KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

@april: mijn truitjes worden korter, maar ik loop niet met een blote navel. Dames ik weet dat de dementie begint toe te slaan, maar wel effe lezen. Ik lijk hier wel een arme schooier als ik jullie berichten terug lees. En april, ik heb ook 2 broeken met zo'n band. Ze zitten heerlijk, maar zijn niet van een zwangerschapszaak. Ooit in het verleden eens gekocht.

@linda: ik snap wat je bedoelt. Dan praat ik wel eens met mijn mannetje en dan denk ik plots: "wie is die gast?" Heel raar, alsof je er bent maar ook weer niet. Of in een andere dementie. (oeps even oppassen voordat dit verhaal dadelijk zo wordt veranderd dat er dadelijk wordt geschreven dat ik met een ufo aliens bezoek, hahahaha)

@jacqy: Heel veel sterkte met je opa. 'Hè, even een vraagje. Je had het laatst over een programma. Waar gaat het over?
@mammoet: lekker niet teveel werken en de frituurpan aan. Ik heb geen idee wat je erbij kunt maken, misschien een hamburger, shoarma, etc.
@linda: geen piercings (oorbelgaatjes) of tattoos. Aan mijn lijf geen polonaise en al zeker geen naalden, hihihi.
@april: let idd goed op je rug meid.

Mocht ik iets zijn vergeten, dan spijt het me heel erg. Ik heb ontzettend mijn best gedaan om het te onthouden en bericht per bericht. Het lijkt nu wel de ster(reclame) die duren ook altijd zo lang.
Nou, hier verder niet veel nieuws. Zo meteen even lekker eten en dan tv kijken. Lekker warm binnen zitten, de kerstboomverlichting aan en misschien wat kaarsjes.

ben ik weer eventjes

Sterretje: gauw gaan shoppen meid, er is niks leukers (dat vond ik dan) dan lekker positiekleren aan te trekken voelde ik me echt zwanger, en ook al ben jezelf niet moe je lichaam heeft echt wel rust nodig meid,
Gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft dat ik ben er wel maar niet gevoel haha, ik heb het nu al een paar dagen, het zal wel weer overgaan, maar ik ga er nu natuurlijk weer opletten

mamoetje: een piercing in je navel, ik houd persoonlijk niet zo van piercings, mijn man zei tegen mij ik vind een navelpiercing sexy toen zei ik nou dan laat je er toch eentje zetten hahha, een tongpiercing brrr meid waar begin je aan hahaah, Ik neem nog een tattoe als er nog een kind is, en dan bij die vogel laat ik dus nog een lint tatoeeren met die naam erop en nog een lint met de naam van mijn moeder met haar sterfdag

xxx linda

ik wou die al toen ik 14 was ofzo.. ik   mocht hem toen van me moeder niet dat weet ik nog heel goed.. en 2 uur later zat ik emt me vader in de auto om die piercing te zetten. Toen zij hij gelijk al wil je ook een tongpiercing (gek genoeg mocht ik die wel van me moeder) toen zij ik nee bedankt. En   nou wil ik hem wel en zit ik met me baan waardoor ik hem niet kan nemen.. (ook ben ik als de dood voor naalden dat zal ook wel eeen beetje meespelen)..

Zit ik net te denken nou heb ik weer steken.. zal het dan raak zijn.. dus doe me riem los.. loop naar de keuken om de frituurpan aan te zetten.. hangt me broek bijna   op me knieen:).. nou is die broek ook te groot daarom zit er een riem omheen maar ik moest er wel om lachen.. ik heb de denken van de bank maar gepakt.. volgens mij heeft de verwarming hier geen zin vandaag het blijft koudd..

Heb alleen maar bitterballen.. heb wel meer dingen maar die vind ik niet lekker en patat is op.. Nu worden me bitterballen bijna gejat door de katten dus ga ze even veilig leggen..

haha als het goed is wel sla.. maar op me kroket doe ik altijd mayo en dat heb ik ook.. en anders heb ik nog tomaten en komkomer.. salade bitterbal:) neejoh ik kijk wel heb nog van die aardappel schrijfjes zie ik net.. dus gooi daar ook nog wat van in..

maar wel een goed orgineel idee.. hihi

Zo, het eten was heerlijk! Zo culinair ben ik niet hoor.........
Sterretje: tuurlijk mag je hier sla komen eten, je moet wel een beetje vitamientjes en mineraaltjes binnen krijgen he, als je zwanger bent!
En trouwens, ik had al heel vlug zwangerschapsbroeken aan, heerlijk met die brede band om je buikje!! Lekker gaan shoppen joh!
Jacq: dat is klote nieuws van je opa joh! Wat heeft hij?
Mamoetje: lekker stiekum testjes kopen, doe ik ook altijd. Ik doe ze ook altijd stiekum........ik kan het niet als er iemand vol spanning staat te wachten.........dus ga ik sochtends heel vroeg in een potje plassen, is hij positief dan maak ik mijn mannetje wakker, zo niet (is vaker, hahaha) gooi ik hem weg......................whahahaha!!!!
Linda: het waaide inderdaad hard! Brrrrrrrrrrrrr.........................kut wind!
En ja, ik heb ook een tatootje op mijn enkel, is een klein tribal-tje. Erg schattig, en elke zomer ben ik weer verrast: oja! Die had ik ook nog!!! Leuk!!!!
April: hoe ver ben jij ook al weer???

En meiden, tuurlijk mogen jullie allemaal mee naar Afrika, gezellig met zijn allen aan het zwembad!!! Met een boek en een alcohol-vrije cocktail!!!
Lekker!!!!

Terug
Bovenaan