Bambi; wat naar dat de hond van je tante is overleden. Ook voor jou,. Ook al is het niet je eigen dier, je kan er evengoed verdriet van hebben,
De hond van zwager was van de week weggelopen. Neefje had poort open laten staan. Maar het vroor zoveel graden onder nul!!! dus erg ongerust. Gelukkig was hij volgende dag weer terecht. Hij is wel vaker weggelopen, maar omdat het nu zo koud was, gelukkig was hij oke.
Rimke; wat je zit niet in Afrika!!?? Balen zeg, nouja dan moet je er hier maar te beste van maken, en denken dat t warm weer is ....
Linda; klote dat ze dicht zijn, nu moet je tot na de kerst wachten
Anous: lekkere kalkoen te koop!! Nu dan uitverkocht haha. Voor ons geen kalkoek hoor. We gaan gourmetten met verschillende soorten vlees,maar geen kalkoen
Bamb; jij ook al weer schoonmaakwoede? ik vanmorgen ook weer even flink gepoetst
Morgen komt familie gourmetten,en we moesten eigenlijk nog nieuwe eetborden hebben. Ik wilde vierkante maar vriend niet (zijn ook nog erg duur trouwens). Na een paar winkels gekeken te hebben, dacht ik laat maar, dan maar die ouwe borden. Maar toen gingen we vanmiddag nog even naar Action en daar zag ik wel leuke borden, en maar 0,99 ct per stuk. Dus hoppa, gelijk even 10 ingeslaan. Ziet er weer beter uit mooie bordjes dan die krakkemikkige.
Vriend vond de foto's van de katten erg mooi, hij heeft ze gelijk opgehangen.
Vanavond alvast wat dingen voorbereiden voor morgen, dan staan we morgen tenminste niet hele dag in keuken. Hebben lekkere taart gehaald, chocolade christofeltaart en Italiaanse appelvlaai hmmmm. We gaan dus gourmetten en als toetje wilde ik warm appelgebak met caramel of vanillesaus met een bolletje ijs maken. Hmm, zullen die kids wel niet willen. Nouja, heb ook nog een ijstaart. Van alle markten thuis haha
Pff nog maar 4 uur, heb zin om eten, ehh sorry vreten.