Mamoetje; jammer nog steeds neg getest. Misschien toch maar van een langere cyclus uitgaan?
Linda; spannend weer testen!! kan je straks niet de uitslag er opzetten??? Of bedoel je morgenochtend half 8??
Ach, wat zielig weer voor Joey. geef m maar een dikke knuffel
Enne gooi die buien er maar uit hoor. Lucht lekker op. Gewoon blijven klagen, hebben we allemaal wel eens last van
Klaasje; welkom!
Renee; gooi die viezigheid maar in de groep hoor! volgens mij kunnen er we wel tegen!! Kom maar op met die ongi! Stom he, van de 1 moet ongi wegblijven, en van de ander moet ie komen...vreemde babes zijn we ook haha
Bambi; spannend hoor 3-1 de echo. Schiet al echt op. Wanneer is de uitgerekende datum volgens je eigen berekening?
Rimke; je haartjes weer fris in de verf??
Kruimels; veel plezier vanavond. Ik ben ook een spelleltjesmens, alleen mijn vriend niet zo, jammer. Maar hij gaat liever voor grote mensen spelletjes hahahaha
Lees daarna weer je berichtje dat je je kut voelt. Kan me voorstellen. Gaat t nu al weer wat beter??
Enne Bold etB keek ik vroeger wel altijd, nu nooit meer. Soms zie ik t, en dan denk ik, je mist eigenlijk niks, en die kinderen zijn ondertussen zelf al weer oma, en die oma;s zijn over over grootoma, maar zien er even oud/jong uit haha. Achja, dat is soap
Werk van vriend belde net of hij morgen paar uurtjes kon werken. Hij zegt nooit nee, maar denk tot uur of 1 ofzo. Vandaag was hij ook om 1 uur thuis. Vriend zegt dus meestal ja, omdat hij dan fijn overuren betaald krijgt. Nouja, als ie maar beetje op tijd thuis is, Ach,we hadden verder toch geen plannen, ik ga ef lekker uitslapen denk.
Vandaag testen binnengekregen. Nee nee, nog geen tijd om te testen, evt volgende week pas.
Nou het is weer hetzelfde liedje, weer geen reet op tv. Ghost komt, nou die heb ik al tig keer gezien....
ga ef hotmail bekijken