ik geloof dat er sprake is van de welbekende winterdip...Linda. kruimels kop op! We moeten er het beste van maken! Doe rustig aan en doe alleen dat wat je wil doen. Laat je nergens toe dwingen , ook het huishouden niet, en ontspan eens lekker. Slaap eens lekker uit en blijf desnoods liggen. Doet mij in ieder geval altijd goed.
Jacqy wat goed van je dat je hebt kunnen spreken. Is niet niks. Neem je de tijd om het een plaatsje te geven. Als je behoefte eraan hebt kun je altijd hier je verhaal kwijt!
Happy wat sjiek dat je die kleine hebt kunnen voelen!! En dat willen we allemaal niet alleen jij hoor!!! haha
Net alle kerstzooi opgeruimd. Boom weg, versieringen weg!! had er geen zin meer in! beetje vroeg maar ik stoorde me er heel erg aan! moet alleen nog alles naar boven slepen maar daar heb ik totaal geen zin in in me uppie die twee trappen omhoog! mag vriendjelief me morgen bij helpen!
Bah altijd als ik niet kan sexen omdat ik ongesteld ben dan heb ik mega veel zin!! en vriendjelief al helemaal!! als we dan weer kunnen is de zin veel minder...Hoe kan dat toch? Ben ik de enige met een gestoorde sexzin??
Kregen we vandaag nog een verlaten kerstkaart. Van een vriendin van vriendjellief. Zijn in julie getrouwd en wilde meteen met indjes beginnen. Staan het volgende erop:
Fijne kerstdagen en een super 2008 x,y,... en de diertjes
helemaal zeker weet ik het niet maar voor 99.99% wel dat ze zwanger is!!
Het lijkt wel of half nederland zwanger is. Ik hoor overal om me heen dat die en die zwanger is! niet normaal meer. Is een echte babyboom!! Ik gun het ze harstikke hoor maar jaloers ben ik mega!
Zondag komt schoonzusje met de kleine op bezoek (7 mnd). Lekker ventje!!! verhug me er nu al op!!
Die klodder bloed van vanmorgen was eenmalig...Daarna weer standaard bruin en nu bijna niets meer...
to be continued!!