Klusbabes 12!!!

hey bambi

tuurlijk weet ik dat als je een eisprong hebt dat het niet altijd wordt bevrucht hahah, maar ik ben het wachten zo zat, en volgens mij moet je met die troep die ik slik gewoon ongesteld worden, Ik zeg ook niet dat ik zwanger ben hoor, maar ik voel van alles en wordt daar een beetje kriegel van omdat ik nog niks weet maar ja

Vanavond veel plezier bij je tante, ik vind het wel zielig hoor dat haar hond is overleden

Ik ga stoppen meiden ik ga goulash maken

xxx linda

LInda; balen meid weer neg. Kan me voorstellen dat je er kriegel van wordt. Ik had t vorige maand ook toen ik een week overtijd was. Ben ik dus normaal nooit, maar neg testen en ook maar geen ong, en ondertussen voel je van alles...wat je zegt...laat dan maar komen die ong. Weet je tenminste waar je aan toe bent.

Kruimel; spannend hoor vooral met die hoge temp.31-12 al je NOD? misschien kan je nog net in het nieuwe jaar pos. testen?? ik hoop t voor je

Linda; ik snap t ook allemaal niet met die temp hoor. Ik was het tijdens de feestdagen vergeten maar zit nu op 36,5 de laatste 3 dagen (normaal zit ik lager). Vorige maand zag ik dat ik tijdens die overtijd week ook hoog zat, maar paar dagen voor de ong zakte temp. al. Stel dat de innesteling gelukt is, en je dus zwanger bent, is je temp dan al gelijk hoger? Zoals nu bij Kruimel, dan zou ze dus zwanger moeten zijn. Nouja, stom gedoe dat temp. Maar blijf t maar doen.

Happy; gezellig toch dat stappen. Enne lekker pannenkoeken. Wij hebben nog een bon voor een pannenkoekenhuis, 2e gratis. Zouden we eigenlijk deze vakantie doen, maarja met al die vreet ehh feestdagen ertussen, schiet niet op.

Bambi; 13 juli, kreeft toch?. Zet je die datum nog op roze wolk?

Jacqy: Goed van je dat je tijdens de crematie gepraat heb. Ik heb gelukkig nog nooit een overlijden van zo dichtbij meegemaakt (alleen toen ik heel jong was). Ik heb nu nog mijn 2 oma;s en 1 opa, en vriend van 1 oma. Mijn echte opa is overleden toen ik heel klein was, dus niet naar begrafenis geweest. Maar ze zijn allemaal al achter in 80 dus vrees dat het niet jaren meer duurt.

Spannend trouwens 31-12 je NOD? Je hebt dus wel t vermoeden dat je zwanger bent?

Happy; heb je dat vaak een migraine aanval? Ik heb t 1x gehad, ik zat in trein naar Limburg, 2 uur, en je kunt natuurlijk geen kant op. Echt, mijn kop barstte temet uit elkaar. Thuis bij vriend een aspirine genomen, daarna moest ik kotsen, en toen was t over! Heel raar allemaal

Enne toch nog geklust? haha die buren zijn maar blij met jullie

Renee: nu al je versiering weg? Nee, wacht tot na 1-1 en dan pleur ik alles eruit. Dan heb ik er ook echt genoeg van

Oja, nog een goedemorgen dames.
Hebben jullie dat ook wel eens? Lig je nog lekker in bed, gaat de telefoon, hup sprinten, en dan; sorry verkeerd verbonden...grr. Het was al half 10 hoor, maar lag nog zo lekker

Oke, ik laat 1 ding los. Zat gister rustig, en toen voelde ik paar steken in zij, best hard. Dus niet in lies, maar echt in mijn zij, richting rug. Wat kan dat zijn???
Voor de rest laat ik niets los haha

net lekker bakkie yoghurt op, hmm, had ik opeens zo trek in. Meestal eet ik min 2x per dag yoghurt, maar met deze dagen eet je toch al anders. Net ook zak oliebollen gehaald. Gisteren lagen die in supermarkt (hebben bakker afdeling), en ik had opeens zo zin in die dingen! Dus zak meegenomen, en ze waren echt lekker!!!! Dus net nog een zak gehaald, en nu maar voor een euro. (gister dus 3,25!!!) Doe ik normaal nooit kopen zo duur, maar waren het achteraf dus echt waard.

Heb vandaag rokje aan, en ging even op fiets naar supermarkt. En automatisch deed ik mijn benen wat meer naar binnen, zodat ze niet tussen je rokje kunnen kijken! Haha wat grappig. Heb legging aan hoor, dus valt niet veel te zien

Pff wat een gelul van mij op deze ochtend, zullen jullie vast niet zo interessant vinden. Maarja, zo lul ik tenminste niet te veel over mijn evt. kwaaltjes hihi

Tnx bambi dat je me op de wolk hebt gezet, ik weet nog niet zo goed hoe dat moet.
Ik voel me wel een groentje: "1e ronde", maar ja, je weet nooit hoe het gaan zal.

Linda balen van je neg.test. Ik kan me voorstellen dat je baalt dat het zo gaat. Dan heb je misschien het idee dat je lichaam je een beetje in de steek laat op zo'n moment: doe wat -> zwanger of ongie, maar niet niks! Houd moed, ik zou idd nog een keer testen volgende week.... je weet nooit?

Ik zit met vakantieboeken op schoot, maar zit met een dilemma wat elder in het forum ook al besproken wordt. Ik houd van een beetje avontuurlijk, maar ja, misschien ben ik in de zomer wel zwanger :) of niet.... Hoe doen jullie dat?

Klaasje. mijn vriend vroeg gister ook al wanneer we vakantie nemen. Hij moet t al in jan. doorgeven, Maarja, hangt er een beetje af hoe het de komende maanden gaat ivm evt zw.schap. Normaal hebben we eind aug begin sept, en stel dat ik deze maand zwanger test, dan ben ik half sept uitgerekend, dus verschuif ik de vakantie naar achter.
Misschien kan je beter nog paar maanden afwachten hoe het loopt? Kan me voorstellen dat je met 6 maanden niet meer gaat bergbeklimmen of wat voor avontuurlijks je ook wilt gaan doen haha

enne, zag ook alweer dat er weer een paar zwangeren bij waren.....de klusbabes willen ook!!!!!!!!!!!

He meiden!

Linda, balen meid dat je negatief getest hebt!
Klaasje, leuk vakantie uitzoeken!!! Krijg er helemaal zin in!

Gisteravond een bloeding gehad na de sex.... licht roze afschijding. Vanmorgen bij het afvegen nog een heel licht spoortje daarvan maar daarna weer niets... maar moet maandag pas ongie worden!!! AAAAAHHHHH word gek van het wachten.
Heb dit een paar maanden geleden ook gehad alleen was het toen erger.
En heb op het internet gelezen dat het kan zijn dat je bloed na sex omdat het meer doorbloed is als je zwanger bent. maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat ik ongesteld aan t worden ben!!!
Ik wil t weten!!! wie helpt mij!!!???

Liefs Jacqy

He meiden!

Linda, balen meid dat je negatief getest hebt!
Klaasje, leuk vakantie uitzoeken!!! Krijg er helemaal zin in!

Gisteravond een bloeding gehad na de sex.... licht roze afschijding. Vanmorgen bij het afvegen nog een heel licht spoortje daarvan maar daarna weer niets... maar moet maandag pas ongie worden!!! AAAAAHHHHH word gek van het wachten.
Heb dit een paar maanden geleden ook gehad alleen was het toen erger.
En heb op het internet gelezen dat het kan zijn dat je bloed na sex omdat het meer doorbloed is als je zwanger bent. maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat ik ongesteld aan t worden ben!!!
Ik wil t weten!!! wie helpt mij!!!???

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan