Grrr was net berichtje aan t typen, loopt kat )nat van de sneeuw) over t toetsenbord. gek beest
Rimke, gefeliciteerd meid!!!!!! Echt heel leuk voor jullie. Als t nu al pos. is, dan over paar dagen helemaal!!!! jij gaat zeker goed t nieuwe jaar in!!!!
Linda, schiet niet op zo met die bloeding. Is t nu wel of niet ongi, ik zou er gek van worden
Kruimel, gelukkig maar dat t je vader veilig binnen zat!!!
Gisteren was erg gezellig. Iedereen was er. Eerst bowlen en spelletjes gedaan. Waren levensgrote spelletjes, weet ef niet meer hoe die heten
En toen lekker gegeten. Mijn schoonma wist dus al dat er wat te gebeuren stond, neefje van 10 had zich een keer versproken. Nouja, niets aan te doen, was evengoed gezellig. Daarna nog wat gedronken bij broer van mijn vriend.
Straks nog even snel naar stad, zal wel druk zijn
Ik geloof dat Rimke t vroeg, maar ik voel me goed hoor! Gisteravond misselijk, maar dat was waarschijnlijk van t te veel eten haha
Oja, had het gister eindelijk tegen schoonzus van mk verteld. Ze moest dus gelijk huilen, die reactie had ik van haar niet verwacht, maar ze reageerde erg lief. Ze zei al, je had t gewoon tegen ons kunnen zeggen, dat je even me ons wilde praten ofzo. maarja, de gelegenheid was er elke keer niet, of de kinderen zaten erbij, of weet ik veel wat. Maar als er nu wat was, of als ik hulp nodig had, dan stond ze voor me klaar. Zij is dus de vrouw van broer van mijn vriend, maar aan andere schoonfamilie vertel ik t dus niet. Zij wonen aan de overkant, dus met hun hebben we al meer contact. Ben wel opgelucht nu, lijkt gelijk of de band nog beter is haha.
Dames, een fijne zondag!! misschien tot vanavond
Rimke, geniet er van!!!!!!!!!!