Klusbabes 12!!!

Hey meiden,

Hoe is het allemaal met jullie?

Gefeliciteerd Rimke, je bent weer zwanger!!!! Dat is nog een mooi nieuws om het nieuwe jaar mee te beginnen.

Sorry dat ik zo'n lange tijd niks meer heb laten horen. Heb het behoorlijk druk en probeer ook een beetje de gedachten van het zwanger zijn uit mijn hoofd te zetten. Ik begin er de laatste tijd erg veel aan te denken en heb het idee dat dat niet echt goed is. Mijn cyclussen worden steeds langer (begon met 27 dagen en zit nu al op 38 dagen), dus het is steeds meer afwachten. Vorige week dacht ik echt dat ik zwanger was, maar na drie dagen oud bloed te hebben verloren (echt minimaal) ben ik toch nog ongesteld geworden helaas.
Ik probeer toch af en toe nog even te komen kletsen, maar denk dat het volgend jaar halverwege januari weer wat rustiger wordt en dat ik dan zelf ook de  rust weer kan vinden om lang achter de pc te zitten. Hoop dat jullie het niet erg vinden, maar zo te zien trekken jullie er niet veel van aan, want er wordt lekker doorgekletst! Houden zo.
Ik probeer weer even mijn positieve instelling terug te vinden en dan kom ik weer terug op het forum.

Hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!! Maak er een gezond en liefdevol jaar van, met hopelijk allemaal een baby in de buik of al in de armen!

Liefs, Linda
p.s. sorry voor het lange bericht

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Bianca mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:          2)  Bambi 4e ronde
                                       27)    Mootje 9e ronde

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21) Linda, 5e ronde
22) Linda 2de kindje  ronde 9
23)
24) rimke 7e ronde  
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Bianca, 3e ronde na mk
4) Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)Linda 2de kindje  ronde 3 met clomid
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hey meiden

Happy: ik hoop dat jullie er ook evengoed ondanks alles leuke dagen van gaan maken probeer in iedergeval wel te genieten

Bambi: haha sita op haar gat gevallen, dat is lullig, blij dat het mooi was, Ik hoop dat je je wat beter gaat voelen met de kerstdagen want de hele tijd koppijn is ook niks

Linda: leuk dat je er weer eventjes bent meid, en we missen je natuurlijk wel, maar je moet eerst aan jezelf denken hoor meid,

Ik heb me testen nog niet binnen, ik hoop van vanmiddag anders koop ik er eentje haha, Ik heb geen bloed meer, heel erg raar allemaal, zou het dan misschien toch?? neee ik verwacht het niet ook omdat de gyn had gezegd, ik denk dat je niet zwanger bent,
Meiden nu kom ik echt niet meer vandaag,
Nogmaals iedereen Heel Veel Plezier deze dagen Maak er wat van meiden

xxx xlinda

hallo lieve meiden!!

Jullie vragen jullie natuurlijk af, hoor jij niet in een vliegtuig te zitten?
Helaas...........we hadden een visum voor mij nodig en daar zijn we te laat achter gekomen, geen tijd meer voor dus.............dom, dom, dom!
Dus ik ben heel alleen, nouja.........., met de kerst!
Eerste kerstdag ga ik maar weer naar mijn ouders, weer dat takke-eind rijden............tweede kerstdag vier ik met de poezen..........whahaha!!
Heb lekker tomatensoep gehaald, met een lekker broodje erbij, komt helemaal goed. chocola en chips zijn in huis!;

Dus wens ik iedereen vanuit een zeer mistig Velp:
Een hele fijne kerst!!! En voor degene waarbij het niet zo fijn is door omstandigheden, heel veel sterkte met deze moeilijke dagen en een dikke knuffel!

Meiden, ik wordt zo opgehaald door een vrijwilligersorganisatie (de ouders van Bram......mijn vrienden dus) om kerstavond daar door te brengen.......dus ook deze avond ben ik onder de pannen.....liefdadigheid voor alles!!!
Whahaha!!!

Dikke kus!!!!

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Bianca mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:          2)  Bambi 4e ronde
                                       27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 9, 2de ronde na mk

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21) Linda, 5e ronde
22) Linda 2de kindje  ronde 9
23)
24) rimke 7e ronde  
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Bianca, 3e ronde na mk
4) Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)Linda 2de kindje  ronde 3 met clomid
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

he rimke,

balen meid dat je niet naar afrika kan. ik hoop dat je het zelf niet heel erg vind om kerst zonder je mannetje te vieren en dat je de komende dagen tocj een leuke kerst gaat hebben.
dat van die wolk zag ik ook ,maar moet je ff zelf doen, want snap het niet helemaal wat je nu wel moet hebben hihih.

nou ben redelijk klaar nu, alleen de strijk nog, maar dat gaat niet meer lukken. ben bekaf en heb als een mongool het huis geboend.

Kreeg net iets minder goed nieuws, de hond van me tante is net overleden. shadow was al 13, maar echt een schat en aangezien ik jaren met die hond heb opgetrokken vloeide er ook bij mij een traantje. vind het echt kut voor haar.is niet echt haar jaar ook. 2 paarden dood, 2 moeten wegdoen en nu ook der lieve hondje. der allesje.

ga nu ff me zinnen verzetten en omkleden, moet om 13.00 bij me zussie zijn.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Jeetje bambi, wat sneu voor je tante ( en voor jou ) en dat zo vlak voor de feestdagen bah. Ga idd maar ff lekker je zinnen verzetten meid. HAhaha lag sita op haar gat .... een vriendin van mij is ook gewwest en kreeg een berichtje dat het waanzinnig was. Klopt dus wel want, jij zegt hetzelfde ...... Hoe is het verder met je. Heb je al een buikje?

Rimke, tjonge, zei vanmorgen nog tegen mn mannetje dat je in de lucht hing!!! Hoop dat je toch fijne dagen zal hebben maar, die kunnen denk niet stuk he !!!!!

Ga ff broodje eten. Pffff kom net bij de ah vandaan, verschrikkelijk zeg. Doe liever de stormbaan dan dit nog een keer haha

Kus happy

Terug
Bovenaan