hoi meiden,
Jeetje wat zijn er indd veel zwnagere op het forum. hellaas niet bij de klusbabes.
Linda balen dat ie weer nega was meid, maar zoals je zelf zegt heb je wel je ei gehad, maar dat geeft geen garantie op een bevruchting he, dat weet je toch wel he. anders is iederdeen die gewoon ongie word elke maand in 1x zwanger hahaha.
maar laat dan die ongie maar komen, of die vreemde vbloeding was toch echt je ongie, het kan wel hoor dat ie de ene keer gewoon minimaal is. aangezien je hele cyclus deze maand vreemd deed. succes ermee
Kruimels het word toch wel spannend nu voor je, dat verklaart je emo/sago bui van gisteren. stemmingswisseling hihiih. ik hoop het zo voor je.
jacqy ook voor jou weer spannende dagen, wat goed dat je op de crematie heb gesproken, weet niet of ik het zou kunnen. laten we indd hopen dat je nu juist op dit moment nieuw leven mag maken.
bieb als het goed is ben ik 13 juli 2008 uitgerekend, maarja weer een andere site zegt 14 juli, maar goed hoor volgende week natuurlijk het echte.
klaasje ik zet je straks op de wolk op 26 jan. 1e ronde onrg. cyclus. komt vast goed.
happy, pff beetje weinig geslapen hahaha, als het maar gezellie was. en weer geklust, nou dit word julie maand hoor.althans januari dan he. laten we het hopen een goed begin zou dat zijn.
sorry voor de andere meiden, ben de rest kwijt.
hier alles wel oke, weer zo gaar wakker geworden en beetje sago ook. gisteren oook al, maarja dat zijn de hormonen he. vandaag maar ff rustig aan doen, me ventje wil nog vuurwerk halen. ach heeft ie al 8 jaar niet meer gedaan , dus een sierpakket mag dan wel een keertje.
vanavond een verjaardag, van me tante, die van de overleden hond, dus hoop dat het toch nog gezellie word.
xxx Bambi