Klusbabes 12!!!

O ja pipje, ff over die afscheiding ...... dat heb ik ook !!!!! Vind het echt niet fris, soms voel je het er idd een soort van uitdruppen, gatver de gatver. Snap er ook geen bal van. Het is bij mij nu echt veel erger als normaal.Haha de drupbabes ....

Kus happy

ik had 3 keer een heel verhaal getypt en hij deed het steeds niet.
server error!

Het spijt me meiden maar ik ga niet nog eens reageren. Ik heb er nu de fut en de zin niet voor..

X

Ach reneetje, gaat het ff niet meisje? KAn me goed voorstellen dat het ff teveel wordt hoor. Geeft helemaal niks, gewoon ff lekker aan toe geven. Het is ook niet eerlijk soms he, neem nou idd je collega.....vergeet de pil en hop zwanger. Wij doen er mega ons best voor en niks!!!!! Ik weet dat je het nu niet zo ziet maar......ook voor ons komt de tijd dat we met een positieve rest in ons handen staan hoor. Kop op he meis ...

Liefs happy

Joehoe, waar zitten jullie allemaal???????? Bah, ongezellie hoor, ik dacht ff gezellig te gaan kletsen, zit ik hier in mn uppie Ik moet straks weer weg en dan zullen jullie er wel weer net zijn ......... ok ik begrijp het haha

kus happy

Hallo dames,

Heb vanmiddag even het een en ander bijgelezen, maar nog geen tijd gehad om te reageren.

RIMKE: GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws! Probeer te genieten, ookal zal dat in het begin lastig zijn....

Renee: Ik zei vorige week ook voor de grap tegen mijn vriend dat ik beter met Forumjunkies mee had kunnen kletsen, dan was ik nu vast al zwanger geweest....
Nee, gekkigheid, de Klusbabes slaan terug!!!

Linda: Vervelend dat je ongesteld bent geworden....

Hier zitten de klusdagen er zo goed als op. Maar weer afwachten....

Ga nu even eten.

xx

Terug
Bovenaan