KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

sterretje, het heet "kinderen geen bezwaar" is een comedy op de vara. Erg leuk om te zien!
Rimke, mijn opa heeft zo'n beetje alles, nieren werken niet meer, chronische botontstekingen, prostaatca, hartritmestoornissen, maagbloedingen. Alleen vanmorgen in t verzorgingstehuis is zijn hart gestopt. Dus alle alarmbellen gingen rinkelen. Aan de rest is bij hem namelijk niet veel meer te doen. Hij is alleen nog iets te jong. hij is nu 76 maar is al 10 jaar ofzo aan het kwakkelen. Maar nu dus met spoed opgeroepen om te komen. Mijn ouders zijn er de hele dag geweest, ik ga morgen ochtend En het is ook nog eens niet om de hoek. Is bijna een uur rijden!

Liefs Jacqy

nee als ik die testen ook nog eens stiekem ga doen heb ik helemaal ruzie hier.. en ik had ze niet stiekum gekocht.. gewoon gekocht zonder zijn mening/toestemmig te vragen.. ik vind dat als je hier mee bezig ben dan wil ik ook de testen in huis hebben niet dat ik ineens denk van hee ik ben nog niet ongesteld.. laat ik een test doen.. zondag alle winkels dicht.. geen tijd om naar de winkel te gaan of wat dan ook.. me aardappels verbanden in de frituur volgens mij ff kijke

tjeetje jacq: klinkt (niet oneerbiedig hoor!) alsof zijn lijf een beetje op aan het raken is. Maar 76 is idd nog niet zo heel oud! In welk ziekenhuis ligt hij?? En op de IC neem ik aan, als hij gereanimeerd is? Wat een toestand. Vervelend zeg, helemaal zo voor de kerst. Ga een kaarsje voor jullie branden goed??
Mamoetje: eigen gebakken aardappeltjes! Lekker. Met een kwak mayo!!! MMMMMM!!!
Tuurlijk joh, ik loop je te plagen.............whahahahaha!!!

haha ja dat had ik wel door.. Maar ik denk dat als ik dat zou doen dat ik dan de komende dagen een boze vriend hier zou hebben rondlopen.. geloof me das alles behalfe gezellig:) ik vertel hem wel altijd pas de dag voor me ongesteldheid of ik kwaaltjes heb.. hij vraagt er ook niet om.. maar toch vertel ik het hem.. dus morgen komt waarschijnlijk de zin.. schat kom eens even zitten..

trouwens mijn vriend heeft vorige week en die week daarvoor in rotterdam onderzoeken gehad naar zijn vruchtbaarheid.. ze hebben daar ook bloed afgenomen ik wist niet dat ze het daar ook aan konden zien.. de ene keer zegt ie trouwens dat hij deze week de uitslag krijgt.. (of volgende week.) en vorige week had ie het over 4 weken later pas de uitslag weet iemand hier iets van?

Jeetje April! 15 weken alweer!!!!! Gaat snel he? Of voor je gevoel nog niet zo??
Whihihi! Mamoetje: zie het al helemaal voor me. Schatje?? Moet je wat vertellen........whahahahaha!!!

Terug
Bovenaan