Klusbabes 12!!!

Ja ik moet voor 11 januari al mijn vakantie doorgeven op m'n werk, dus moet 't al vroeg weten
 Je schijnt te kunnen annuleren als je ziek bent agv zwangerschap, maar dit verschilt per reisbureau / vliegmaatschappij. Ik ga gewoon een rondreis doen met optionele excursies, dan kan ik altijd nog beslissen of ik meedoe of niet. Ik hoop natuurlijk van niet, want dat betekend....

Jacqy ik kan je niet helpen, ben niet zwanger en heb nog nooit bloedverlies na de sex gehad. Dat verhaald van de verhoogde doorbloeding klinkt logisch, dus dan zou ik daar maar vanuit gaan!! Spannend!!

Jacqy; kan je helaas niet helpen. Heb wel eens een paar jaar geleden gehad dat ik paar dagen later ong moest worden, maar toen ik sex had gehad was ik t nog tijdens t sexen geworden!!! (niet echt fris yech). . Maar je moet natuurlijk wel maandag ongi worden, dus kan ook gewoon je ongi zijn.Hoop niet dat ik gelijk al je hoop heb weggegooid, kan natuurlijk dat t bij jou ook gewoon vanwege een zw,.schap is.

hello girlzz

Jacqy: ik kan je niet helpen met je bloedverhaal, ik snap niks meer van bloed hahaha, nee hoor meid,   misschien innestelling misschien evengoed van je ongi, en ik hoop natuurlijk niet dat je ongi wordt een maandag, want een beetje leuk nieuws hebben jullie nu wel verdiend

Bieb; haha trek in olliebollen, misschien ook een kwaaltje haha ik lust die dingen niet bleh, enne wat die steek betreft kan ik je ook niet helpen, weet niet wat dat is,
Haha met je benen dichterbij fietsen met een rokje aan, dat doe ik ook altijd maar het fietst alleen niet zo lekker, vooral niet toen ik joey nog voorop de fiets had, moest ik steeds met me benen wijd fietsen haha, toen had ik ook geen rokje aan staat zo lullig

Klaasje; vakantieboeken op je schoot lekker meid, hebben jullie al een idee waar jullie naar toe gaan?

xx linda

Mischien wel een oliebollenkwaaltje haha. Heb er net weer op, hmm erg lekker. Ben nu wel beetje misselijk eigenlijk

Sja, met een kind voorop gaat al wat moeilijker fietsen, laat staan met een rokje. Wel lekker luchtig haha
Ik wil trouwens zo een karretje dan voor achter aan de fiets, die zie je ook steeds vaker. Moet je wel spiegel aan je fiets hangen, straks rij je ergens, en dan vergeten die bak aan je fiets te koppelen, hup weg kind hihi. Nee niet grappig natuurlijk, meer iets voor een slapstick film

Ik denk dat we voor vanavond maar 2 filmpjes gaan huren, niet veel op tv, ja herhalingen, zoals altijd. We huren niet veel, maar als we huren meestal een goeie thriller/horror voor mij, en een komische voor vriend

Linda, hoe voel je je nu verder?

ik vond zo'n kar achter me fiets ook wel handig maar mijn man zei doe dat nou maar niet want jij kan al niet rijden dus je krijgt het voor elkaar dat je het kind wel kwijt raakt hahaha

Horrorfilms, nee daar hou ik niet van, dan kan ik s'nachts niet slapen,

Ik voel me goed, moe en ik heb het gevoel dat er een balletje onderin me buik zit, als ik ga bukken, ik heb steekjes en af en toe kotsmisselijk maar ja afwachten maar

xx linda

Jeetje bieb, horrorfilms? en je vriend een komische? Bij ons is het juist andersom. Ben pas naar de nieuwe film van Will Smith geweest, die vond ik al veel te eng ha ha ha!
Enne, ongi worden tijdens de sex is best goor ja, mijn husbie vraagt altijd 10 x vantevoren of ik niet al bijna ongesteld moet worden of zo, want hij wil anders echt niet... Mij maakt het niet uit...

De vakantie gaat denk ik naar Schotland/Wales of ergens in Scandinavie. Niet zo ver hoor, maar wel lekker wandelen, kajakken en quad rijden. Gaaf!!

Terug
Bovenaan