Rimke; helaas appeltaart had ik s avonds zelf nog opgegeten, en rest van taart en vlaai heb ik gisteravond weggedonderd!
December nog steeds voor mij? spannend hoor. Ik wil niet teveel aan volgende week denken, maarja, dat doe je toch. Ook als ik s avonds op de bank zit lekker rustig, en ik voel iets in buik, dan hoop ik zo dat het raak is....maar ik zeg verder niks of ik wel iets voel of niet....jullie horen t wel als ik ong wordt (hopelijk niet natuurlijk) of als ik hopelijk pos test, dan horen jullie t al s 2e (na mijn vriend hihi)
Enne mij maakt t niet uit hoor als we gelijk naar kusbabes ehhh klusbabes 14 gaan!!
Hoe voel je je nu?
Linda; we hebben gewokt in restaurant, en t viel vies tegen!! Ten 1e hadden we tafel in grote zaal gevraagd, omdat we vorig jaar in andere zaal zaten ergens achteraf. Nou we zaten dus nu weer in die klote zaal, we waren met 21 man, maar ze hadden te weinig gedekt!! dus paar man konden niet zitten. Na geklaag van ons hadden ze tafel in grote zaal klaargemaakt, waren t 2 aparte tafels echt paar meter uit elkaar!! Ook niet leuk natuurlijk ,maar weer voor te weinig man! schoonzus was al pissig, dus die ging naar huis met man en 2 kids. Zielig voor die kinderen. Ze is nogal opgewonden standje, maar mijn vriend ging er nog achteraan, en toen begon ze tegen hem te schreeuwen. Moet je net mijn vriend hebben, daar heeft Ãe geen behoefte aan, dus die draaide zich om en liet hun lekker weggaan. Daarna stond ik te wachten met bordje om te wokken, liet die kok 4 man voorgaan! Hallo ik ben er ook nog! toen kreeg ik saus waarom ik niet eens gevraagd had, ik had nog niet eens soort doorgegeven! En toen gaf die vent mijn neefje van 10 een superheet bord in de handen!!! ik snel een 2e bord er onder gedaan. Tss niet echt handig voor die vent, neefje keek me echt zo zielig aan. En toen was mijn ossehaas ook nog niet eens goed doorbakken. Pff het was me een avond, Uiteindelijk wel gezellig hoor, maar volgende x gaan we naar een andere. We hebben er 2 in dorp, vandaar. Wat een verhaal zeg haha
Kruimels; nog aangekomen? even straks kijken wanneer je NOD is. Rimke heeft voor mij dec. gependeld, ben benieuwd....
Anouska; haha lekker chocola van de tafel aflikken. Wat voor poker was t, toch geen strippoker?
Linda; wanneer ga je weer testen? ik hoop zo dat je man gelijk heeft!
Mamoetje: jij ook nog niet ong? ook dit weekend testen? wat naar van je vriend zeg. Ik zou t ook niet leuk vinden als hij zomaar wegging. En dan mag Feyenoord nog wel zijn grote liefde zijn, maar jij gaat toch voor dacht ik zo?!
Happy; al geprobeerd te klussen? zou ik ook hebben hoor, in ieder geval een poging wagen, anders heb je toch zo een gevoel dat je er niks aan gedaan hebt
Bambi: lekker misselijk meid?? wel proberen wat te eten hoor. leuk al die baby cadeautjes, en sja wat moet je zeggen over dat cadeau van je oma, goed bedoeld denk haha
Vandaag lekker niksen. Vanmorgen wel ouwe zooi weggegooid, container deze vrijdag het laatst dit jaar, dus nog ef snel wat ouwe troep bijgegooid, als we meer dan zoveel x buiten zetten, moet je bijbetalen, dit jaar konden we nog een paar x dus beter nu dan volgend jaar.
Volgens mij heb ik op roze wolk 3-1 nod gezet, maar moet eigenlijk 4-1 zijn. Zal t straks wel aanpassen
Stel dat ik deze maand zwanger ben, dan wordt onze 1e kindje een maagd, en dat ben ik ook. Straks wordt baby op zelfde dag als mij geboren! ben 1-9 jarig, en zou dan uitgerekend op 12-9 zijn.
Vriend vroeg al dat we moesten bekijken wanneer we volgend jaar vakantie willen, hij moet dat al in jan. doorgeven. Meestal doen we eind aug begin sept, maarja hangt er natuurlijk vanaf wat er de komende tijd staat te gebeuren!!!
yech, thee is koud geworden, echt t smerigste wat er is, koude thee!!
Vriendje zou zo tosti voor me maken, althans gezegd dat hij dat MOET doen haha. Ik zal m eens aan t werk zetten....