Klusbabes 12!!!

Mamoetje: jij ook nog niet ong? ook dit weekend testen? wat naar van je vriend zeg. Ik zou t ook niet leuk vinden als hij zomaar wegging. En dan mag Feyenoord nog wel zijn grote liefde zijn, maar jij gaat toch voor dacht ik zo?!

Bambi: Nee ook nog niet ong.. Ik ga of vanavond of morgen testen.. weet het nog niet.. ben bang dat als ik vanavond test het toch niet heel erg betrouwbaar isl.. maar kan niet tot morgen wachten ben nu al helemaal op van de zenuwen..

Ja dat idee dat ik op nr 1 sta had ik ook.. maar volgens mij alleen als zijn clubbie niet speelt.. .. agjah.. zijn keuze hij gaat afgelopen weekend naar feyenoord toe zeg ik bij de eerst komende belangerijke wedstrijd dat ik echt niet wil dat ie gaat dat ik hem een keer wil horen zeggen dat ie bij mij blijft ipv naar voetbal te gaan..

gr xxx Mamoetje

hey bambi
Jeetje he dat is effe spannend, ik hoop dat het allemaal goedkomt met het huis en dat het helemaal jullie zin is, We horen het wel van je

Bieb: wat een gedoe zeg, pfff mijn honger zou ook weg gaan hoor, balen dat het zo is gelopen, en inderdaad volgende keer naar dat andere restaurant

xxx linda

Heej!!!

Bambi: Dat zou gaaf zijn!!! Ideaal joh, en dan mooi ver voor de baby komt.......kan je al helemaal een babykamertje inrichten...............
Bieb: wat een toestand in dat restaurant joh! Idioot gewoon. Tuurlijk is het druk met kerst maar je betaalt er toch voor! Service van niets dus...balen!
Linda: nog steeds geen ongi??? Is geen touw meer aan vast te knopen!
Mamoetje: ook nog geen ongi te bekennen........zou het dan toch??

Ik ben nog even lekker een dagje thuis, net als gisteren.........heerlijk. Geen gezeur aan mijn kop van niemand, ben ik even helemaal aan toe, hoewel ik dus al 7 weken thuis zit........hahaha! Ik zou wel huisvrouw kunnen zijn hoor! Hoe ambitieus klinkt dat voor iemand die 6 jaar gestudeerd heeft? Niet he!?
Morgen komt mijn mannetje al weer thuis, vroeg in de morgen.
Heb net even boodschappen gedaan voor het hele weekend en dan morgen nog wat kleine dingetjes. En maandag vieren we oud en nieuw bij vrienden en daar moet ik nog wat hapjes voor maken, maar verder hoeven we het hele weekend niets!!!
Ben zo dol op niets doen.............

Jacqy heel veel sterkte…..Ik denk aan je!

Linda ben je aan d clomid begonnen? Ik heb ergens in mn hoofd dat je maandag weer moest beginnen klopt dit of ben ik aan het doordraaien? Dankjewel voor het duimen meid!!
Jij hebt een bloed verhaal en ik een bijna-bloed verhaal. Hahaha Ik wordt niet gek van je hoor ik wordt gek van mezelf!!
Nou linda je maakt eht wel spannend!!! Laat je ons zo snel mogelijk weten wat de test zegt?
Kunnen ze geen bloed afnemen om te kijken of je zwanger bent of is het daar nog te vroeg voor?
Als jou mannetje gelijk heeft mag ik heb dan eens lenen? Kann hij mij ook zeggen als ik zwanger ben!! Hahaha

Happy Dat bezoek zal ook wel denken eerst duimen dat iemand ongesteld wordt en dan en vruchtbaarheidsdans voor een andere doen!! Hahaha dankje wel voor het duimen!
Zolangjij het werk in bed doet! Hij hoeft maar te liggen en te genieten! Alles voor het goede doel!! hahaha

Anouska mischien blijk je in januari wel zwanger van een drieling!! Haha stel je voor!
Had je de vorige keer dat je dacht je ei te hebben gehad ook ovulatie testen gebruikt en had je 2 strepen? Of is dit de eerste keer dat je 2 streepjes hebt op de test?
Voordat ik met de pil begon had ik vaker last van mn eisprong dan ahd ik een soort pijn als ik ook had voordat ik ongesteld werd. Nadat ik met de pil gestopt ben hebik heb 1 keer echt gevoeld dat ik gelijk had. De andere keren dacht ik heb gevoeld te hebben maar bleek het neit zo te zijn.

