Klusbabes 12!!!

Kruimels; drukke dag vandaag meid, morgen lekker vrij. Das een mooi vooruitzicht he !!!

Bieb; was best emotioneel af en toe maar, we hebben ook gelachen. Ben wel blij dat het erop zit hoor !!! Jou dagje van gisteren klinkt heerlijk zeg, had zo met je willen ruilen !

Mamoetje; ach meid, ging hij naar de kuip toe. Kan me wel voorstellen dat je dat met de kerst niet leuk vind !!!! Ze belde mij gisteren ook op dat ze een kaartje over hadden. maar ja, ik had een huis vol en anders had ik met de kerst ook niet mn mannetje alleen gelaten dus, snap je reaktie wel hoor !!!!!

Liefs happy

Had je wel aan mij mogen geven.. hihi.. achteraf waren er 2 seizoenskaarten over.. maar het ging mij erom dat ik alleen zat aan het kerst ontbijt.. dat vond ik rot.. heb ook aardig wat afgehuild gisteren.. en was behoorlijk chagerijnig.. iedereen denkt dat dat komt omdat ik ongesteld moet worden maar dat had er absoluut niet mee te maken..

Begrijp me niet verkeerd.. ik vind het niet erg dat ie naar feyenoord ging... voetbal is ook een van zijn groote liefdes.. ook al was die naar een vriend gegaan.. maar ik vond het erg dat ik alleen zat.. en dat ie terwijl ik het heb gezegd dat ik het niet wou.. hij toch gegaan is.. voelt net alsof ik op nummer 2 sta en voetbal op 1.. dat is niet de volgorde zoals die hoort te zijn lijkt me..

Tis rustig en saai op me werk.. kom nog een paar keer buurten vandaag!

ggr xxx

Snap ook dat het niet leuk is om alleen aan het kerstontbijt te zitten ..... sterker nog dat is HELEMAAL niet leuk !!!! En, als jij aangeeft dat je het iet leuk vind als hij gaat zo ik me precies zoals jou voelen als hij toch ging !!!!!!!   Werkse nog meid...

Kus happy

hey meiden

Happy": haha bedankt dat jullie de vruchtbaarheidsdans gisteren hebben gedaan hahah, en lekker eventjes eenuurtje naar de kroeg geweest dat je mannetje lag te slapen hahah, arme man van jouw die denkt dat er lekker op hem wordt gepast is de oppas de hort op hahahaha nee hoor grapje meid, doen jullie voorzichtig vanavond met klussen

Mamoetje: wat jammer dat je vriend evengoed naar de voetbal toeging, dat zou ik ook niet leuk vinden hoor, maar ja mannen en voetbal, Gelukkig houd mijn man niet van voetbal dus dat scheelt weer voor mij haha

Sterretje: meid doe lekker rustig aan vandaag, je hebt al 2 drukkke dagen achter de rug en vandaag heb je van mij een rustdag,

Ik wilde gisteravond klussen toen zei me man, nee doe nog maar eventjes niet want ik wil ons kleine vruchtje niet beschadigen hahaha, Ik zei jij bent er echt van overtuigd he dat ik nu wel zwanger ben, Ja zei hij nu is het echt echt raak, nu maar hopen dat ie gelijk heeft haha

Goedemogen meiden,

Hier een door een vrachtwagen overreden bambi, gut wat voel ik me brak zeg, alsof ik 3 flessen wijn in me uppie op heb. ben verot moe. maar het waren wel gezellige dagen.

Ik las dat iedereen toch een redelijk geslaagde kerst heb gehad, ondanks wat tranen, gelievdes niet naast je, of familie die gemist werd.

