goeiemorgen meid
zo jullie hebben lekker doorgekletst gisteravond, haha
ik heb heerlijk geslapen en me man kwam om 12 uur vannacht thuis van zijn werk, niet meer normaal zo druk is het, maar ja nog een paar weekjes
Mamoetje: om antwoord te geven op je vraag wat de gyn zei, hah ik heb alvast de volgende ronde clomid meegekregen voor als ik met de kerst ongi wordt, en ik mag tot maar clomid gebruiken en daarna gaan ze met een kijkoperatie kijken of me eierstokken dichtzitten ofzo, maar dat verwacht ie niet, want me bloed wijst dat steeds niet uit, en met clomid krijg je een eisprong maar je hebt 60% kans op een zwangerschap dat is dus minder dan als je wel uit jezelf ongi wordt dan is het 75/80% kans, maar hij heeft goede moed, me templijst zag er deze maand heel anders uit danvorige maand en ik moet donderdag weer bloedprikken, maar hij zei ook dat temperaturen niet geheel betrouwebaar , omdat ik in de nacht nog wel eens van bed af moet omdat me zoontje wakker is of ik moet plassen dan schijnt het alweer niet helemaal betrouwbaar te zijn, maar ja ik wacht maar weer braaf af, maar ik zat er gisteren wel helemaal doorheen,
wat naar meid dat je iets hebt met je darmen, is daar niks aan te doen? of stel ik nou een erge domme vraag
Bambi: haha bambi bijgelezen is iedereen pleitte, nee hoor meid ikbedoel het niet gemeen hoor
Jacqy: hoe is het nou meid gaat het weer een heel klein beetje met je?? ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen lieverd
Zo ik voel me harstikke brak zeg, me borsten doen zeer aan de zijkanten en ik ben duizelig en een klein beetje misselijk, dus dan zal me ongi er van de week aankomen,
meiden ik ga me klaarmaken voor me werk, en om half 12 moet ik weer vliegend met joey bij de oogarts zijn pfffff rennen en vliegen is helemaal niet goed voor je hahahahaha
Idereen een fijne vrije of werkdag en tot vanmidda
xxxx linda