Rimke lekker met de voetjes omhoog heb je ook verdient! Ik heb net tot half 1 geslapen en zit nu in mn pyjama te stinken achter de pc, Ik ben nog te lui om me te douchen. Laat staan dat ik
wat in het huishouden doe!!
Danje wel voor het pendelen!!
Hoe is het met de klachten? Ik heb pas een keer gelezen dat je misselijkheid koekjes naast het bed had en dat die geod geholpen hadden…Verder niets ghoord? Heb je nergens last van of houd je het voor je??

Essy Een heel fijne vakantie bij de amerikanen!! Zorg dat je op tv komt bij time square!!
Die e-card was geweldig!! Ik heb me een kapot gelachen!!!

Bieb warme appelgebak! Jamjam!! Een horrorfilm om half 9??? Wat een rare tijd! Was hij wel spannend??
Jammer dt het wokken zo ´n drama is geworden! Dat ze het druk hebben oke maar voorbereiden is wel handig!!

Kruimels ik hoop het ook vaak dat wel snel met meerdere zijn in ons huisje. Gisteren hebben we het er in bed over gehad over het aantal uren dat ik zou gaan werken en dan hoeveel uren per dag…wat een drama ´s!!
Meid doe rustig aan en laat je niet gek maken door alle drukte. We zien je vrijdag weer!!

Mamoetje Wat jammer dat je vriend vor voetbal heeft gekozen met de kerst dagen… Nou moet hij toch wel heel wat uit de kast halen om het weer goed te maken!!
Ik begrijp je heel goed hoor! Soms moet mijn vriendjelief kiezen tussen mij en de harmonie en als ik heb weinig heb gezien en hij druk is geweest de week en hij kiest vor de harmonie ben ik ook neit zo blij ermee. Terwijl ik weet dat hij zo ontspant en dat hij dat ook hard nodig heeft..

Sterretje wat vervelend dat je slaapkamer nog niet binnen is!! Wat een poetiek!!!
Doe maar rustig aan he meid.Denk aan de kleine! Rusten als je body dat zegt!!!

Bambi wat jammer dat het eten je niet smaakte..maar dat compenseerde zich denk ik wel met de kadootjes!! Ik kann niet wachten tot ik ook allerlei kleine kleertjes enzo krijg!! haha

Wat betreft babes 13 of 14 heb ik geen mening! Ik ben voor alles in!

Gisteren bij mn schoonmoeder geweest. De rest van mn schoonfamilie was er ook. Was gezellig maar ik was wel doodmoe. Hebben trivial persuit gedaan. Ieder jaar hetzelfde! Haha discussie over de antwoorden. Nu was de finale vraag wat er wordt geroepen als iemand een volle kaart heeft bij kienen. Nu gaven ze als antwoord bingo maar dat klopt neit!!! Bingo en kienen zijn andere spelletjes, hij lijkt op elkaar maar is het niet. Nu waren een paar het spel beu en hebben we ze laten winnen maar tich hadden ze het fout!!!

Vriendjelief is nu bij zijn v ader kliklaminaat aan het leggen op de bovenverdieping. Hij belde dat hij nog de plinten deed op de slaapkamer die af was. Hij vroeg wat ik aan het doen was toen ik zei dat ik achter de laptop zat in mn pyjama zei hij goed zo!! Doe maar lekker niets!! Wat een schatje!!

Nou ik ben toch blij dat alle bombarie voorbij is! Ik wil eigenlijk de boom al opruimen maar dat is wel al snel he!!

Nou dames als we de pendels moeten geloven wordt 2008 ONS jaar!!

Rimke december ZWANGER!!!
Bieb december ?
Linda januari jongetje
Anouska januari jongetje
Kruimels januari OF maart
Happy februari jongetje
Pip maart meisje
Renée april meisje
Essy april meisje

Laten we duimen dat ze gelijk hebben!!!

Dames julie zijn geweldige, sterke, lieve, krachtige vrouwen!!! Zet dit volgend jaar door en maar er een fantastisch jaar van!

XX

p.s. sorry dat het zo ´n lang verhaal is geworden maar ik heb julie gemist!!

Hee renee!
Jij kan samen met onze kruimeldief een boek gaan schrijven zeg!!
Wat een verhaal!
Ik heb niet zoveel klachten hoor, wat jeukende tieten af en toe, wel heel erg rommelende darmen (inclusief de meest gigantische scheten, mannetje is blij dat hij niet thuis is!), een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik en wat maagzuur..........dus mag nog niet mopperen. En dat ga ik ook helemaal niet doen!!!
Geniet van je luierdag...........

Terug
Bovenaan