KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hoi meiden,

ff snel want ben enorm van de muziek op q aan het genieten , de top 1000 is bijna ten einde en wat ik allemaal voorbij hoor komen   heerlijk. daar moet ik gewoon bij gaan zitten en alleen maar luisteren hihihi.

April wat naar dat je erge rugklachten heb en dan vooral de uitstraling   naar je been is zeer lastig, ik hoop dat je er snel van opknap.

Straks snel wat eten en ff omkleden, want moet om 18.15 de deur al uit voor het circus.

andere meiden heb het wel gelezen maar ben ff afgeleid van de goeie muziek haahah. ga ff verder genieten.

xxx bambi

hey meiden

April: leuk he het hartje horen van je baby, en doe rustig aan meid met je rug ik hoop voor je dat het wel minder wordt zodat je weer wat kunt doen, sterkte

Bieb; echt   balen meid, dat het toch een ongi is, de volgende ronde is het raak,

Bambi: heel veel plezier vanavond in het circus, maar dat zal denk ik wel lukken, dat is altijd wel leuk

mamoetje: raar die pijn in je buik, enne wat je kat betreft, hopelijk denken jullie er goed overna voordat jullie hem weg willendoen,

Me mannentje komt net thuis, en hij heeft geen zin om te klussen  ik zei dan voordat we gaan slapen, want het moet, maar hij is heel moe en daar kan ik ook wel inkomen omdat ie nu ongeveer 4 weken niet thuis is geweest, maar dit is onze kans, misschien dat ie vanavond er anders over denkt
Ik ben er vanavond neit meiden, want me neef komt op visite, morgen lees ik alles weer bij,
Idereen een fijne avond en toto morgen

xxx linda

Ff snel, moet zo eten en we krijgen visite dus dan kan ik ook niet komen kletsen  De manne komen weer x boxen, ik ga nog ff lekker de kroeg in om een uur of tien met de meiden joehoe. Voel me weer wat beter gelukkig, maar jeetje dat hoesten, hoest haast mn ingewanden op tafel pfffff. Meiden, fijne avond en tot morgen avond ( moet overdag gewoon werken he ) O ja, mamoetje, volgens mij was jij het over je kat he. Wij hebben dit ook gehad en dat had idd met wat bieb zei te maken met het afbakenen van zijn terratorium ( help bieb wet ook niet hoe ik het moet schrijven haha ). Wij hebben er een extra bak bijgezet en het probleem was opgelost. Proberen waard toch ? Succes

kus happy

He meiden,

April: wat klote zeg, met die rug van je! Hoop dat het snel weer beter wordt!
Loopt je al bij de fysio?
Bambi: veel plezier in het circus!!!
Happy: eet smakelijk met die ingewanden op tafel.............scheelt weer koken en afwas!!! Getverdemme!
Linda: Ik zeg spannend pakje aan en verleiden met die handel, wij zijn ook wel eens moe, maar wat moet dat moet.

Hier is zieke bram weer opgehaald door zijn ouders, de ziel. Wat een gerommel vandaag.........sjongejonge.
Ik heb net lekker mijn prakkie opgewarmt, ik had gisteren een kikkererwtencurry gemaakt, was heerlijk! En nu dus opgewarmd met wat verse rucola er doorheen....mmmmmmmm!!!! Heb echt zitten smullen!
De avond is voor mijzelf, ik ga lekker op de bank met een kop thee en wat chocola (de pukkels die even minder waren komen nu met de naderende eisprong weer vrolijk tevoorschijn.................what the fuck!!!).
Morgen is het mannetje er weer!!! Hoera!!!!
Fijne avond allemaal!!!

Terug
Bovenaan