Klusbabes 12!!!

hey happy

was je remy vandaag haha?? jullie hebben al een hoop bezoek achter de rug zeg, nu de kerstdagen nog
Gaat het weer een beetje met je vriend en met jouw??

Renee: ik vind het heel naar voor je dat je zo in een dip zit meid, en ik kan het heel goed begrijpen hoor meid, doe lekker rustig aan meid

Hier nog niks veranderd, ik heb nog steeds zo'n druk op me baarmoeder, en straks zat ik op de wc en toen een hele blub met heel donkerrood bloed op het wcpapier, en daarna niks meer, net weer niks heel licht oranje, ik snap er echt de ballen niet meer van hoor, Nog steeds geen bloed oip mijn maandverband, echt alleen met het afvegen

Ik ben vanvond er niet meer want me vriendin is er nu op visite, en morgen voor me werk lees ik wel eventjes bij

Rimke: ik wil je een gigantische super mooie vakantie toewensen en geniet ervan meid

xxx linda

Jacqy; hoe voel je je nu? je had toch vandaag de condoleance van je opa? sterkte nog voor de komende tijd

Linda: ik hoop dat je morgen gelijk naar de gyn mag. Vindt t maar raar hoor

Pipstip: kan je helaas geen raad geven, maar de laatste keer dat ik ong moest worden en dus een week overtijd was, had ik de hele tijd zo een nattig gevoel beneden. Leek ook of t meer open stond. Dacht de hele tijd dat mijn onderbroek kleddernat zou zijn, bleek dus niet zo te zijn. Nouja, werd dus toch ong. Maar ik denk dat je evengoed naar de gyn zou moeten als je toch ong wordt, is toch niet normaal zo een lange cyclus.

Rimke; je hoeft je niet schuldig te voelen hoor dat je nu al weer zwanger bent. Ik moet toegeven, ben natuurlijk wel een beetje jaloers, maar gun je t   van harte. En ik denk wij allemaal. Onze tijd komt nog wel.

Vanavond nog bij zwager en schoonzus gegeten. We hadden gister voor de gein gezegd, we komen morgen nog wel eten hoor (omdat zogenaamd mijn schoonma daar ook heen zou gaan). Dus om 3 uur belde zwager op wat we wilden eten bij de friet (simpel maar wel lekker haha). dus zijn we daar gaan eten

Vanmiddag de foto's van de katten opgehaald en net in lijstjes gedaan. Volgens mij weet vriend wel dat ik die heb, want   hij was er vanmiddag ook bij, en zag natuurlijk de lijsten, en foto;s zal hij ook wel doorhebben. Nouja, t gaat om t gebaar, hebben we eindelijk een mooie foto van Puma hangen, en natuurlijk Timba, Maarja, omdat Puma er niet meer is, extra mooi

Vanavond expeditie Robinson weer kijken, vriend van nichtje zit in finale met 3 anderen, dus wel leuk

We hebben net maar gezegd dat oud en nieuw bij ons gevierd wordt. Iedereen gaat er maar vanuit dat t dus bij schoonzus was, maarja, meestal elk jaar (en kerstavond bij ons, wat we nu niet meer doen). Maar zij moet gewoon de 31e werken, dus vond t beetje zielig, dus dan maar bij ons. Ook uit eigenbelang, want wil nergens anders heen haha. Heb wel gezegd dat ik geen oliebollen ga bakken, (kopen veel makkelijker) maar dat gaat zij dan doen.  

Heb trouwens nog steeds last van arm, voel t nu ook terwijl ik niks til ofzo. Normaal voel ik t als ik arm omhoog doe, of iets til, maar voel t nu  veel sneller. Maar vindt t eigenlijk overdreven om hiervoor naar de dokter te gaan. Afwachten dan maar  

ga nu even rekening overmaken....moet helaas ook gebeuren

Linda wat raar dat het niet echt doorzet... ik zou al sik jou was de gyn morgen bellen wat dit dan nu weer moet voorstellen....

Het gaat al iets beter als vanmidddag maar heb nog een diepe dip

Fijne zondag meiden!

trouwens het iets hier wel mega rustig dit weekend! Waar is iedereen? kerstinkopen doen? BAH!

Renee; ben blij dat t al iets beter met je gaat. En dipjes horen erbij, hoewel ik redelijk pos. ben ingesteld, heb ik er ook niet altijd zin in de laatste tijd. Af en toe een dagje een dip moet kunnen. Je gaat voorlopig niet testen? weet ef niet wanneer je NOD is (ga zo wel even op roze wolk kijken)Wanneer wil je dan wel gaan testen?
S

bieb ik sta niet op de wolk. Omdat mn ´cyclus ´ zo onregelmatig is (63-44-32-31) heb ik de op een na langste en de kortste geteld. mijn nod is van 19 december tot en met 1 januari. Dus ik kan 5 dagen overtijd zijn.... lekker duidelijk he! haha om gek van te worden!!

hey meiden

Bieb; lekker gegeten bij de friettent, haha wij hebben ook patat gegeten net, lekker makkelijk
Lekker dat jullie met oud en nieuw bij jullie zitten, wij zittenook bij ons thuis, wel zo makkelijk haha, fijn dat je een mooie foto van puma hebt nu en inderdaad dat is extra speciaal omdat puma er niet meer is

Renee: ik ben blij dat het weer ietsjes beter met je gaat meid,   haha inderdaad je kan al een paar dagen overtijd zijn, probeer anders van de week nog een keertje te testen

Ik ging net naar de wc en toen lag er een sliertje bloed in de wc en een beetje met afvegen, ik heb nog steeds wel dat druk gevoel in me buik, maar niet de hele dag, het doet niet zeer ofzo maar het drukt gewoon erg raar kan het niet omschrijven, ik ben de gyn morgen na 12 uur als ik klaar ben met werken

Ik ga weer stoppen we gaan lekker op bedje, lekker vroeg haha, me man is nog steeds niet lekker in zijn lijf en die wil slapen, wat ik ook wel logisch vind na deze hele drukke tijd
Iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan