KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

he meiden
Lees net dat Sharine weer een mk gaat krijgen, klote zeg! ga even een topic voor haar openen om haar sterkte te wensen. Komen jullie daar ook even langs?
Kus Rimke

Hallo meiden,
Ik had een erg druk weekend, dus heb even niets laten horen. Maar ik heb net 4 pagina's bijgelezen en ben weer helemaal bij.

@bambi: het circusbezoek klinkt heel leuk. Ik krijg spontaan ook zin om te gaan. Bedankt dat je zo op de roze wolk let, waar zouden we zonder jou zijn. Was jij trouwens al bij de verloskundige geweest? Gelukkig heb je niet al te veel klachten.

@linda: je arme kippeboutje toch. Eerst een oogoperatie, toen het hoesten en nu weer een operatie. Arme joey is straks helemaal getraumatiseerd.

@bieb: ik las dat je moeder niet in de regen naar de kerstmarkt wilde, maar de kerstmarkt in valkenburg is toch in de grotten? Dus erg nat kan ze er niet worden
Balen van je ongi.

@april: ja, het begint nu echt te groeien. Mensen die me niet dagelijks zien, zien het nu ook. Ik kom nog goed rond met mijn kleding, er zit wel steeds minder bij wat me van onderen past, maar ik kan nog even vooruit. Ik las ook ergens dat je beter niet op voorhand kleding kunt kopen, maar pas als je het echt nodig hebt. Trouwens C&A heeft ook leuke en goedkope bovenkleding. Lang leve de mode van nu. Mamalicious en die andere merken zijn wel leuk, maar je beurs is meteen een stuk leger.  Weet je al wanneer je bent uitgerekend?? Ik zie de datum nog niet op de roze wolk. Hoe ver ben je nu? Ik 17 weken. Ik ben af aan het tellen tot de 20-weken-echo.
Hé, dat is wel heel vervelend met je rug. Dus je kunt nu niet werken? Moet je bij de fysio lopen? succes

Haha Renee, was je je aan de slenterende mensen aan het ergeren? Die duizend andere mensen hadden hetzelfde.
Ik had in het weekend juist mijn wekker níet uitgezet. Het was dat mijn man zei dat hetzaterdag was, anders was ik opgestaan.

@rimke: die ovutesten kun je toch zo door de wc spoelen. Ik heb helaas nog niet veel goeds erover gelezen. Ik hoop dat je het goed hebt aangevoeld en op tijd hebt geklust. Ik hoop dat de fysio goed nieuws heeft. Voel je je ook beter nu?

@essy: gefeliciteerd met je zus meid. Alweer tante, leuk. En ik kan me goed voorstellen dat je het haar gunt. Wie weet kunnen jullie nog samen zwangeren.

@happy: ook al ziek, meid? Tjee, je hoort het overal. Veel beterschap en drink maar lekker veel sinaasappelsap.

@kruimels: ja, nine months was idd een mooie film. Wat lees ik nou, je hebt nu een mooie grote tafel en bezoek en je gaat uit eten??? Dat kan niet. Of komt de hele familie dit jaar met kerst bij jullie? Wij zijn trouwens ook gaan uit eten en het was heerlijk. Jammer trouwens dat je collega weggaat. Het is altijd leuk als je het met iemand kunt vinden.
Heb je toevallig niet je vriendin met de klamboe nog gesproken? Misschien in de trant van een klant die het erover had dat die krengen 99 euro kosten. En dat je je afvroeg waar zij hem heeft gekocht??

@anous: welkom. Ik kan je helaas niet helpen met je vraag.

Nou, hier staat de boom ook al op. Ik heb ook al een idee wat het eten betreft. Alleen nu lees ik van die kerstkaarten en ik was het helemaal vergeten. Als er iets is waar ik geen zin in heb
Nou verder hadden we nog een feestje, geshopt, boodschappen en het huishouden. En de kamers moeten langzaamaan leeg gehaald worden voor het stucen.

Hoi schatten,

Zo, net gegeten. Mn mannetje had gekookt .....lief he. Voel me nog hetzelfde maar ja, beter dat het er nu uitkomt, dan als we dat weekje weg zijn. Zal jullie dan trouwens wel heel erg gaan missen Ik heb net wel bijgelezen maar, weet het echt niet meer.....sorry. Er zijn wat dingen blijven hangen maar, niet veel

Lin; ach die kleine kabouter, weer naar het ziekenhuis.

Rimke en lin; goed zo, allebei een ei gevonden !!!!! ga ervoor he meiden ..........

Kruimels; wat ben je netjes op tijd met je verhaaltje meid!!!!!

Essy; gefeliciteerd met je zus. Zou   nu helemaal wel erg leuk zijn als het bij jou ook raak zou zijn he .......

Anoeska; welkom   meid, hoop dat je gezellig meekletst

Bieb; ben je niet in je hummetje meid?   dikke

Sterretje; spannend he, bijna je 20 weken echo. Misschien heb je het al gezegd hoor  maar, willen jullie het geslacht weten?

Nou, toch nog heel wat geworden he haha

Kus happy

hallo allemaal,

ik moet nog even wennen met alles bij te lezen en wie jullie zijn.
want ik zit met hetzelfde dan heb ik alles gelezen en dan denk ik wat had wie ook alweer geschreven.
maar in ieder geval:
kruimels: ik heb ook sla met gebakken aardappels en speklappen op. toevallig he.
hoop dat het me gaat lukken om alles een keer te onthouden.
mijn kerstboom staat ook al heb hem samen met mijn man vrijdag gezet en is super mooi geworden. heb goude kerstballen. en heel veel lampjes en door heel het huis kaarsen ik vind dat zo gezellig. maar ja mijn man is van de week heel de week weg want hij zit in zwitserland.
maar nu maakt het niet uit watn ben nog ongesteld.
onze klusdagen zitten ook rond de kerstdagen, alleen is dat best vervelend i.v.m mijn werk want rond die dagen maak ik ongeveer 100 uur in de week en kan je me opvegen sávonds. maar doe natuurlijk mijn best.

nou iedereen tot horens

groetjes anoeska

Hoi anoes,

Jeetje dat wordt flink aanpoten voor jou he. Dit zijn dan idd drukke tijden !!!!! Sta je altijd op de markt of doe je dit alleen met de feestdagen?

Kus happy  

Meiden,
Wat zijn jullie schatten toch gehoorzaam! Dank je wel!
Happy: lieverd, waar gingen jullie ook al weer heen? als jullie dat weekje weggaan?
Achjoh, die week is zo om en dan kan je weer mee kletsen! Whihihhhihihi.
Anoeska: dat zijn idd heftige weken joh! Jeetje mina! Zit je man vaker in het buitenland?
Die van mij wel, die is steward bij de KLM dus die is ook vaak weg. En dan maar regelen dat hij tijdens mijn eitje in nederland is......................

@happy: ik hoop dat je je snel weer beter voelt, want ziek op vakantie is niet leuk. We willen idd het geslacht graag weten. Hopelijk laat hij/zij zich van alle kanten even zien

Terug
Bovenaan