KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hhihihi! Bieb!!! Humeurtje???
Wahahahaha!!!
Die arm, klinkt wel een beetje op mijn klachten............hou je dus maar even kalm! Geen rare dingen doen, niet teveel tillen, niet rekken over je pijngrens heen: HOU JE KALM!!!!!

Geef me nog eventjes je geboortedatum en achternaam??

hallo iedereen.

nou wat fijn dat ik mee kan kletsen. ik heb gezien dat jullie echt heel veel te vertellen hebben want ik heb heel wat bij moeten lezen.
voor degene die de eieren gevonden hebben snel aan de gang want voor je het weet is je vruchtbare periode voorbij.
voor degene die al zwanger zijn van harte gefeliciteerd.
ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, maar niet voor de zwangerschap nog niet tenminste.
ik heb de ziekte van crohn dus moest vandaag voor een medicijnen kuur naar het ziekenhuis. vandaar dat ik dus ook de nuvaring gebruikte want de gewone pil werkte   niet bij mij.
ben ook al een keer geopereerd en omdat ik altijd wel wat heb heb ik ook heel erg het idee dat het bij mij niet zal lukken spontaan.
vooral nu een vriendin van mij al 2 jaar bezig is en nu onder behandeling loopt in belgie.
waar nu al 2 pogingen mislukt zijn.

maar goed ik hoop dat het bij iedereen heel snel zal lukken en ga nu ff mijn nod in de lijst toe voegen.

hoop dat ik het bij kan houden met lezen want voor ons komt er een drukke periode aan want sta namelijk op de markt met wild en gevogelte, dus de komende 2 weken vliegt alles over de toonbank tenminste dat is de bedoeling.

groetjes anoeska

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bieb1408  2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde  Linda 2e kindje ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2)Essy, 4e ronde
3) Bianca 3e ronde na mk
4) anoeska 4e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hoi Anoeska

De ziekte van crohn dat is ook niet mis zeg, ik hoop voor je dat het wel allemaal gaat lukken meid, en nogmaals welkom bij ons super gezellige clubje waar je altijd over van alles en nog wat je hart mag uitstorten

Bieb:, nou meid dat zijn   mooie dagen om te klussen, verwekt rond de kerst haha, doe voorzichtig met je arm meid en ga anders eventjes langs de ha als de pijn aanhoud

zo heb net me man gebeld, en het klussen wordt niks vanavond dus de zaadcelletjes van zaterdag en zondag moeten maar flink hun best doen vandaag, Me man is niet voor 10 uur vanavond in huis dus ja dat wordt dus niks

Joey wordt binnenkort weer geopereerd en ditmaal aan zijn piemeltje, De arts zei dat dit niet goed komt met de huis,tuin keukenspulletjes en dat het geopereerd moet worden, dus gaan we weer, ter compensatie zou het nu wel erg leuk zijn als ik zwanger blijk te zijn, haha afwachten alles maar weer

xx linda

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:          2)  Bambi 4e ronde
                                       27)    Mootje 9e ronde

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde  Linda 2e kindje ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Bianca, 3e ronde na mk
4) Anoeska, 4e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

hoi was nog aan het bijlezen, maar zag dat anoeska de verkeerde wolk had gepakt, maar dat geeft niks want bieb had de verkeerde al. meiden ff opletten he. is al de zoveelste keer dat ik jullie kom redden hahahaha.

maarre zo is ie goed he.
ga verder met lezen en me eten koken hihih.

xxx Bambi

hallo allerliefste meissies van de hele wereld,

Happy, wat kloten zeg dat je zo ziek bent nu, had gehoopt voor je dat het bij de verkoudheid zou blijven, maar helaas.
beterschap, ga maar lekker je bedje in.

linda, Je hebt dus lekker geklust de afgelopen dagen, jammer dat je mannetje er vanavond geen tijd voor heeft nu je test goed lijkt te zijn.
Kan je hem om 22:00 niet nog even versieren
mijn vriendje in ik doen het vaak laat, maar ja wij hebben nog geen kindje zoals jullie, misschien is dat de reden, haha.
heftig dat Joey nu alweer geopereert moet worden, arme schat!
weet je al een datum van de operatie, zal zoiezo wel volgend jaar worden, toch?

rimke, ja klopt, ik ben echt een avondmens. tenminste als ik lekker thuis ben, op de computer of tv kijken, dan kan ik het heel erg laat maken.
Ben absoluut geen nacht ganger hoor, tot uurtje of 3:00, dan kun je mij de volgende dag opvegen, whaha.
wat spannend dat je streepje steeds donkerder wordt, als ik jou was zou ik gewoon klussen voor je leven!!! succes!!!

bambi, nou meid, ga jij maar lekker aangifte doen hoor, haha. nee balen dat je paspoort zoek is, je kunt je een ongeluk zoeken naar zo'n ding en je zal inderdaad zien dat als je je nieuwe binnen hebt je de oude terug vindt.

anoeska, jeetje meid, dat is echt een rot ziekte.
mijn vriendin heeft het ook en heeft er behoorlijk vaak last van.
maar goed nieuws!!!!! ze is zwanger geraakt binnen 2 maanden, dus het zegt helemaal niks dat je met de ziekte van kroon er langer over zou doen om zwanger te worden!!!!
ik begreep niet helemaal waarom je pijn had, maar nu snap ik het, sorry.
nuvaring is dus een soort voorbehoedsmiddel begrijp ik. (soort spiraaltje?)
ik heb daar geen ervaring mee, was gewoon aan de pil, dus helaas.
leuk dat jouw werk op de markt is, kan me voorstellen dat je nu dan een drukke tijd in gaat.

Nou, hier is vandaag een groot gedeelte in de grondverf gekomen, morgen de rest en dan begint de schilder woensdag met aflakken voor de 1ste keer.
het ziet er nu al zo anders uit!
vandaag lekker aan gemodderd, boodschapjes gedaan en helaas helaas ik moet dus vanavond naar de verjaardag van mijn moeder, bah bah bah.
zou blij zijn als ik er weer was, echt waar!
Ga nu eten brutselen, we eten: sla (met honing/mosterdsaus), gebakken aardappeltjes en speklapjes, mjam mjam krijg er honger van als ik erover praat, haha.
doei doei
groetjes kruimels

Terug
Bovenaan