Klusbabes 12!!!

Zo, goedemiddag!
Ben oer chagerijnig maar dacht, moet wel even wat van me laten horen anders denken jullie misschien dat ik dood ben, en dat ben ik niet. En wil natuurlijk ook niet van de roze wolk geflikkerd worden.......

Linda!!! KUT, KUT, KUT!!! Een negatieve test............ik snap er officieel niets meer van......
Bieb: Zie, langzamerhand krijgen we steeds iets meer kwaaltjes van je te horen! Hahahaha! Oliebollen, mmmmmmmmmm, lekker!!!!
Jacqy: wat stoer dat je voor je opa gesproken hebt!

Er is trouwens echt een babyboom gaande hier op het forum, toch mis ik de klusbabes daarin..........ben ik dan echt de enige die in december positief test???
Geloof het bijna niet..........

Ga weer verder schaatsen kijken, en de aardappels alvast schillen voor vanavond...........hoe truttig kun je zijn???

Linda; wanneer ben je ook alweer voor t laatst echt ong. geweest, buiten deze rare bloedingen dan?
Kan me voorstellen dat je er nu echt helemaal horensdol van wordt

Ja, een lekkere vette horrorfilm,. laat maar komen die zombi's. meestal zijn het B-films, maar af en toe zitten er ook goeie tussen. Of een echt goeie thriller, zoals ie met Bruce Willes, third sign geloof ik, dus beetje van dat spookachtige, gaaf. laatst op filmnet die Nederlandse film gezien, Sl8n8. Was ook wel leuk voor een Ned. film. Kom maar op met dat bloed haha

hey klaasje

mijn man is een keertje een weekend  in schotland geweest, met vrienden, hij vond het een heel mooi land, maar wij zijn eigenlijk zo doenerig tijdens een vakantie, ik ga vooral heen voor mijn rust lekker lui, maar ik wil wel altijd graag de omgeving zien

xxx linda

Hey rimke: we knikkeren jouw niet van de wolk al hoor meid, en allemaal hormonen waar je last van hebt, geniet er maar van hahahaha, nee hoor grapje meid,

Bieb; ik ben 26 november voor het laatst ongesteld geweest

xxx linda

Rimke; waarom ben je sjaggie dan? Enne zo snel denken we niet dat je dood bent hoor haha

enne de zwangere klusbabes komen nog wel, alle babys zijn in dec. verwekt, maar we testen in jan positief!!! Ik hopelijk wel haha,

Sja, af en toe laat ik s een klachtje vallen....maar hou t spannend haha

Klaasje; ik ben nog nooit richting die landen op vakantie te gaan, schijnt wel erg mooi te zijn.

Linda; 26-11, nou misschien ben je dus gewoon zwanger, maar nog te weinig hormoontjes,. Laten we t daar maar op houden

Bij wat ik nu voel zou ik wel eens zwanger kunnen zijn.....pijn in borsten, misselijk, steekjes....
Hahahahha neem jullie in de maling!! Dit zijn mijn klachten niet, of wel???? ...gemeen he van mij???

Terug
Bovenaan