hey meiden
ben ik weer eventjes, zo even geklust onder de douche haha, me baarmoeder was met het klussen nog behoorlijk gevoelig zeg, dit was de eerste keer klussen weer na die bloeding, ik durfde niet meer, nu maar hopen dat ik straks niet nog eens ga bloeden
Jacqy: meid wat een ellendig nieuws over je opa meid, en 76 jaar is nog niet oud, Ik snap heel goed dat je zegt dat je nog niet de woorden uitdurft te spreken van opa sluit je ogen maar, maar meissie ik kan alleen 1 ding zeggen en dat is en dat is niet kwaad of lullig bedoelt, maar je mag het wel zeggen voor je opa, dan heeft ie rust als ie zijn ogen sluit, voor de omstanders is het absoluut niet leuk, maar zo te lezen heeft je opa nogal het een en ander meegemaakt de laatste tijd,
Neem goed afscheid van je opa meid en ik hoop wel dat ie de kerstdagen nog doorkomt,
Heel veel sterkte meissie ik denk aan je lieverd
Mamoetje: wat een verhaal over je schoonmoeder meid, wat verschrikkelijk dat ze een drankprobleem heeft en al helemaal erg voor je vriend, Misschien dat ie daarom zo afwezig is want dat is natuurlijk wel iets wat aan je knaagt als het met 1 van je ouders niet zo goed gaat, En als je zwangerschaptesten gaat kopen gewoon zeggen tegen je vriend,
Mijn man maakt er nooit een probleem van die vind het allang best gelukkig haha
Rimke; ik wil wel mee naar afrika maar dan kom ik wel met mijn roeibootje haha, ik heb een hekel aan vliegen
Zo te lezen heb je lekker gegeten mooi zo meid
zo ik ga weer even wat lezen want ik ben het alweer kwijt
xxx linda