Ik heb iedereen gelezen hoor, maar geen zin om te reageren haha.
Niemand meer zwanger geworden, zag een nieuw meisje (wel veel kletsen anders wordt je er afgegooid), en kruimels was weer flink bezig met haar berichtje haha
Rimke, heb je alweer gependeld?
Oja, had ik al verteld dat ik geen pijn in rug meer heb. Althans nu toevallig weer wel, maar niet zoals vorige week. Zal alles wel met naderende ongi te maken hebben gehad, onbewust denk ik.
Heb trouwens al langer dan maand ofzo last van linkerarm, tricepsspier ofzo. Begint elke keer meer pijn te doen, bij sporten voel ik t altijd als ik arm omhoog doe, of ga rekken, Nu ook al als ik wat ga tillen, of verkeerde beweging maak, voel t al meer richting oksel. Even in gaten houden. Misschien ooit verkeerde beweging, of ontstoken ofzo?
Ongi is nu bijna weg. Zal vanavond wel helemaal over zijn. gelukkig hoef ik geen tampon te dragen bij sporten, heb een hekel aan die dingen. Vooral als ik dat ding eruit moet trekken, lijkt wel of mijn hele onderkant mee komt whahaha
als ik uitga van deze ong en gewone cyclus van 28 dagen 'mag' ik klussen van 18 t/m 22-12. Lekker voor de kerst, maar wel tussen de naaldjes hihi. Heb trouwens nog geen kerstboom staan, denk t weekend halen
weet niet of ik vanavond nog kom buurten hoor, anders veel plezier!