KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hoi hoi,

sorry, heb het even vreselijk druk en mijn internet was 2 dagen stuk.
even snel, zonder bij te lezen een egoistisch berichtje.
zit in de klusperiode, zwangere vriendin ligt nu in het ziekenhuis aan de weeen remmers.
heb vandaag weer de eerste dag gewerkt na een vakantie van 3 weken, was weer leuk!
nog druk met de laatste dingetjes van de verbouwing als alles af is zet ik een paar foto's op hyves!
hoop dat het met jullie ook allemaal goed is!!!
denk aan jullie allemaal hoor.
tot gauw
kus Kruimels

hey kruimels

hoe is het met je vriendin, hoe lang is ze al zwanger??
Dus het werken viel mee gisteren na 3 weken niks doen, nou ja niks doen maar ja je snapt me wel haha
Zet hem op meid in de klusperiode

Zo de wasmachine draait, mijn kalfslapje staat te sudderen en joey zit op zijn electrische brommer het huis onveilig te maken haha
Voor de rest weinig nieuws, ik moet vanmiddag om 14,50 uur naar de gyn en ik ben gewoon weer een beetje zenuwachtig, slaat nergens op maar, ik weet nu al wat ie van mijn temp.lijst gaat zeggen, nou meid dat is een mooie lijst, pfff koop er een brood voor daar heb ik niks aan, ik wil een kindje in me buik!!!!!!! haha

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Pffff zit gewoon drie blazijde bij te lezen. Nou sorry, maar weet het nu al niet meer!!!!! Linnie, succes vanmiddag meisje, zal aan je denken!!!! Rimke, heerlijk zeg, ook al is het maar voor 5 dagen. Jammer dat we niet allemaal meekunnen, zal me een gezellige boel worden he!!!. Jacqy, sterkte meid, snap goed dat jullie in een dip zitten en niks sorry voor ego berichtjes, gooi het er maar lekker uit, hou je goed meisje...... Mamoetje, jij woont niet ver bij mij vandaan zag ik, ik woon in schiedam.

Jeetje meiden wat vliegt die tijd toch he, april 15 weken, bambi alweer 10 weken en sterretje al bijna naar de 20 weken echo!!!!! Spannend hoor!!!!

Ga opschieten, ga met mn mannetje kleding voor hem kopen. Tot later en een fijne dag. Sorry, voor wie ik vergeten ben maar, jullie hadden wel heeeeel veel gekletst haha

Kus happy

Zo, het is toch niet weer zo koud als gisteren he. Vergeet ik helemaal te vertellen. We gingen natuurlijk uiteten gisteren en het was buiten echt heeeeeel koud, dus toen wem binnen kwamen dachten goh lekker warm. Zaten we eenmaal aan ons voorgerechtzegt de een na de ander dat ie het zo koud kreeg, bleek de verwarming het niet te doen. Nou, dat kan je toc niet maken, we waren bevroren, volgens mij hebben ze wel iets van korting gegeven omdat we zo zaten te zeuren. Op een gegeven moment voelde we onze voeten gewoon niet meer dat leken wel ijsklompjes haha. Nemen ze als nagerecth nog allemaal ijs ook  nou ik heb mooi een spaanse koffie ( met tia maria ) op, werd ik een beetje warm van haha

xxxxxxxxxxxxxxxx happy

hahahaa dat is dus echt niet lekker uiteten zeg, de kachel die het niet doet, Dat is ook wel het enige wat restaurant kon doen jullie korting geven, haha ben je nu al een beetje ontdooit

xx linda

Terug
Bovenaan