Klusbabes 12!!!

meiden ik ben er vantussen ik ben er vanavond niet,want ik krijg weer reiki

Happy: ik hoop dat het met je vriend weer iets beter gaat

Jacqy: hoe is het meid?? gaat het een beetje

nou meiden nu ga ik echt
iedereen een fijne avond, en morgen voor me werk lees ik alles bij dus niet teveel kletsen vanavond he hahaahah

xxx linda

nou ik heb een nieuwe discussie geopend over savonds of sochtends testwen en daar wordt gezegt ook savonds.. dus vanavond om 10.45 is het zover.. ben nu al helemaal zenuwachtig.. moet nu nog niet plassen en om 7 uur moet ik weg... om half 11 haalt me vriend me op en daarna gaan we testne.. jullie horen nog van mij!!

Oh spannend hoor, ik hoop dat ik laat nog even kan kijken! Ik zou zelf wel vanavond niet te vaak naar de wc gaan en niet te veel drinken, is puur gevoelsmatig hoor.

Succes!

ik ga dwarsfluit spelen vanavond dus ik moet wel drinken anders lig ik na de pauze onderste boven.. maar ik hou het wel bij thee en water:)

ik moet nu gaan tot strakss...

xxx Mamoetje

Hoi meiden,

Nou hij is gelukkig weer thuis!!!!!! Loopt natuurlijk erg moeilijk ivm met de wond haha lijkt wel een slak. Mijn humeur is ook weer wat beter, we maken er hier maar wat van dan he. Ben alleen zo verschrikkelijk moe pffffff Nu lekker een paar daagjes vrij. Zaterdag 29 dec even 1 dagje werken en dan weer drie dagen vrij, heerlijk......Bedankt voor jullie lieve reakties meiden, deed me echt goed. ga nu ff eten maken, lekker makkelijk biefstuk. Kom later nog wel ff buurten, als ik niet in slaap val haha. Lin, gefeliciteerd met Indy. Vind ik zo n mooie naam. Heb altijd gezegd als ik ooit een dochter krijg noem ik haar Indy of Yara. Mamoetje, succes meid, zal heeeeeel hard voor je duimen. Jaqcy, gaat het een beetje meisje? Meiden, denk aan jullie maar, weet de rest echt niet meer......

Kus happy

nog eventjes een berichtje van mij hahaha

mamoetje; wat ontzettend spannend meid, vanavond al testen, ik zal heel erg hard voor je duimen meid, wel gelijk de uitslag op het forum zetten hoor want we willen het wel gelijk weten . Succes meid

Happy: ga lekker vroeg slapen vanavond meid,   en vertroetel je ventje lekker dat heeft ie wel verdiend na zo'n operatie,

Ik moet wat bekennen, ik heb zwangerschaptesten besteld op matcare, die wat je 6 dagen van te voren kan gebruiken,  erg he ik kon me niet meer inhouden, zal je altijd zien dat ik dan morgen ofzo ongesteld ga worden haha, maar dan heb ik ze alvast voor de volgende maand

xxx linda

he mamoetje spannend.vanavond al testen. weet niet of ik dan nog wakker ben, anders lees ik het morgen wel. ben zeer benieuwd.

Linda veel plezier vanaaf met de reikie. En gefeliciteerd met Indy, leuke naam, zo heet de kat van me moeder ook hahaha. sorry

Rimke, miss toch zwanger ? hoop dat het voor het goede doel is hoor. rust maar lekker uit.

April hoe is het verder met de klachten. jij heb toch ook helemaal geen erge zw. kwalen gehad aan het begin of wel ? ik vind het wel lekker hoor dat ik niet hoef te kotsen hahah. wel zeer emo en een heel kort lontje, maar als dat alles is hahaha. daarom ben ik miss ook wel nog niet super bewust van het hele zwanger gebeuren. komt ook omdat me mannetje ook   niet echt zijn best doet grrr, dat ie blij is ofzo.

waneer moeten we alles gaan regelen ? wanneer begin je aa nhet kamertje ? zulk soort dingen . pfff krijg de kriebels ervan. wacht wel ff de echo af en als die goed is dan kan ik echt zwanger zijn hahaha.

Happy fijn dat je ventje al weer thuis is. dat is snel zeg. vertroetel hem maar lekker hoor.

vanavond de laatste babyboom en sorry maar ik kijk het zeker wel. Snap dat sommige het niet goed aankunnen.

kruimels heftig trouwens van die zwangere vriendin. ik hoop dat de kleine nog ff blijft zitten. hoe langer hoe beter, maar ja de natuur doet toch wat ie zelf wil, daar kan een miljoen weeeen remmers niks tegen doen. sterkte ermee.

xxx Bambi

trouwens, Linda 2 weet niet zeker of het nou wel of geen ongie is, daar is het wel erg weinig voor. anders ging ze van het weekend toch ff testen.
ze komt binnenkort weer ff buurten.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan