Klusbabes 12!!!

de directe link was te groot en anders kreeg ik het neit voor elkaar dus dan maar zo

Ga naar www.arazone.net
zoek naar: I would die for that

en dan het filmpje waar je die vrouw met een bruin bordje met tekst op een stoel ziet zitten (ingezonden op 20 juni)

Is een mooi filmpje over zwanger willen worden en ook een mooi nummer!

goeiemorgen meiden

Nou de test was harstikke Negatief, ik test een dinsdag of een woensdag nog 1 keer en dan zal ie ook wel negatief zijn, maar ja ikheb toch echt een eisprong gehad, die was duidelijk te voelen en duidelijk op de ovulatietest te zien, Schiet mij maar lek ik weet het niet meer

Happy: haah weer geklust haha, reken maar dat je dan lol hebt, en was het gisteravond gezellig met de meiden

Renee : nog steeds buinigheid, raar hoor, maar misschien is dt je ongi wel ik weet het niet

Jacqy: Wat ontzettend goed dat je namens de kleinkinderen hebt gesproken voor je opa, vind ikheel erg knap, Ik wilde dat ook doen voor me moeder, maar ik had het maar op papier gezet en dat heeft de pastoor voorgelezen, Ik vind het heel knap van je, en inderdaad je moet het nu allemaal een plekje gaan geven en dat is moeilijk en dat duurt alijtd een tijdje, Sterkte meid

Ik ben het alweer vergeten allemaal

xxx linda

lin, wat jammer zeg dat de test toch negatief was, krijg je toch wat van.
idd over een paar dagen even weer testen of donderdag afwachten, misschien dat er dan toch heel wat anders uit komt.

mijn temperatuur zit al 3 dagen op 37,1 en ik ben nu op dag 31 van mijn cyclus, zou het nou eindelijk raak zijn????
denk wel dat mijn Nod 1 dag later moet zijn, als ik naar mijn temperatuurkalendertje kijk.
dus misschien weet ik maandag pas meer, i.p.v zondag, spannend!!!!!
tot nu toe is mijn temperatuur elke keer nog drastisch gezakt aan het eind, dus ik vind het wel erg spannend. (behamve de eerte maand van temperaturen, maar daar wil ik jullie nog wat over vragen, doe ik vanavond of morgen, moet nu rennen voor m'n werk)
hele fijne dag allemaal
kus Kruimels

hey kruimels

Je temperatuur is lekker hoog meid, ik hoop zo voor je dat het raak is meid,
Mijn temperatuur is dus niet zo hoog en daaraan heb ik toch echt zoiets van ik ben niet zwanger maar soms voel ik me zo zwanger, ik snap er echt niks meer van hoor, ik heb nou zoiets van jeetje laat me dan in godsnaam ongesteld worden, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben maar goed,
Ga je ook een maandag testen??
werkse meid,

ik ga er ook vandoor meiden ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

Iedereen een fijne dag

xx linda

He verdorie lin, wat balen ......daar krijg je toch wat van pfffff. Word dan idd maar ongesteld dan weet je waar je aan toe bent. Raar he, een nega test en dan voel je je soms toch zoooo zwanger..........Kop op he lin xxx

Kruimeltje, wat was je lekker vroeg haha je temp. klinkt goed he !!!!!! LAten we het hopen he meid .............hou ons op de hoogte he, werkse ...

Gister met de meiden weg geweest. Was wel gezellig maar, meer kletsen als dansen enzo, dat vond ik wel jammer haha springding he !!!!!!! Toch nog laat geworden, was half drie thuis  en toen ging net om acht uur het wekkertje weer pfffff ....haha eigen schuld he. Vandaag werken ( na een weekje vrij ) vanmiddag met ons vaste groepje pannekoeken eten op mn werk, dus dat wordt wel gezellie !!!! Aan ons cafe zit een snackbar vast. dus das makkelijk altijd een keuken bij de hand. De jongen van de snackbar gaat dan de pannenkoeken bakken en ik heb alle spaullen gekocht !!!! NA vandaag pas weer woensdag werken, dus dat is wel lekker. Moet alleen wel dinsdag ff 2 uurtjes werken ( van 16 uur tot 18 uur ) want dan hebben we nieuwjaars receptie !!!! Altijd errug gezellig haha. Fijne dag meiden ..... tot vanaaf

Liefs happy

hey happy: fijne dag meid, en niet teveel pannekoeken eten vanmiddag haha, en vanvond vroeg je bedje in want je zal wel moe zijn, na 5 uurtjes slapen

Ik wilde nog eventjes wat kwijt over me temp, ik had vanmorgen om half 7 gemeten, en toen was ie 36,6 om even voor half 8 was ik me bed nog niet uitgeweest, dus ik dacht ga nog een keertje meten, toen was ie 36,7 snap er niks meer van hahahaha
Iedereen is trouwens ook zwanger zeg, je leest alleen   maar topics hoera ik ben zwanger, en ik ben erg blij voor ze maar ik wil ook en positieve test

xx linda

hoi meiden,

Jeetje wat zijn er indd veel zwnagere op het forum. hellaas niet bij de klusbabes.

Linda balen dat ie weer nega was meid, maar zoals je zelf zegt heb je wel je ei gehad, maar dat geeft geen garantie op een bevruchting he, dat weet je toch wel he. anders is iederdeen die gewoon ongie word elke maand in 1x zwanger hahaha.
maar laat dan die ongie maar komen, of die vreemde vbloeding was toch echt je ongie, het kan wel hoor dat ie de ene keer gewoon minimaal is. aangezien je hele cyclus deze maand vreemd deed. succes ermee

Kruimels het word toch wel spannend nu voor je, dat verklaart je emo/sago bui van gisteren. stemmingswisseling hihiih. ik hoop het zo voor je.

jacqy ook voor jou weer spannende dagen, wat goed dat je op de crematie heb gesproken, weet niet of ik het zou kunnen. laten we indd hopen dat je nu juist op dit moment nieuw leven mag maken.

bieb als het goed is ben ik 13 juli 2008 uitgerekend, maarja weer een andere site zegt 14 juli, maar goed hoor volgende week natuurlijk het echte.

klaasje ik zet je straks op de wolk op 26 jan. 1e ronde onrg. cyclus. komt vast goed.

happy, pff beetje weinig geslapen hahaha, als het maar gezellie was. en weer geklust, nou dit word julie maand hoor.althans januari dan he. laten we het hopen een goed begin zou dat zijn.

sorry voor de andere meiden, ben de rest kwijt.

hier alles wel oke, weer zo gaar wakker geworden en beetje sago ook. gisteren oook al, maarja dat zijn de hormonen he. vandaag maar ff rustig aan doen, me ventje wil nog vuurwerk halen. ach heeft ie al 8 jaar niet meer gedaan , dus een sierpakket mag dan wel een keertje.
vanavond een verjaardag, van me tante, die van de overleden hond, dus hoop dat het toch nog gezellie word.

xxx Bambi

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

DECEMBER

1)  
2)
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21) Linda2, 5e ronde
22)
23)
24) rimke 7e ronde     ZWANGER !!!
        Linda1, 2de kindje  ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3)
4) Bianca, 3e ronde na mk ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan