Klusbabes 12!!!

haha Ik dacht al Kruimls wat voel ik nou steeds, maar dat ben jij dus die zo hard aan het duimen draaien is hahaha, nee hoor erg lief van je dank je wel,
Wat balen dat je vriend niet op tijd is met het eten, daar heb ik ook zo'n hekel aan, ik flikker het dan gewoon weg, hahaha
Vanavond lekker vroeg je bedje in meid, misschien helpt dat een beetje
Ik ben ook steeds zo verschrikkelijk moe

xx linda

meiden ik ben ervandoor, me neef en zijn vriendin komen net binnen die komen gezellig op visite, Ik lees morgen alles bij en dan geef ik natuurlijk gelijk de uitslag door hahaha
Iedereen een fijne avond en tot morgen

xxxx linda

Mamoetje; jammer nog steeds neg getest. Misschien toch maar van een langere cyclus uitgaan?

Linda; spannend weer testen!! kan je   straks niet de uitslag er opzetten??? Of bedoel je morgenochtend half 8??
Ach, wat zielig weer voor Joey. geef m maar een dikke knuffel
Enne gooi die buien er maar uit hoor. Lucht lekker op. Gewoon blijven klagen, hebben we allemaal wel eens last van

Klaasje; welkom!

Renee; gooi die viezigheid maar in de groep hoor! volgens mij kunnen er we wel tegen!! Kom maar op met die ongi! Stom he, van de 1 moet ongi wegblijven, en van de ander moet ie komen...vreemde babes zijn we ook haha

Bambi; spannend hoor 3-1 de echo. Schiet al echt op. Wanneer is  de uitgerekende datum volgens je eigen berekening?

Rimke; je haartjes weer fris in de verf??

Kruimels; veel plezier vanavond. Ik ben ook een spelleltjesmens, alleen mijn vriend niet zo, jammer. Maar hij gaat liever voor grote mensen spelletjes hahahaha
Lees daarna weer je berichtje dat je je kut voelt. Kan me voorstellen. Gaat t nu al weer wat beter??
Enne Bold etB keek ik vroeger wel altijd, nu nooit meer. Soms zie ik t, en dan denk ik, je mist eigenlijk niks, en die kinderen zijn ondertussen zelf al weer oma, en die oma;s zijn over over grootoma, maar zien er even oud/jong uit haha. Achja, dat is soap

Werk van vriend belde net of hij morgen paar uurtjes kon werken. Hij zegt nooit nee, maar denk tot uur of 1 ofzo. Vandaag was hij ook om 1 uur thuis. Vriend zegt dus meestal ja, omdat hij dan fijn overuren betaald krijgt. Nouja, als ie maar beetje op tijd thuis is, Ach,we hadden verder toch geen plannen, ik ga ef lekker uitslapen denk.

Vandaag testen binnengekregen. Nee nee, nog geen tijd om te testen, evt volgende week pas.

Nou het is weer hetzelfde liedje, weer geen reet op tv. Ghost komt, nou die heb ik al tig keer gezien....

ga ef hotmail bekijken

hallo lieve meiden!

Hier ben ik weer eens eventjes! haha
Gisteren de crematie van mijn opa gehad. Was heel mooi! en ook heel erg emotioneel natuurlijk. Ik heb namens de kleinkinderen ook nog gesproken. Nu proberen het een plekje te geven. Bedankt voor jullie medeleven! Deed en doet me goed!

Essy, een beetje laat maar toch, fijne vakantie!!!
Bambi, balen meid dat het huisje niets was! Hoe voel je je nu? Nog steeds zo moe?
Bieb, het word ook weer spannend voor je he?! ik duim weer hoor! En je bent ook lekker sportief geweest zo te lezen! Doe het je niet na hoor!
Rene, Bloed!!! wat fijn voor je! Ik hoop dat het goed doorzet en dat je verder kunt!
Pip, ook wat bloed! goed hoor! haha
Engeltjuh, fijn weer wat van je te horen en dat het goed met je gaat! 18 weken alweer! dat gaat hard! Fijn voor je!
Claudia, Welkom op het forum! pas op hoor! je bent zo verslaafd!
Mamoetje, balen meid dat je negatief getest hebt! maar weer afwachten he?
Linda, wat zielig voor joey! Zorg maar goed voor m! Jij gaat morgen testen toch?
Wat betreft klusbabes 13 of 14, mij maakt het niets uit!!

Nog drie dagen wachten, en dan weet ik meer. 31 december mijn nod. spannend toch wel weer hoor! Heb echt onwijs veel last steeds van mijn borsten! maar weer duimen!

Liefs Jacqy

Hoi meiden,

Nou was me een dagje wel vandaag. Vannacht beroerd joh, van de migraine pfffff. Tot half 2 vanmiddag op bed gelegen en toen ging het wel weer. Merk dat ik nu nog wel een beetje zwakjes ben maar je, dat komt ook door het overgeven he. Toch net nog ff geklust en ik heb weer zo gelachen dat de buren het vast gehoord hebben !!!! Hahah durf straks de deur niet meer uit ......
Heb jullie verhalen net ff snel gelzen en reageer ff kort want, moet om half tien weg met de meiden .........joehoe gezellie hoor !!!!!

Klaasje; welkom meid, leuk dat je mee komt kletsen met ons. Stiekem meelezen he .....haha

Bambi; jeetje alweer 12 weken pffff gaat dat hard ( ik wil ook !!!!!! ) Zal duimen dat het in jan nog lukt met een huis voor jullie

Rimke; haha grijze haar ( heb ik ook   weleens bah ) Wat voor kleur is het nu? Verder alles goed met je lieverd, lekker je mannetje weer bij je he .....

Pip; hoe is tie met het bloed, mn duimen zijn haast kapot ......

Sterretje; ohhhh, je echo is echt al heel snel. Ben zooooo benieuwd. Mogen wij ook weten wat het wordt????????

Bambi; jeetje, jij hebt ook bijna je echo, vergeet ik helemaal, spannend he. Geniet maar van dat moment, lijkt me zooooo mooi. Wordt het voor je mannetje denk ik ook allemaal wat echter he

Mamoetje; jammer van je naegatieve test meisje......maar ja zolang de rd s er neir zijn is er hoop he !!!!!

Linda; ach die kleine kabouter ...geef hem maar een dikke kus van me. gaat het weer een beetje meisje? Geeft allemaal niks hoor, gooi het er maar lekker uit xxx

Kruimels; doe je een beetje rustig meid, je loopt jezelf een beetje voorbij geloof ik he.Is het nog goed gekomen met het eten?

Bieb; haha toch een klein beetje losgelaten he.........steekjes !!!! Ik hoop dat het raak is meid, echt waar ....

Renee; dat is goed nieuws bij jou he......heb ik niet voor joker zitten duimen en staan hupsen haha

Nou meiden, wie ik   vergeet sorry maar, moet echt opschieten. Ga ff douchen zo... Mn vriendin is 4 jan uitgerekend dus dat wordt spannend. Iedere dag sms ik haar om te vragen hoe het gaat  stuurt ze vanmorgen zelf een sms dat alles nog goed gaat haha. Ben ook zooooo nieuwsgierig ....heb me al suf gekocht voor die klein, wil hem nu weleens zien !!!!!!!! Net zat ze ff naast me en iedere keer als die kleine bewoog de afgelopen weken zei ze het en op het moment dat ik dan mn hand op haar buik lag, stopte hij grrrrrren nu heb ik hem 4x gevoeld. Super joh, kan ik echt van genieten !!!!!!!! Nu wil ik helemaal ook  

GA ff douchen, misschien nog tot zo en anders tot morgen. Fijne avond meiden

Kus happy

Hoi jacqy,

Wat goed meid dat je ook nog hebt gesproken !!!!! Nu moet je het idd een plaatsje gaan geven maar, neem er wel de tijd voor he...
Spannend bijna je nod ..... ik hoop dat het raak is, zeker nu zou dat wel heel mooi zijn he. Niet dat het ene het andere kan vervangen maar, dan is er toch weer een nieuw begin met een nieuw leven .......

Liefs happy

Lin, zet je wel vroeg je uitslag hier neer, moet morgen om negen uur beginnen met werken ......... Ff 1 dag werken en dan er weer drie vrij. Enne     linnie........ ik wil zingend naar mn werk he .... haha succes lieverd

Kus happy

Terug
Bovenaan