Klusbabes 12!!!

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Bianca mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:          2)  Bambi 4e ronde
                                       27)    Mootje 9e ronde

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18) Linda,  5e ronde  
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21)
22) Linda 2de kindje  ronde 9
23)
24) rimke 7e ronde  
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Bianca, 3e ronde na mk
4) Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)Linda 2de kindje  ronde 3 met clomid
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Hee meiden,

Ik ben nog steeds niet ongesteld.. zoals de meeste wel weten.. heb ik donderdag avond getest.. maar negatief.. Ik ga woensdag opnieuw testen als ik nog niet ongesteld ben. Dat is dan een cyclus van 28 dagen.. voel nog steeds niks aankomen..

Rimke gefeliciteerd!! Je hoeft je niet schuldig te voelen.. onze tijd komt wel.. iedereen op zn tijd..

Linda: lees ik het nou goed.. heb je npou weer bloedverlies.. net als vorige maand?
Hoop dat het niks is.. En weet de gyn ok niet wat het kan zijn..

Even verder lezen voor de andere

xxx

Hallo lieve meiden,

Hier ben ik weer even...
Dank ook voor jullie steun, heb ik heel veel aan!
Ik heb niet meegelezen maar een paar dingen zijn niet onopgemerkt gebleven...
Rimke, GEFELICITEERD!!!! ik hoop echt voor je dat het deze keer helemaal goed mag gaan! Probeer er van te genieten meid!
Linda, balen meid dat je ongie bent geworden.
Sorry, verder heb ik niets bijgelezen.

Ik ga zometeen naar amsterdam, we hebben de condoleance voor mijn opa. Heb er de hele nacht over wakker gelegen, en heb een koppijn dat is niet normaal. Maar ben wel blij dat ik hem ga zien zometeen.

Tot snel lieve meiden!

Liefs Jacqy

hoi meiden,

rimke, jeetje meis ONTZETTEND GEFELICITEERT, wat een goed nieuws zeg, zo   vlak voordat je op vakantie gaat.
het is jou in het speciaal zo erg gegunt!!!!! geniet er van!!!!
en als we je niet meer spreken, een hele fijne tijd in Afrika.

pip, het etentje was hartsikke gezellig, gelukkig.
zometeen weer gourmetten bij vrienden, ook altijd erg gezellig.
dat van je baarmoedermond zou ik je niks over durven zeggen, omdat ik dat nooit check, maar wat betreft de afscheiding, dat heb ik precies zo!!!!! soms is het net of ik in mijn broek plas, maar dan blijkt later op de wc dat het gewoon VEEL witte afscheiding is.
ik weet helaas niet precies wat het betekent, maar ik heb het dus ook.

linda, je bent echt een raadsel deze maand, haha. ik hoop voor je dat het toch geen ongi blijkt te zijn, of dat het toch maar doorbreekt nu, want dan kan je tenminste weer verder.

ben de rest even helemaal kwijt, komt omdat m'n vriendje zit te zeuren dat hij naar de stad wil om kleren voor mij te kopen. ik heb eigenlijk helemaal nog niks en ook   niks meer in de kast hangen. ik heb er om de een of andere reden ook geen behoefte aan, weet niet goed waarom, normaal heb ik altijd die extreme kerst woede.
maar goed vriendje wil dus nu naar emmen, kleding voor me uitzoeken en daarna gaan we door naar de visite, gourmetten.
hoop dat ik vanavond nog even kan bijlezen als we niet te laat terug zijn.

hele  fijne zondag allemaal, en sorry dat ik niet op iedereen gereageert heb.
denk aan jullie allemaal
dikke kus kruimels

Jacqy: sterke vandaag met de condoleance van je opa

Kruimels: veel plezier met kleren kopen en gourmetten vandaag

Mamoetje: spannend meid, hopelijk krijg je van de week wel een positieve test

hier nog niks veranderd, ik heb een megadruk onder in me buik niet normaal, en dan weer een veeg slijm met bloed en dan weer niks geen bloed en dan weer een veeg oranje bloed, ik word er niet goed van, het zit alleen aan het wcpapier en niks in mijn maandverband, Dit duurt nou al 2 dagen of dit komt ook weer als uitwerking van die medicijnen dan heb ik elke maand weer wat nieuws, vorige maand had ik 1 dag zo'n wel niet bloeddag en de ochtend erna liep ik leeg maar dat is nu nog niet het geval pfffff dit is echt weer wat voor mij al dat rare gedoe, pfff, Ik ga zo even wandelen denk ik met joey, maar eigenlijk heb ik helemaal nergens zin in, sorry voor mijn geklaag maar zo voel ik me nu eventjes
Iedereen een fijne dag verders

xxx linda

Hoi lieverds !!!!!!

Jeetje rimke wat ben ik blij met dit goede nieuws. Zo krijgt 2007 toch ook nog een mooie afsluiting, voor jou zeker maar, ook voor mij. Ik gun het je echt met heel mn hart lieverd. Van harte meisje, probeer er toch van te genieten en over 8 maanden heb je de mooiste maar bovenal gezondste baby van de hele wereld ........Als ik je hier niet meer spreek, een hele fijne vakantie, fijne kerstdagen, zorg goed voor jezelf en je ukkie he !!!!!!

Jaqcy; meisje heel veel sterkte vandaag. Toch ook wel fijn dat je nog even bij hem kan zijn he. Sterkte xxx

Linda; jeetje, dat is echt weer wat voor jou he .....nou weet je nog niet hoe of wat. Vind het maar raar, misschien innesteling????? Ik hoop het meisje. Wanneer komen je testen binnen?

Meiden, sorry weet niet meer wat jullie nog meer hebben geschreven. lijk wel een zeef haha. Hier alles goed. Druk in huis hier pffff maar, wel gezellie. Morgen komen de 2 vrienden van mn mannetje gezellig eten en dinsdag en woensdag ook een huis vol. jullie willen echt mn voorraadkast niet zien haha je breekt er je nek. O ja bieb, wat een leuke foto s van   je kat, mooi is ie he !!!!

Kus happy

Terug
Bovenaan