt een dweil ............Tot later, fijne dag. Sorry, ik heb niet bijgelezen dus reageer nu ook ff niet ......

Kus happy

Goedemorgen!!!
Essy: gefeliciteerd met je zus! Wat een verhaal joh, het is haar natuurlijk enorm gegund!
Kruimeldief: hihihi, wat lekker laat weer! Jij bent een avondmens of niet??
Linda: fijn dat het met joey weer iets beter gaat!
Bambi: hoe voel je je meisje? Heb je nou al last van klachten of blijft dat nog even uit?
Bieb: jammer dat het feestje wat tegenviel en dat je er niet zon zin in had!
Happy: ik zeg elk jaar dat ik geen kerstkaarten doe, en elk jaar zit ik ze weer te schrijven.........ik twijfel dit jaar weer!

Hier snap ik er de ballen meer van. Slijm weg, temp blijft laag, nog geen positieve ovulatie test maar wel weer alle klachten............zal zo nog eens een ovu test doen en dan vanavond maar weer braaf klussen..........maar om de dag doen deze week, maar heb er nu al weinig vertrouwen in...........hahaha!

Fijne dag allemaal, moet zo naar de fysio, eens kijken of ik weer eens een beetje aan het werk kan...........

Hoi meiden,

Happy meid balen dat je nu echt ziek bent, kruip indd lakker in je mandje en rust goed uit.

Linda je moet gewoon maar kijken wanneer je klussen kan hoor, snap wel dat het ff druk is in deze periode. maarre rimke had toch december gependeld hihih.

Rimke hier gaat alles wel oke hoor. heb indd weinig klachten, maar heb er wel eens een dag tussen zitten dat ik goed misselijk ben hoor. vooral me humeur is heel erg en moet veel en om niks janken. maar als dat het ergste is hahaha. verders eerder moe he. en staat te kokken bij het tandenpoetsen hihihih. maar heb nog niet kotsend boven de pot gehangen ofzo. soms voel ik ff me rug, maar das de volgende dag ook weer weg. soms heb ik wat buikpijn, maar dat is een dag later ook weer weg hihih. verder voel ik eigelijk wel goed.
En jij hoest met de snot ? en miss heb ik ff gemist moest je voor je schouder naar de fysio?

Kruimels latertje hihih klinkt allemaal heel gezellig wat je gisteren gedaan heb. jammer dat je zo tegen de verjaardag op zit. kop op is maar even , voor je weet ben je er weer een jaar vanaf. hihih

anous welkom bij de klusbabes, we kletsen veel dus ik hoop dat je ons kan bijhouden. we zijn het druk bezochtste topic online hihih. zoals je ziet zijn we al bij klusbabes 11 en dat zegt genoeg hihi. dus veel meekletsen om ons bij te houden.
wat betreft je pijn vraagje. je hebt een heftige ongie pijn nadat je met de navuring bent gestopt. meid dat lijkt me best vervelend. Ik geloof niet dat iemand van ons een navuring had, dus ik ben bang dat we niet kunnen vergelijken.
Trouwens ik ben dus een van de klusbabes die al in blijde verwachting mag zijn. Vandaag 9 wk en 1 dg.

meiden ga straks naar het politiebureau hihih aangifte doen van passpoort. het is vermist. al meer dan een half jaar. maarja had ook nog een id kaart en moest nu een nieuwe. kan dat niet > grrrrr. Dus heel gedoe ik moet aangifte doen. zal je zien heb ik straks een nieuw paspoort, vind ik me oude hihih., maar we hebben echt al alles in huis op zijn kop gehad en ik geloof dat ie echt kwijt is.

dus ik gaa maar weer eens.

xxx Bambi

hey rimke
Wat raar zeg wel al die klachten maar slijm weg en geen positieve ovutest, maar inderdaad vanavond weer goed klussen,
succes bij de fysio vandaag, en hoe gaat het met jouw verkoudheid?? gaat het weer een beetje

Happy: o meid koorts, snel je bedje weer in en je vanavond lekker door je mannetje laten verwennen met kippesoep en thee, Beterschap mied

Bambi; gelukkig vallen de klachten bij je mee, af en toe lekker janken en misselijk zijn dat is goed voor je hahahaah, nee hoor meid, ik weet hoe vervelend misselijk kan zijn maar ja je moet maar denken het is voor een goed doel
Ik zal straks even aan mijn man vragen of ie vanaovnd laat thuis is, dan snapt ie de hint denk ik wel

Zo vanmiddag om kwart voor 3 moet ik weer met joey naar het ziekenhuis, dit keer voor zijn piemeltje, ik ben benieuwd hoe het gaat en wat de dokter zegt,
jullie horen het vanmiddag allemaal wel
Iedereen die ziek is van harte beterschap en degene die werken, werkse nog eventjes

Oja ik was bij de voetreflex geweest vanmorgen, het was weer eenpijnlijke gebeurtenis pfff, 8 januari weer heen, Ze was op zich wel tevreden, maar ik neem nog steeds tekort tijd voor mezelf en ik doe nog veel te veel voor anderen zei ze, maar ja dat kan ik ook niet zomaar veranderen, haha

xxx linda

haha zal je altijd zien Bambi dat je als je zometeen je nieuwe paspoort hebt dat je je oude weer terug vind, ach dan heb je dubbel bewijs dat je het echt bent haha

xxx linda

zo meiden ik heb net een ovutest gedaan, en me man moet vanavond of ie nou wil of niet, haha de testlijn is nu na 1 minuut al bijna donkerder dan de controle lijn, dus me eitje is er vandaag Joehoeeeee, en nu natuurlijk ook maar hopen dat woensdag en zaterdag en zondag de zaadjes gympies aanhadden

xxx linda

Terug
Bovenaan