Klusbabes 12!!!

Hey Rimke

Lees net dat je weer zwanger bent!!!! Gefeliciteerd meid echt super!!!!!
Had je zelf het gevoel ook???

Je vroeg of bij mij het bloeden snel gestopt was, dit is idd snel gestopt, ruim een week en toen was ik er vanaf. Mijn cyclus was daarna met vijf weken weer terug.
Nu rond de jaarwisseling mijn NOD, ben benieuwd, heb wel druk op mijn borsten maar ja kan ook zijn omdat ik mijn week voor mijn NOD zit....

Ga er lekker van (proberen) genieten.

xxx miekje

ha meiden,

ff snel een bericht van mijn, heb weinig tijd en dit word ook het laatste tot ik terug ben van vankantie.
heb vanavond een verjaardag. en morgen ga ik lekker weg... heb net nog even een nieuw ski pak gekocht vond dat ik het verdiend had, schrok me iegen alleen kapot aan de kassa maar ja zeg altijd geld moet rollen.
voor de rest heb ik ook wel het idee dat het misschien wel raak is heb wel niet getempt. maar heb het wel warmer als anders en mijn tieten zijn een beetje pijnlijk. hoop het echt...
jullie horen het snel na de vakantie want moet in de vakantie anders ongesteld worden.

voor iedereen FIJNE JAARWISSELING.

p.s. heb geen tijd om op iedereen te reageren dus dat komt in het nieuwe jaar

liefs anoeska

Lieve Miekje! Daar ben je weer!
Hoest met je???
Je had even afstand genomen of niet?
Is ook niet erg joh!
hoop dat je je weer goed voelt en dat je lekker snel weer zwanger mag worden!
Een heel gelukkig en gezond 2008 voor jou!!!
Dikke kus Rimke

anoeska: Ga je skien????? IK WIL OOK!!!!!
We gaan in maart pas............dan ben ik als het goed is en gaat 3,5 maand zwanger maar ik ga wel hoor! Ben ski-juf geweest dus skien kan ik wel, en doe altijd al heel voorzichtig want heb totaal geen lef (ik was dan ook een hele goede skijuf voor beginners maar verder niet.........ach, die moet je ook hebben!) en ga vooral blauwe en rode pistes doen............met weinig mensen erop!
Heel veel plezier, ik hoop op wat zon voor jullie!
Breek geen benen en geniet ervan!!!

@bambi: Dat zou super zijn als die woning doorgaat. Ik hoop dat het naar jullie smaak is. Nou zeg: een nieuw jaar, een nieuw huis, een nieuw gezin. Staat er ook een boom? Huisje, boompje, beestje, hihihi
@bieb: Wat een belabberde service zeg. Ik zou het de volgende keer niet nog eens proberen.
@happy: sssst, als je niks vertelt tegen je mannetje weet ie ook niet dat je weg was

Hey dames,

Wat alweer een verhalen...weet het allemaal niet zo goed meer maar ga m'n best doen!

Bambi, wat spannend! Hoop dat je snel kan kijken en het wat voor jullie is. Dan komt het helemaal perfect uit en ben je ruimschoots voordat de baby komt verhuisd. Zou wel fijn zijn.

Linda, nog niets wijzer dus...pffff....kan dat dan lang duren ofnie?

Weet het nu al niet meer *schaam schaam*.

Ga nog wel even iets over mezelf vertellen: ik had vanmiddag BLOED! Nou ja 1 heeeeeeeeeeel klein minibeetje (een soort slijmpropje van bloed zeg maar) en nu niets meer. Ben benieuwd of er vandaag of morgen meer komt. Maar werd er helemaal blij van. Bloed is beter dan niets in mijn geval wahahahaha.

Ben wel ontzettend chagerijnig en moe sinds 1e kerstdag dus misschien zit er echt wel wat aan te komen!

Moet zo eten, man kookt jammie!!

X

Ik ben trouwens net als Sterretje niet mee eens om klusbabes 13 over te slaan. 13 is altijd wel redelijk mijn lucky nummer geweest en wij klusbabes doen (zoals sterretje al zei) niet echt mee met de statistieken. Ik durf het wel aan!

X

Voel jeje al weer wat beter Sterretje?

@happy: 20-wekenecho is idd al snel. 5 januari.
@linda: ik heb je rustdag maar genomen. Ik was gisteren laat naar bed gegaan en moest er weer vroeg uit. Ik ben tot 2 keer toe een dutje gaan doen vandaag. Ik denk dat ik nu wel weer fit genoeg ben. Balen dat ik morgenochtend weer vroeg op moet. Heb je vrij, moet je vroeg op, maar ja het is voor het goede doel. Met wat geluk kunnen we komende dinsdag al beginnen met het verven van de kinderkamer. De stucadoor was hier. Het is wel weer heel spannend voor jou, hè? En nu hopen dat die test zaterdag mega-zwanger aangeeft.

Terug
Bovenaan