KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

@ Rimke : Mijn schoonmoeder heeft een meerdere persoonlijkheids stoornins dat gaat gelukkig al bijna anderhalf jaar goed.. maar na een jaar niks gedronken te hebben zit ze weer aan de drank.. en me vriend maakt zich denk ik zorgen dat ze dan binnenkort een keer doorslaat. Gelukkig geeft ze tekenen van te voren een smsje met alleen ik hou van je erin of ze belt je na 10 uur terwijl ze dan al hoordt te slapen doordat ze slaappillen heeft.. ik heb haar 1 keer meegemaakt toen ze bijna doorsloeg ik kan je vertellen geen pretje maar voor de rest is het een super aardige vrouw..

@ bambie : Vorige maand was mijn cyclus 21 dagen. Volgens de gyn moet ik deze de komende maanden aanhouden omdat dit best wel eens mijn normale cyclus zou kunnen zijn.. ik heb nog geen tekenen van de rd's want dan krijg ik altijd micraine en last van me darmen en deze blijven allebei nog uit dus of het is raak of toch een langere cyclus.. Vorige maand was het bloed van me ongesteldheid heel er dun het leek net water (sorrie voor de details) ik kon niet eens normaal klussen want zodra ik rechtop ging zitten liep het eruit.. hopen dat het deze maand wat normaler is. Wanneer is jou NOD ook alweer ben vergeten te kijken

Jacy. : Dat vind ik het ergste dat praten met elkaar.. Daar gaan de ruzie's meestal om dat ik ergens mee zit en waarom ik dat dan niet gelijk gezegd heb maar er komt dan altijd boven water dat mijn vriend veel meer van zijn gevoelens voor mij opzij schruift. en dat doet mij best wel pijn. Hij heeft ook 2 vaders.. Zijn echte vader is vertrokken toen hij 4 maanden was ofzo.. toen kreeg zijn ma een nieuwe vriend tot zijn 16e dacht hij dat dat zijn echte vader was tioen is hij er achter gekomen dat hij niet zijn vader was. en sinds kort heeft ie via msn contact met zijn echte vader.. Een hele aardige man. Maar hij heeft hem nog nooit ontmoet en als ik vraag of die dat wil.. ja misschien ooit.. maaar meer zegt ie niet.. Hij is voor mij best makkelijk te peilen maar nu ben ik de draad even kwijt.

Zijn er nog meer met kwaaltjes? En wanneer is jullie NOD eigenlijk.. die roze wolk is bij mij niet zichtbaar..

He mamoetje,

best heftig met je schoonmoeder. ik ken dat probleem met me schoonvader ook. die is momenteel zwaar depresief heeft een burn out en al jaren een drank probleem, al zolang ik me ventje ken en dat is nu ruim 8 jaar. Vind het soms heel moeilijk om er mee om te gaan. succes voor jou en je mannetje en indd goed erover praten, mannen hebben daar meer moeite mee ja.

Wat je cyclus betreft nu snap ik het een beetje ja. maar het kan indd goed dat je cyclus deze maand langer is. ik hoop voor je van niet en dat hetgewoon raak is.

tja mijn nod zal je niet vinden hahaha. ben al 10 wk zwanger. heb je ff gemist zeker hahaha. geeft niks hoor.

ga weer verder tv kijken.

xxx Bambi

hallo allemaal,

hier even een berichtje van mij terwijl ik naar hollands next topmodel aan het kijken ben en alle bestellingen voor de kerst naar zit te kijken. druk druk druk maar dat kennen jullie inmiddels wel van mij.

kleintje:
ik vind het ook altijd wel fijn om met iemand het erover te hebben die het ook heeft, alleen ik heb geen testen moeten afleggen voor wij wilde beginnen met zwanger proberen te raken, wel heb ik met mijn arts overlegt, maar omdat op dit moment mijn ziekte stabiel is voorziet hij geen problemen, en ze zeggen dat als je zwanger bent dat het beter gaat. ook ben ik gestopt met mijn medicijnen, ik slikte azhiatioprine. maar heb ik nog wel mijn remicade infusen en die helpen echt super goed. en jij gebruik jij nog iets?

april:
mijn nod is pas rond vrijdag en dat weet ik omdat ik vorige maand ovulatie testen gebruikt hebt en toen had ik die pas op dag 17. dus nog heel ff wachten.

linda:
ik heb geen tatoos maar ben nog steeds in twijfel alleen ik vind zolang je twijfeld oet je het niet doen. heb jij er nooit geen spijt van gehad?

rimke:
gaaf man naar afrika, lekker veel plezier en hopelijk gaat het door..

nou ik ben weer weg,

groetjes anoeska

Haha ja dat had ik ff gemist.. hihi.. maar de gyn zei dat ik toch rekening meot houden met deze cyclus omdat mijn cyclus ook zo was voor ik aan de pil ging.. ik wacht het wel af.

