KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

ik zal me bannertje er nog eventje bijpakken, ik vind het best wel irritant dat je hem steeds weer moet kopieeren, ik dacht dat ding gaat wel automatisch mee, niet dus
Nou meiden ik ga er vandoor iedereen tot vanmiddag

xxx linda

ik zal me bannertje er nog eventje bijpakken, ik vind het best wel irritant dat je hem steeds weer moet kopieeren, ik dacht dat ding gaat wel automatisch mee, niet dus
Nou meiden ik ga er vandoor iedereen tot vanmiddag

xxx linda

Wow! Linda!!! Hoera!! Een ei is gevonden!!!! Lekker klussen dus weer vanavond en overmorgen!!! Ben je weer lekker het forum in je eentje aan het vol lullen........hihihi! Nog 600 te gaan meisje!
Bambi: Fijn dat alles meevalt meid! Af en toe eens een dagje met klachten is te dragen toch? En die vermoeidheid schijnt over te gaan........... Tja, mijn schouder heb je gemist denk ik........ik heb een bursitis in mijn schouder, heb daar te lang mee doorgelopen dus zit al een week of 3 thuis van mijn werk, heb er 3 weken geleden een spuit met corticosterioden in gekregen (AUAUAUAUAU!!!!!), en heb nu dus zo'n 3 keer per week fysio.............

Mijn ovutest wordt wel steeds iets donkerder......dus misschien morgen een positieve test.??? We hebben hem van de week met zijn allen iets te hard terug geduwd denk ik. We moeten wel opschieten want van de week is het mannetje weer een paar dagen weg....dus vanavond aan de klus en overmorgen ook maar gewoon.......en dan maar bidden dat hij toch gesprongen is!!!

DINGDONG!!!!!!

Dit is het ovulatie-journaal van 10 december!

Mijn ovulatie test heeft nog een donkerder tintje roze nodig, slecht 1 tintje wel te verstaan, dan komt hij.
Ook op slijmgebied lijkt het goed!
Dus zoals gezegd, vanavond maar weer aan de klus.
Niets cyclus van 28 dagen dus...........voor je het weet zit je op de 32 dagen..........

Anyway, ga even boodschappen doen!!!
Toedeloe!!

hey rimke

hahha hoe vind je het, ik zit echt in me eentje het forum vol te lullen haha
je ovu test wordt al donkerder dat is goed nieuws, en inderdaad vanavond nog aan de klus meid, Krijg je trouwens nog een spuit in je arm? of houden ze het op 1 spuit, geeft de fysio wel een beetje?

Ik heb me man ingelicht en als ie vanavond op tijd thuis is gaan we nog even klussen, en morgen dan wordt het niks want dan ben ik er niet, maar als we vanavond gaan klussen dan weet ik in iedergeval dat we alle kansen hebben benut

xxx linda

Ik heb iedereen gelezen hoor, maar geen zin om te reageren haha.
Niemand meer zwanger geworden, zag een nieuw meisje (wel veel kletsen anders wordt je er afgegooid), en kruimels was weer flink bezig met haar berichtje haha

Rimke, heb je alweer gependeld?

Oja, had ik al verteld dat ik geen pijn in rug meer heb. Althans nu toevallig weer wel, maar niet zoals vorige week. Zal alles wel met naderende ongi te maken hebben gehad, onbewust denk ik.

Heb trouwens al langer dan maand ofzo last van linkerarm, tricepsspier ofzo. Begint elke keer meer pijn te doen, bij sporten voel ik t altijd als ik arm omhoog doe, of ga rekken, Nu ook al als ik wat ga tillen, of verkeerde beweging maak, voel t al meer richting oksel. Even in gaten houden. Misschien ooit verkeerde beweging, of ontstoken ofzo?

Ongi is nu bijna weg. Zal vanavond wel helemaal over zijn. gelukkig hoef ik geen tampon te dragen bij sporten, heb een hekel aan die dingen. Vooral als ik dat ding eruit moet trekken, lijkt wel of mijn hele onderkant mee komt whahaha

als ik uitga van deze ong en gewone cyclus van 28 dagen 'mag' ik klussen van 18 t/m 22-12. Lekker voor de kerst, maar wel tussen de naaldjes hihi. Heb trouwens nog geen kerstboom staan, denk t weekend halen

weet niet of ik vanavond nog kom  buurten hoor, anders veel plezier!

Terug
Bovenaan