Klusbabes 12!!!

Grrr was net berichtje aan t typen, loopt kat )nat van de sneeuw) over t toetsenbord. gek beest

Rimke, gefeliciteerd meid!!!!!! Echt heel leuk voor jullie. Als t nu al pos. is, dan over paar dagen helemaal!!!! jij gaat zeker goed t nieuwe jaar in!!!!

Linda, schiet niet op zo met die bloeding. Is t nu wel of niet ongi, ik zou er gek van worden

Kruimel, gelukkig maar dat t je vader veilig binnen zat!!!

Gisteren was erg gezellig. Iedereen was er. Eerst bowlen en spelletjes gedaan. Waren levensgrote spelletjes, weet ef niet meer hoe die heten
En toen lekker gegeten. Mijn schoonma wist dus al dat er wat te gebeuren stond, neefje van 10 had zich een keer versproken. Nouja, niets aan te doen, was evengoed gezellig. Daarna nog wat gedronken bij broer van mijn vriend.

Straks nog even snel naar stad, zal wel druk zijn

Ik geloof dat Rimke t vroeg, maar ik voel me goed hoor! Gisteravond misselijk,   maar dat was waarschijnlijk van t te veel eten haha

Oja, had het gister eindelijk tegen schoonzus van mk verteld. Ze moest dus gelijk huilen, die reactie had ik van haar niet verwacht, maar ze reageerde erg lief. Ze zei al, je had t gewoon tegen ons kunnen zeggen, dat je even me ons wilde praten ofzo. maarja, de gelegenheid was er elke keer niet, of de kinderen zaten erbij, of weet ik veel wat. Maar als er nu wat was, of als ik hulp nodig had, dan stond ze voor me klaar. Zij is dus de vrouw van broer van mijn vriend, maar aan andere schoonfamilie vertel ik t dus niet. Zij wonen aan de overkant, dus met hun hebben we al meer contact. Ben wel opgelucht nu, lijkt gelijk of de band nog beter is haha.

Dames, een fijne zondag!! misschien tot vanavond

Rimke, geniet er van!!!!!!!!!!

hey bieb

ik ben blij dat jullie het gisteren gezellig hebben gehad, en jammer dat jullie neefje van 10 zich had versproken ach ja het mocht de pret niet drukken
Wat een lieve reactie van je schoonzus dat je vertelde dat je een miskraam hebt gehad
En wat mijn bloed betreft ik weet nu echt niet meer of het een ongi is of niet, afwachten maar weer hahaha en daar ben ik de laatste tijd wel erg goed in haha

Veel plezier vandaag meid

xx xlinda

Rimke,

GEFELICITEERD! Wat heerlijk voor je! Ben echt blij voor je dat je zo snel weer zwanger mag zijn! En we gaan er natuurlijk allemaal vanuit dat het dit keer helemaal goed komt en jij over 8 maand mama gaat worden! Je hoeft je absoluut niet "schuldig" te voelen dat je alweer zo snel zwanger bent want ik geloof dat we het jou allemaal ontzettend gunnen! (ook al willen we   zelf natuurlijk ook heeeeeeel graag hihihihihi).

Dikke kus!

Bieb,

Leuk, dat je het gister zo gezellig hebt gehad. Ik snap dat het op de een of andere manier goed voelt dat je het nu ook met je schoonzus hebt gedeeld.

Ik weet echt niet meer wat iedereen heeft geschreven  sorry dames....denk nog even na...

Ik heb nog wel een vraagje, misschien een domme vraag hoor maar stel nou dat ik toch nog ongesteld word en dat nou als ik net naar de gyn moet, kan ik daar dan wel naartoe?

En nu ik toch dom aan het lullen ben. Ik heb al anderhalve week last van (tja hoe ga ik dat nou zeggen)....afscheiding...dat is het woord. Wit, veel en soms voel ik ook echt dat ik het verlies zeg maar....BAH BAH BAH dat ik dit typ. Maar goed, ik vind het zelf knap irritant. Hebben jullie dit ook weleens?

En om er nog maar een schepje bovenop te doen: mijn baarmoedermond ligt al de hele tijd zo hoog. Ik check nog keurig iedere dag (en ben niet de enige hier geloof ik, wat mij goed doet want anders denk ik dat ik gek ben) maar de laatste 2 week ligt ie echt hoog.

Heeft iemand hier een mening over? Soms denk ik namelijk dat er wel wat gebeurt in m'n lichaam en soms denk ik dat er weer helemaal niets gebeurt.

Oh ja Linda, ik snap het echt niet meer van jouw bloedverlies. Ga je morgen wel weer met een nieuwe ronde clomid beginnen?

Sterretje: BETERSCHAP! Hopelijk ben je snel weer fit.

Kruimels, hoe was jouw etentje gister?

Bambi, jij zei laatst dat jouw temperatuur gewoon laag was toen je zwanger was maar temperatuurde je je hele cyclus en waar?

Happy, hoe is het daar?

Renee, een foutmelding? sjezus wat balen zeg. Heb je nog een test thuis liggen zodat je die kan doen als je straks vrij bent? De winkels zijn wel open vandaag hoor.....

X

hey Pip: ik kan je helaas niet helpen met je vragen, maar wat betreft je vraag voor alsje naar de gyn moet en je wordt of bent ongi, dan kan je anders gewoon bellen en dan vertellen over hoe en wat, en dan moet je waarschijnlijk een afspraak maken voor de maand erna, zo ging dat bij mij in iedergeval wel
En ik ga morgen niet met clomid beginnen, ik bel morgen eerst de gyn op als het morgen tenminste nog zo is want het lijkt nu op die bloeding die ik vorige week ook had, dus dan ga ik maar vragen wat ikmoet doen, en mocht het vanmiddag wel goed doorbreken dan op de derde dag maar ik ben morgen zo en zo even op

xx xlinda

meiden ik ben ervantussen, ik ga verder met me eten want me man komt zo thuis eten, vanmiddag ga ik even op de bank liggen als joey op bedje ligt, haha lekker lui vandaag,
iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxx linda

Lieve pip,
Dank je voor je lieve woorden!
Ik zou ondanks dat je, misschien, ongi bent, gewoon naar die gyn gaan. Het is niet normaal dat je zolang niet ongi bent geweest, en bloed afnemen en verder onderzoek kan dan gewoon doorgaan hoor!
anders moet je weer een maand wachten.
Het zoufantastisch zijn dat je ongi zou worden! Maar dat geeft natuurlijk geen garantie voor een verdere regelmatige cyclus, dus als ik jou was zou ik gewoon gaan!
Met dat vele wit verlies en een baarmoeder die hoog staat zou het wel eens zou kunnen zijn dat je een eitje hebt gehad.........of komt........want dan gaat je baarmoeder mond omhoog om dichter bij de eitjes te komen en het voor de zaadjes makkelijker te maken om jouw eitjes te bereiken....................dus voor de zekerheid maar even klussen zou ik zeggen! (hoewel het wel raar is dat het al twee weken zo is maar toch, het kan zijn dat je hem twee weken geleden hebt gehad en dan zou je nu toch zo ongeveer ongi moeten worden of positief kunnen testen............)
Kortom ik weet het ook niet helemaal, whahaha!!!
Nogmaals, ik zou die afspraak gewoon laten staan want het is natuurlijk niet normaal dat je zo lang niet ongi bent geweest!

Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan