Klusbabes 12!!!

nee.. de echo was normaal en de uitslag van me kweekje die ze genomen heeft krijg ik morgen geen bericht is goed bericht.. dus ik zie het wel.. ik ga weer bij me mannetje zitten.. douche wordt hem niet dasn lig ik onderste boven denk ik.. morgen gelijk uit me bed of werk doen maar.. nu eerst opwarmen..

ik kom morgen even en update geven.. niet zoveel meer lullen heh.. ga geen 10 pagina's lezen

weltrusteen voor straks!

Zo zeg meiden, morgen aan nr.13??
Vriendjelief had de laptop gegijzeld, dus ik kon er even niet op! whahaha!
Kan het niet meer volgen, dus ik ga stoppen lekker een kop thee zetten voor mezelf.
Mannetje vind het even belangrijker om langs vrienden te gaan, dus ben even erg pissig.
Tot morgen meiden.

he mamoetje lastig hoor dat gedoe met je darmen. ik ken het ongeveer wel. heb een spastische darm en kan daardoor ook maar 1 a 2 keer per week. nu ik zwanger ben moet ik wel vaker maar loop wel meer te ruften, niet te stinken, maar wel te klinken hahaha.

rimke sago geworden. zou ik ook zijn als me ventje weer de hort op gaat.

april ben jij een volhouder je blijft het langst hangen hihih.

maarre ik ga ook me bedje in, ben kapot moe. en heb nog steeds koppijn. nog 1.5 werken en dan lekker 1.5 vakantie heerlijk hoor.

meiden niet teveel kletsen morgen en have fun.

xxx Bambi

goeiemorgen meid

zo jullie hebben lekker doorgekletst gisteravond, haha
ik heb heerlijk geslapen en me man kwam om 12 uur vannacht thuis van zijn werk, niet meer normaal zo druk is het, maar ja nog een paar weekjes

Mamoetje: om antwoord te geven op je vraag wat de gyn zei, hah ik heb alvast de volgende ronde clomid meegekregen voor als ik met de kerst ongi wordt, en ik mag tot maar clomid gebruiken en daarna gaan ze met een kijkoperatie kijken of me eierstokken dichtzitten ofzo, maar dat verwacht ie niet, want me bloed wijst dat steeds niet uit, en met clomid krijg je een eisprong maar je hebt 60% kans op een zwangerschap dat is dus minder dan als je wel uit jezelf ongi wordt dan is het 75/80% kans, maar hij heeft goede moed, me templijst zag er deze maand heel anders uit danvorige maand en ik moet donderdag weer bloedprikken, maar hij zei ook dat temperaturen niet geheel betrouwebaar , omdat ik in de nacht nog wel eens van bed af moet omdat me zoontje wakker is of ik moet plassen dan schijnt het alweer niet helemaal betrouwbaar te zijn, maar ja ik wacht maar weer braaf af, maar ik zat er gisteren wel helemaal doorheen,
wat naar meid dat je iets hebt met je darmen, is daar niks aan te doen? of stel ik nou een erge domme vraag

Bambi: haha bambi bijgelezen is iedereen pleitte, nee hoor meid ikbedoel het niet gemeen hoor

Jacqy: hoe is het nou meid gaat het weer een heel klein beetje met je?? ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen lieverd

Zo ik voel me harstikke brak zeg, me borsten doen zeer aan de zijkanten en ik ben duizelig en een klein beetje misselijk, dus dan zal me ongi er van de week aankomen,
meiden ik ga me klaarmaken voor me werk, en om half 12 moet ik weer vliegend met joey bij de oogarts zijn pfffff rennen en vliegen is helemaal niet goed voor je hahahahaha
Idereen een fijne vrije of werkdag en tot vanmidda

xxxx linda

goedemorgen meiden,

ff vanaf me werk. die histerie van gisteren vond ik echt niet tof, me hoofdpijn werd er erger van . en dan lees je zoveel dat sommige dingen helemaal niet blijven hangen. en ik vind het mega zielig voor sterretje en vooral kruimels, die kunnen het zo nooit bijhouden en moeten eerst 3 uur bijlezen ofzo.

Ik wou soms dat ik dat ook kon gewoon lekker ego zijn en zegegn ja daaaaag   ik lees niet bij, want vind dit van de zotte, maar ja dan heb ik weer het idee dat ik zoveel mis hahah. maar goed jullie waren op een geven moment ook met zijn 7e tegelijk aan het kletsen dan gaast het hard ja.

Kijk soms is het best leuk ff geinen met een paar meiden, maar dit waren in 1 dag 12 blz vol geluld. dat is nog nooit gebeurd en hoop het eigelijk ook niet meer mee te maken whahaha. ik was gisteren helemaal van slag en helemaal in tranen. komt natuurlijk ook door de hormomen he.

zo genoeg gezeurd erover. Linda vliegen is indd niet goed voor je. gut werken en daarna weer met joey op sleep touw. arme jij. maar die klachtjes van je hoeft niet persee van je ongie te zijn he. weetje meid het blijft spannend tot   het moment dat de rd doorbreken of een posie test, we weten het toch nooit zeker hahaha. nou ik ga nu ook maar eens aan het werk.

iedereen een fijne dag.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan