KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

ik heb nog niet alles gelezen, maar ga eerst reageren.

@linda en rimke: gelukkig blijven jullie gezellig meekletsen, de klusbabes zijn niet compleet zonder jullie.

@bambi: dat van die moeheid is normaal meid. Ik heb na een werkweek (2 volle en 2 halve dagen) vrijdagmiddag nodig om bij te slapen, dan slaap ik zaterdagochtend uit en neem ik een middagdutje en zondagochtend slaap ik ook uit. Het stomme is dat ik me vaak niet echt moe voel, maar dat mijn lichaam het blijkbaar nodig heeft. Dus uit die wekker op je vrije dagen, je lichaam werkt hard en heeft de rust nodig. Straks willen we en kunnen we niet

@bieb: je maakt het wel erg bont. Met de trui op mijn borsten. Als ik dan nog niet was gaan shoppen was het diep triest. Maar dacht je dat mijn baas me zo binnen liet.  Even voor iedereen voor de duidelijkheid: ik heb enkele truitjes die nu bijna tot mijn navel komen. Ik heb echter nog genoeg lange truitjes en topjes die goed passen. Wat betreft de broeken, ik heb gisteren de kast uitgeplozen en alles gepast. Er ligt nu een stapel die nog effe past. Zodra die stapel lager wordt ga ik shoppen in een zaak waar ze zwangerschapskleding hebben. Ik ben vandaag en 2 weken terug namelijk al gaan shoppen. Het probleem is dat de hormonen me in een shopaholic veranderen, dus moet ik even de winkels vermijden.
@rimke: Afrika, heerlijk. Ik hoop dat je mee kunt. Het zou wel fijn zijn als je met je mannetje kerst kunt vieren. Ik weet nog dat ik jaren terug kerst zonder mijn mannetje moest vieren. Dat was niet echt gezellig. Hè, moet Fons nu weer bij een vriendin werken. Heeft jouw man adhd? Die blijft maar werken bij de klm, de brandweer op de braderie, waar haalt hij de energie vandaan?
Hoe was het bij de fysio? Heb je het idee dat het helpt? Bij mij werkt het niet: ik ga morgen stampij maken, dat ze me eens oefeningen geeft. Ik hield het vanmiddag niet meer van de pijn.
@linda: Ik vind het echt zo belachelijk dat je elke keer voor een paar minuutjes naar het ziekenhuis moet. Alsof je niets beters te doen hebt.

@rimke: jij schuift bij happy aan, nou dan vind je het zeker niet erg als ik bij jou sla kom mee eten
@bambi: eerst had je geen zin in de cursus en nu ga je een marathon lopen met de hond.
@bieb: poeh dat is een hele actielijst. Ik heb het me rustig gemaakt. Geen uitnodigingen geaccepteerd en een dag zelf met familie kaasfonduen. Lekker makkelijk en hopelijk kost het weinig tijd.

Terug
Bovenaan