Klusbabes 12!!!

Hoi meiden,

Linda; het gelukkig weer een stuk beter met mn mannetje. De wond gaat nu jeuken en dat is natuurlijk ook een goed teken. Met mij gaat ook alles goed. We maken er maar mooie dagen van en heb er ook best wel zin in. Het klinkt misschien raar maar, ben nu ook wel blij dat ik niet weg ben  haha. Gewoon lekker thuis met mn beestjes bij me en familie. had het ook leuk gevonden om daar te zijn maar, ben nu blij dat ik thuis ben. Warrig verhaal he whaha. Ben benieuwd wat de gyn zegt, snap er echt geen bal van !!!! Jeetje je mannetje is zeker wel kapot he. Gelukkig dat het nu bijna klaar is met die drukke periode ........

Bieb; dat is fijn, dat je nu een mooie foto van puma hebt!!!

Liefs happy

hallo meiden,

ja hier ben ik ook weer, weer terug van weggeweest, nou ik kan je vertellen dat heel nederland aan de kip of kalkoen zit met de kerst, het is zo super druk geweest, kon het bijna niet volhouden ze stonden gewoon in rijen voor mijn kraam te wachten. heb natuurlijk voor het eerst weer lekker uitgeslapen vanmorgen wist bijna niet meer wat dat was, vandaag naar de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest, morgen nog 1 dag werken en sávonds verjaardag en dan de kerst en dan lekker vrijdag nacht op vakantie naar oostenrijk,
heb eigenlijk niet meer alles bijgelezen want het was echt te veel maar wat ik ervan meegekregen heb is
RIMKE: van harte GEFELICITEERD. hoop dat het bij ons ook snel lukt.
JACQY: gecondoleerd meid en veel sterkte.
voor de rest sorry asl ik niet alles gelezen heb.
bij ons denk ik niet dat het van de maand gaat lukken hebben het deze week alleen maar woensdag gedaan want ik was kapot en gister was mijn man ziek, nu gaat het wel weer met hem, alleen denk ik dat misschien mijn ei al gesprongen is dus we zien wel.
tot snel meiden,

groetjes anoeska

goeiemorgen meiden

Happy: ik ben blij dat het weer beter gaat met je mannetje, en als de wond gaat jeuken is dat inderdaad een goed teken haha alleen wel heel vervelend voor je man haha, maar ja zijn blindedarm komt in iederdergeval niet meer terug
Geen warrig verhaal hoor over dat je evengoed blij bent dat je thuis bent, Je hebt je er bij neergelegd dat de vakantie niet door ging en ja je moet er maar wat van maken ook al is dat wel moeilijk, maar ik hoop dat jullie evengoed lekker proberen te genieten van de kerstdagen

Anoeska: dus alles uitverkocht haha, lekker meid dat het zo druk is geweest, is wel goed voor de zaken maar inderdaad minder goed voor jezelf maar ja het is gelukkig maar een paar dagen in het jaar moet je dan maar denken, Lekker dat je naar Oostenrijk gaat, om te wintersporten neem ik aan??

Hier nog niks veranderd nog steeds licht bloedafscheiding, drukkend gevoel ach ja straks hoor ik hopenlijk meer,

Bambi: hoe is het met jouw meid, je bent er al een paar daagjes niet geweest? heb je je drukke weekend een beetje overleefd?? hah

Meiden ik ga zometeen werken, en ik kom vanmiddag nog wel eventjes buurten
Maar voor de gene die niet meer op de site komen vanmiddag en voor iedereen trouwend

PRETTIGE KERSTDAGEN ALLEMAAL

dikke  Linda

hihi ik wilde nog eventjes zeggen dat ik vrij heb, en me man ook het was heel erg rustig lekker hoor, en ik heb de polikliniek gebeld, maar ze zitten allemaal dicht vandaag, dus ik moet het maar rustig afwachten allemaal.

xxx linda

Goeiemoggel !!!!!

Lin; lekker zeg een dagje vrij, geniet er maar lekker van meid!!! Jammer dat je nu moet gaan zitten wachten he, dat duurt altijd zooooooo lang pfff. Ben benieuwd zeg !!!!! Lin, jij ook hele fijne dagen meisje. Ook al zullen er af en toe best moeilijke momenten zijn, maak er wat van he lieverd. Wens je man en kaboutertje ook hele fijne dagen van mij he

Anoeska; jeetje meid, jij hebt je dus niet verveeld de afgelopen dagen. Je kan zeker geen kip meer zien haha. Lekker gisteren uitgeslapen, heerlijk dan he. Wat een lekker vooruitzicht heb je, naar oostenrijk heeeeeeerlijk joh. Hoelang ga je?

Meiden, ook alvast namens mij

HELE FIJNE KERSTDAGEN .........MAAK ER WAT MOOIS VAN !!!!!!

Kus happy

goedemorgen   meiden,

pfff wat was hetweer veel om bij telezen? ik ben alles al weer kwijt, maar ben ook niet zo fief vanmorgen, heb weer hoofdpijn, ging er mee naar bed en werd er mee wakker.

linda weet je al wat meer, heb je de gyn gebeld.?

geloof dat sterretje het vroeg van de jeuk, nee heb ik geen last van. wel iets anders vervelends een rug en borst vol rode bultjes, vlekken. heel ierie en heel lelijk grrrrr.

pip ik heb toen niet me hele cyclus getemp. geloof de laatste week , wel smorgens in bed en gewoon in me mond. ik weet nog dat ie toen rond 36.5 was. maar rond em ei is ie altijd boven de 37. heb ik toen ook vermeld. maar omdat ik dus geen conceqent meter ben, kan niemand er wat mee hahaha.
Ik heb ook mega veel afscheiding, maarja ik ben dan ook zwanger. soms ik het wel klote hoor, weer een vieze broek hihihih.

andere meiden, sorry maar heb weer geen tijd om iedereen persoonlijk te begroeten.
de wachters wens ik veel sterkte de komende tijd. zijn er ook nog klussers ? ook veel klusplezier. maar het belangrijkste dat iedereen een fijne kerst heeft. weet niet of ik kom buurten de komende dagen, we zullen zien.

holiday on ice was prachtig hoor. heel leuk. alleen ging sita weer op haar gat hahaha en die sander die sdohi heeft gewonnen   was er ook . echt heel mooi allemaal. helemaal in de kerst sfeer.
ga nu als een speer door me huis, moet stoffen , zuigen, dweilen, vaat, wc en ook nog de strijk en moet om 13.00 bij me zusje zijn, we moeten nog ff een berg spullen kopen hahah.
dus das lekker met koppijn. grr. zie wel hoe ver ik kom, maar ga nu dus wel iets doen.

xxxx Bambi

Terug
Bovenaan