Linda; hier geen tatoes. Wilde altijd wel zo een kleintje op schouderblad, maar geen behoefte meer aan
Mamoet: spannend voor je hoor. Vervelend ook van je schoonmoeder. Maar zoals ik zo uit je berichten lees is je vriend boos omdat je een test hebt gehaald? Wat maakt dat nou uit, beslis je toch zeker zelf.
Enne zag er zeker leuk uit, broek op je knieen haha
Rimke: ik doe ook altijd stiekem testen. S morgens bij 1e plas, en dan zeg ik niks. Laatste keren wel, zo van ik ga testen nu, of dan zei ik alleen het is neg.
Ik weet nog goed bij 1e zw.schap. Pos getest dus ik naar slaapkamer gerend. Maarja, vriend was net geopereerd, dus was niet echt actief. Dus reageerde beetje lauw
Jacqy: hoe gaat t nu met je opa?
Sterretje: grapje hoor van je truitje op je borsten.
Kruimels: hoest met je vriendin. Hoeveel weken is ze nu dan dat ze weeen remmers heeft?
Sorry, jullie hadden zoveel geschreven dat ik de laatste berichten niet goed gelezen hebt
Gisteravond weer gesport. Hebben gestept. Had ik echt al jaren niet meer gedaan, maar wel weer eens leuk.
Vanavond gaan we rondje wandelen, even kerstkaarten bezorgen die in de buurt wonen. Rest moet ik nog opsturen, vriendlief was vergeten kerstzegels te kopen
Vriend belde vanmorgen dat hij weer flinke loonsverhoging had gehad, erg fijn natuurlijk.
Hij was gisteren ook weer voor controle voor oog. Ging wel beter, minder vocht in oog, maar moet wel oppassen met tillen. Hij werkt nu nog halve dagen, maar wil ergens in jan. weer rustig aan hele dagen werken (voor diegene die t gemist heeft, hij is geopereerd aan oog ivm loslaten netvlies)
Ik hoop echt dat 2008 nu het jaar voor ons wordt. Zo veel nare dingen in 2008. Daarom geloof ik er ook weer in deze maand dat ik zw. raak. En dan begin jan pos. testen!!! joehoe, dat is echt een mooi begin
Vanavond ook maar even klussen. gister geen zin in.
Pfff verwarming staat hier weer te loeien op werk. Eerst altijd steenkoud, en nu superwarm
Kijken jullie wel eens expeditie Robinson. Vriend van nichtje zit er nu in, dus daarom vindt ik t wel leuk om te volgen. Zit nu bij laatste 4. Marcel. Ik zag gister ook nichtje op tv. Wel grappig
verder hier geen spannend nieuws