Linda erg vreemd hoe het bij jou van binnen gaat, maar meid als het een laate innesteling is dan zal de test echt wel later posie worden, of omdat je nu clomid gebruikt kleurt je ongie oranje en is het heel anders als normaal, en is dit helaas wel je ongie. raar allemaal he.

jacqy vandaag de begrafenis, of crematie, sorry weet ff niet meer wat het was, veel sterkte ermee.

essy jij vliegt nu ergens boven zee, waarschijnlijk heel veel plezier in new york en maar er een spetterend uiteinde van he,

Iedereen heeft dus ook lekker gegeten met de kerst, nou iedereen behalve ik hhahaha,
1e kerstdag was echt een hel, wat eten betreft hoor, begon al bij het lieve ontbijt dat me ventje had gemaakt, lekkere warme broodjes, nou kreeg bijna niks weg. en sávonds met de gourmet echt horror. moest mezelf dwingen wat te eten en heb het toen maar opgeven, zag al dat rouwe vlees en was gelijk uitgegeten.

gisteren bij me schoonzussie bijna zelfde verhaal, alleen hadden zij zalm en salade voordat de gourmet aanstond. had toen echt honger en heb lekker gegeten, maar toen de gourmet aanging weer die lucht en na 2 vleesjes had ik het weer gezien hihih.
toetje was gelukkig wel lekker.

ook hele leuke kado's gekregen ook voor de kleine, een luieremmer van me zussie met echt een mega lief gedicht erbij. van me schoonzussie een broekje en truitje van mexx baby geweldig en een boek van anne geddes met de 1e 5 jaar van je kindje erin. dus kan je zelf invullen b.v 1e tantje en dat soort dingen.
van me ouders een knuffel en geloof dat oma het lief bedoelde maar kreeg een mega grote kerstbungel (kikker) van de super de boer, tja er zit geel en groen in dacht oma. maar ik krijg me kindje in juli !!!!! emh kerstbungel ????? hahahah gelukkig was er niet bij en ik voel me zeker niet verplicht om het op te hangen haahha.
verder nog veel mee gekregen.lekker luchtje van me ventje en gewoon leuke hebbe dingen.

nou ga die dingen nu allemaal ff opruimen en we gaan vanmiddag maar eens kijken voor een nieuwe stoel ofzo.

ohja en dat van me zussie, ze zoekt het maar uit.hihihi

xxx Bambi

Hey bambi

Wat balen meid dat het eten niet zo lekker ging bij jouw, dat is wel jammer, maar hopelijk heb je ondanks dat wel gezellig gehad, En je hebt wel hele leuke kadootjes gekregen, dat maakt een hoop goed haha

en ik ben dus niet ongi geworden hoor, ik moet gewoon alles weer afwachten haah en hopen dat ik van het weekend wel positief test, en zo niet dan weet ik het niet meer haha, want ik heb wle een heel raar lijf

Meiden ik ga weer stoppen, ik ga verder met het eten
xxx linda

he ff ego berichtje van mij, hebben net van de woning bouw een huis aangeboden gekregen waarop we hadden gereageerd. yes !!!!
Ik hoop zo dat het wat is, het is namelijk vlakbij me ouders een gezinswoning presies wat we zoeken, alleen met een minituin, maarja we hebben nu helemaal geen tuin hahah. maar ik hoop te er op dat we binnen nu en een maand een huisje zouden krijgen, want dan kunnen we lekker met een nieuw huisje starten voor de baby, is namelijk allemaal net wat makkelijk en groter als op de flat. dus we gaan straks de papieren ophalen bij de woningbouw en dan kunnen we een afspraak maken met de vorige bewoners om te kijken. laat dat nou ergens familie van me ventje zijn (geen contact hoor) maar is allemaal wel lekker makkelijk. Ik hoop echt dat het geen uitgeleefd hol is, maar dat denk ik zelf niet, we hadden van de week al gespiekt en het is praktisch het zelfde als bij mijn ouders alleen is dit een hoekhuis.

ooohh ben helemaal op van de adraline, is wel anders als die overreden kop van vanmorgen hahaha. zie het al helemaal gebeuren. we moeten dan namelijk binnen een maand verhuizen, nou ik ga hier wel inpakken hoor, vanavond nog ghahaha bij wijze van he.

laat wel weten als ik meer weet.

xxx Bambi

Rimke; helaas appeltaart had ik s avonds zelf nog opgegeten, en rest van taart en vlaai heb ik gisteravond weggedonderd!
December nog steeds voor mij? spannend hoor. Ik wil niet teveel aan volgende week denken, maarja, dat doe je toch. Ook als ik s avonds op de bank zit lekker rustig, en ik voel iets in buik, dan hoop ik zo dat het raak is....maar ik zeg verder niks of ik wel iets voel of niet....jullie horen t wel als ik ong wordt (hopelijk niet natuurlijk) of als ik hopelijk pos test, dan horen jullie t al s 2e (na mijn vriend hihi)
Enne mij maakt t niet uit hoor als we gelijk naar kusbabes ehhh klusbabes 14 gaan!!
Hoe voel je je nu?

