hallo allerliefste meissies van de hele wereld,
Happy, wat kloten zeg dat je zo ziek bent nu, had gehoopt voor je dat het bij de verkoudheid zou blijven, maar helaas.
beterschap, ga maar lekker je bedje in.
linda, Je hebt dus lekker geklust de afgelopen dagen, jammer dat je mannetje er vanavond geen tijd voor heeft nu je test goed lijkt te zijn.
Kan je hem om 22:00 niet nog even versieren
mijn vriendje in ik doen het vaak laat, maar ja wij hebben nog geen kindje zoals jullie, misschien is dat de reden, haha.
heftig dat Joey nu alweer geopereert moet worden, arme schat!
weet je al een datum van de operatie, zal zoiezo wel volgend jaar worden, toch?
rimke, ja klopt, ik ben echt een avondmens. tenminste als ik lekker thuis ben, op de computer of tv kijken, dan kan ik het heel erg laat maken.
Ben absoluut geen nacht ganger hoor, tot uurtje of 3:00, dan kun je mij de volgende dag opvegen, whaha.
wat spannend dat je streepje steeds donkerder wordt, als ik jou was zou ik gewoon klussen voor je leven!!! succes!!!
bambi, nou meid, ga jij maar lekker aangifte doen hoor, haha. nee balen dat je paspoort zoek is, je kunt je een ongeluk zoeken naar zo'n ding en je zal inderdaad zien dat als je je nieuwe binnen hebt je de oude terug vindt.
anoeska, jeetje meid, dat is echt een rot ziekte.
mijn vriendin heeft het ook en heeft er behoorlijk vaak last van.
maar goed nieuws!!!!! ze is zwanger geraakt binnen 2 maanden, dus het zegt helemaal niks dat je met de ziekte van kroon er langer over zou doen om zwanger te worden!!!!
ik begreep niet helemaal waarom je pijn had, maar nu snap ik het, sorry.
nuvaring is dus een soort voorbehoedsmiddel begrijp ik. (soort spiraaltje?)
ik heb daar geen ervaring mee, was gewoon aan de pil, dus helaas.
leuk dat jouw werk op de markt is, kan me voorstellen dat je nu dan een drukke tijd in gaat.
Nou, hier is vandaag een groot gedeelte in de grondverf gekomen, morgen de rest en dan begint de schilder woensdag met aflakken voor de 1ste keer.
het ziet er nu al zo anders uit!
vandaag lekker aan gemodderd, boodschapjes gedaan en helaas helaas ik moet dus vanavond naar de verjaardag van mijn moeder, bah bah bah.
zou blij zijn als ik er weer was, echt waar!
Ga nu eten brutselen, we eten: sla (met honing/mosterdsaus), gebakken aardappeltjes en speklapjes, mjam mjam krijg er honger van als ik erover praat, haha.
doei doei
groetjes kruimels