KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

nee zijn zus is onvruchtbaar..

teminste zij en haar vriend zijn al 8 jaar bezig allebei vruchtbaar maar toch nog niet zwanger.. mijn schoonmoeder wou na hem nog een kindje en was toen ook niet meer gelukt.. dus zit in de familie.. moest toen hij 21 was eigenlijk al.. maar heeft het toen niet gedaan nu heeft hij er zelf om gevraagd bij zijn dokter.. weet jij hoelang dat duurd ongeveer?

Wahahaha ik ben echt een ei!! Sorry Anouska, jou nod is woensdag helemaal nog niet, ik verwar je even met Mamoetje.
Sorry  hoor. Mamoetje, voor jou wordt het dus spannend, nog 2 nachtjes meid, vertel, hoe voel je je?

Oh meiden ik voel het aan mijn water er komen nog wat zwangere klusbabes aan in december, dat kan gewoon niet anders.

Ik heb in de zomer zelf bloed laten prikken op hormonen enzo, ik heb volgens mij twee weken op de uitslag gewacht...........kan niet veel langer duren hoor!!!
Is hij wat zenuwachtig voor de uitslag??

Rimke, hij is inderdaad lichaamelijk op. Het beste zou zijn, al vind ik het nog zo moeilijk om te zeggen, dat hij zijn ogen zou sluiten. De afgelopen weken is het ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Sinds twee weken ligt hij dus in t verzorgingstehuis. Vind ie maar nix. Nu ligt ie weer in beverwijk. Op de CCU, met een externe pacemaker. en de rest van de toeters en bellen. Sprak net mijn ouders, zijn nu onderweg naar huis, en het gaat weer iets slechter.... balen zeg, zeker zo voor de feestdagen. En oma snapt er al helemaal niets meer van! en die is nog alleen thuis ook!
Sorry voor mijn ego berichtje...

Liefs Jacqy

Volgens mij niet echt zenuwachtig.. Hij verbergt zn gevoelens een beetje voor me.. van de week hadden we ruzie en plotseling moest hij huilen. Zn moeder is alcohollist.. de afgelopen jaar haast niet tot niets gedronken dacht ik en nou hoor ik dus dat zijn moeder alweer enkele maanden/weken aan de drank zit.. Dat ie daarom even brak.. omdat ie zich zorgen maakte om haar en als die  dan ook nog eens ruzie met mij krijgt dan wordt   het hem even teveel..  

Lijkt wel of ik er meer mee bezig ben dan hem. Maar als ik er dingen over vraag krijg ik alleen maar antworden waar ik geen wijs uit wordt.. ik vroeg moest je ook je sperma achterlaten.. nee ik moest een kweekje achterlaten.. wat is inhemelsnaam een kweekje.. bij mij kwam dat van bij mijn baarmoederhals maar waar moeten ze dat dan in hemelsnaam bij hem vandaag halen.. hopelijk weet iemand wat meer over dit  soort onderzoeken. want van het internet en me vriend  wordt ik ook niet veel wijzer..  

@ April dacht ik:p? : JA heb wel een aantal kwaaltjes maar kan ook gewoon psygisch zijn natuurlijk.. Steekjes/krampen in me buik..  last van misselijk heid savonds en rond lunchtijd op me werk..  

Jij?  

ga gtst kijken tot zo  

He mamoetje,

Wat erg voor je vriend, maar ook voor jou natuurlijk! Ik weet helaas niets van die onderzoeken.... Ik hoop voor jullie dat het goed komt met zijn moeder!
Probeer er samen wel over te praten he?! anders krijg je alleen maar ruzie!

Liefs Jacqy

hoi meiden,

ff snel want gtst is al begonnen.

jac, wat naar naar van je opa. ik hoop voor jullie dat ie de feestdagen nog red. wens je heel veel sterkte toe.

linda heb 2 tatoos. 1 op me scgouderblad, stampertje en 1 op me enkel het sterrenbeeld teken maagd in tribal vorm. dus lekker zwart en vaag hahaha.

mamoetje spannend hoor. maar kan je ff uitleggen waarom er op de wolk staat dat je begin dec. ongie bent geworden en nu al je nod heb ? is je cyclus zo kort dan ? of heb je een korte aangehouden, lijkt mij dat je gewoon   28 moet aanhouden. maar goed miss hetb ik wat gemist.

rimke mijn eten was ook zalig. dan vind ik het toch weer leuk om ff te kokkerelen.

sterretje oke je heb nog kleren om aan te trekken hahaha. nee hoor ik wost dat heus wel, was meer een grapje he.

meide sorry voor de rest, maar ga nu tv kijken. kom straks miss nog ff, maar vanaaf de finale van topmodel.

xxx Bambi

Ach lieve jacq, natuurlijk is dat niet raar om te zeggen. Je wil gewoon niet dat iemand waarvan je houdt zo aan het lijden is toch? Ik vind dat helemaal raar hoor, en niemand zou dat wel vinden. Beverwijk staat best goed bekend als ziekenhuis, dus dat is in iedergeval goed om te horen. Ga morgen lekker naar je opa toe, zeg hem wat je wil zeggen. Bang hoef je niet te zijn, kijk vooral naar je opa, en niet aan alle snoertjes waar hij aan ligt. Dat is je opa niet, begrijp je wat ik bedoel??

Mamoetje: dat is heftig joh, zo'n schoonmoeder. Daar zou ik ook een beetje in de stress van   schieten.
Een kweekje hebben ze denk ik uit zijn plasbuis genomen. Getest op soa's. (AU!!!!)
Spannend hoor.

Terug
Bovenaan