@april: mijn truitjes worden korter, maar ik loop niet met een blote navel. Dames ik weet dat de dementie begint toe te slaan, maar wel effe lezen. Ik lijk hier wel een arme schooier als ik jullie berichten terug lees. En april, ik heb ook 2 broeken met zo'n band. Ze zitten heerlijk, maar zijn niet van een zwangerschapszaak. Ooit in het verleden eens gekocht.
@linda: ik snap wat je bedoelt. Dan praat ik wel eens met mijn mannetje en dan denk ik plots: "wie is die gast?" Heel raar, alsof je er bent maar ook weer niet. Of in een andere dementie. (oeps even oppassen voordat dit verhaal dadelijk zo wordt veranderd dat er dadelijk wordt geschreven dat ik met een ufo aliens bezoek, hahahaha)
@linda: ik snap wat je bedoelt. Dan praat ik wel eens met mijn mannetje en dan denk ik plots: "wie is die gast?" Heel raar, alsof je er bent maar ook weer niet. Of in een andere dementie. (oeps even oppassen voordat dit verhaal dadelijk zo wordt veranderd dat er dadelijk wordt geschreven dat ik met een ufo aliens bezoek, hahahaha)