Linda; we hebben gewokt in restaurant, en t viel vies tegen!! Ten 1e hadden we tafel in grote zaal gevraagd, omdat we vorig jaar in andere zaal zaten ergens achteraf. Nou we zaten dus nu weer in die klote zaal, we waren met 21 man, maar ze hadden te weinig gedekt!! dus paar man konden niet zitten. Na geklaag van ons hadden ze tafel in grote zaal klaargemaakt, waren t 2 aparte tafels echt paar meter uit elkaar!! Ook niet leuk natuurlijk ,maar weer voor te weinig man! schoonzus was al pissig, dus die ging naar huis met man en 2 kids. Zielig voor die kinderen. Ze is nogal opgewonden standje, maar mijn vriend ging er nog achteraan, en toen begon ze tegen hem te schreeuwen. Moet je net mijn vriend hebben, daar heeft íe geen behoefte aan, dus die draaide zich om en liet hun lekker weggaan. Daarna stond ik te wachten met bordje om te wokken, liet die kok 4 man voorgaan! Hallo ik ben er ook nog! toen kreeg ik saus waarom ik niet eens gevraagd had, ik had nog niet eens soort doorgegeven! En toen gaf die vent mijn neefje van 10 een superheet bord in de handen!!! ik snel een 2e bord er onder gedaan. Tss niet echt handig voor die vent, neefje keek me echt zo zielig aan. En toen was mijn ossehaas ook nog niet eens goed doorbakken. Pff het was me een avond, Uiteindelijk wel gezellig hoor, maar volgende x gaan we naar een andere. We hebben er 2 in dorp, vandaar. Wat een verhaal zeg haha

Kruimels; nog aangekomen? even straks kijken wanneer je NOD is. Rimke heeft voor mij dec. gependeld, ben benieuwd....

Anouska; haha lekker chocola van de  tafel aflikken. Wat voor poker was t, toch geen strippoker?

Linda; wanneer ga je weer testen? ik hoop zo dat je man gelijk heeft!

Mamoetje: jij ook nog niet ong? ook dit weekend testen? wat naar van je vriend zeg. Ik zou t ook niet leuk vinden als hij zomaar wegging. En dan mag Feyenoord nog wel zijn grote liefde zijn, maar jij gaat toch voor dacht ik zo?!

Happy; al geprobeerd te klussen? zou ik ook hebben hoor, in ieder geval een poging wagen, anders heb je toch zo een gevoel dat je er niks aan gedaan hebt

Bambi: lekker misselijk meid?? wel proberen wat te eten hoor. leuk al die baby cadeautjes, en sja wat moet je zeggen over dat cadeau van je oma, goed bedoeld denk haha

Vandaag lekker niksen. Vanmorgen wel ouwe zooi weggegooid, container deze vrijdag het laatst dit jaar, dus nog ef snel wat ouwe troep bijgegooid, als we meer dan zoveel x buiten zetten, moet je bijbetalen, dit jaar konden we nog een paar x dus beter nu dan volgend jaar.

Volgens mij heb ik op roze wolk 3-1 nod gezet, maar moet eigenlijk 4-1 zijn. Zal t straks wel aanpassen
Stel dat ik deze maand zwanger ben, dan wordt onze 1e kindje een maagd, en dat ben ik ook. Straks wordt baby op zelfde dag als mij geboren! ben 1-9 jarig, en zou dan uitgerekend op 12-9 zijn.
Vriend vroeg al dat we moesten bekijken wanneer we volgend jaar vakantie willen, hij moet dat al in jan. doorgeven. Meestal doen we eind aug begin sept, maarja hangt er natuurlijk vanaf wat er de komende tijd staat te gebeuren!!!

yech, thee is koud geworden, echt t smerigste wat er is, koude thee!!
Vriendje zou zo tosti voor me maken, althans gezegd dat hij dat MOET doen haha. Ik zal m eens aan t werk zetten....

Terug
Bovenaan