Vervelend he dat je niet veel kan doen.. Ik wil dolgraag zijn moeder helpen of hem helpen zodat hij zich wat beter voelt maar ik weet niet wat.. ik ken het wel.. zn gevoelens verstoppen heb ik ook heel lang gedaan voor andere maar dat doe ik niet meer.. ik vind het vooral erg lastig dat ik   niet met hem kan bespreken hoe ik me voel.. over het proberen zwanger te zijn. ik dacht vorig jaar dec zwanger te zijn. Heb het hem toen verteld na lang wikken en wegen. (dacht het al 3 weken) toen ik het eindelijk had verteld reageerde die heel goed.. maar daarna heeft ie het er nooit meer over gehad.. toen ik naar de HA ging voor een tweede test heeft ie niet eens om de uitslag gevraagd.. hij wil het hartstikke graag dat weet ik maar hij heeft het er niet over heb nu het gevoel dat ik er alleen voor sta en hij alleen maar zn werk doet als je begrijpt wat ik bedoel.. Ik weet 100 % zeker dat als ik zwanger ben hij het helemaal geweldig vind.. hij lag vorig jaar de hele tijd met zn hand op m'n buik en gaf kusjes op me buik.. doet ie normaal nooit..

Ik hoor net dat hij aan zn echte vader een laptop heeft gevraagd.. ( die zit in die handel..) dus voortaan zit ik misschien lekker warm op de bank.. zit nu met een dikke deken in de cmputer kamer..

russtig hier vandaag volgens mij:)

hey meiden

ben ik weer eventjes, zo even geklust onder de douche haha, me baarmoeder was met het klussen nog behoorlijk gevoelig zeg, dit was de eerste keer klussen weer na die bloeding, ik durfde niet meer, nu maar hopen dat ik straks niet nog eens ga bloeden

Jacqy: meid wat een ellendig nieuws over je opa meid, en 76 jaar is nog niet oud, Ik snap heel goed dat je zegt dat je nog niet de woorden uitdurft te spreken van opa sluit je ogen maar, maar meissie ik kan alleen 1 ding zeggen   en dat is en dat is niet kwaad of lullig bedoelt, maar je mag het wel zeggen voor je opa, dan heeft ie rust als ie zijn ogen sluit, voor de omstanders is het absoluut niet leuk, maar zo te lezen heeft je opa nogal het een en ander meegemaakt de laatste tijd,
Neem goed afscheid van je opa meid en ik hoop wel dat ie de kerstdagen nog doorkomt,
Heel veel sterkte meissie ik denk aan je lieverd

Mamoetje: wat een verhaal over je schoonmoeder meid, wat verschrikkelijk dat ze een drankprobleem heeft en al helemaal erg voor je vriend, Misschien dat ie daarom zo afwezig is want dat is natuurlijk wel iets wat aan je knaagt als het met 1 van je ouders niet zo goed gaat, En als je zwangerschaptesten gaat kopen gewoon zeggen tegen je vriend,
Mijn man maakt er nooit een probleem van die vind het allang best gelukkig haha

Rimke; ik wil wel mee naar afrika maar dan kom ik wel met mijn roeibootje haha, ik heb een hekel aan vliegen
Zo te lezen heb je lekker gegeten mooi zo meid

zo ik ga weer even wat lezen want ik ben het alweer kwijt

xxx linda

Mamoetje: het zit je vriend niet mee, maar wel mooi dat ie nu via msn contact met zijn echte vader heeft, en dat ontmoeten dat komt wel als de tijd daarvoor rijp is, daar gaat gewoon tijd over heen

Anoeska; je moet inderdaad nog geen tatoe nemen als je twijfels hebt, Ik heb nooit geen spijt gehad, ik was 16 jaar toen liet ik hem op me arm zetten me moeder was eerst erg boos voordat ik hem liet zetten, ik deed het niet stiekem ik had het verteld en ze wilde het niet maar toen ik sávonds thuis kwam toen stond ze bijna te springen van laat zien laat zien en toen vond ze hem wel mooi
De tweede op mijn rug heb ik laten zetten dat ik 18 was en die op me enkel toen ik 27 was na de geboorte van joey, en ik vind het gewoon super mooi hhahaha

Ik vind het wel grappig dat dus bijna iedereen wel een tattoe heeft

xx linda

Terug
Bovenaan