waar is iedereen nu weer?
Vriend is net thuis van werk en ligt samen met kat op bed...hmm gezellig hoor. Hij vond dat ie nog een uurtje slaap verdiend had, omdat ik pas laat opstond....lekkere redenatie. Nouja, laat maar liggen
Zal ik eens een leuk verhaaltje vertellen...effe denken...
Ik ging een keer stappen, was een jaar of 16 ofzo.Mijn vader zou me ophalen, maar ik zou hem eerst bellen. Dus hup, ik naar de telefooncel (ja, die dingen bestonden toen nog..met guldens....) met mijn half dronken hoofd , vriendje stond erbij, beetje vozen....stond mijn vader al te wachten....hartstikke kwaad natuurlijk. Haha, kan er nog steeds om lachen
Of dat ik met mijn 3 jaar oudere zus met mijn moeder op de camping stonden. Vader aan t werk. Ik 12 en mijn zus 15. Gingen we stiekem s nachts de tent uit naar het strand met een aantal jongens....Daar heb ik mijn 1e zoen ook gehad bij het strandvuur...zo romantisch....Jaren later heb ik dat eens aan mijn moeder verteld dat we de tent uit glipten (niet de rest hihi), en ze zei dat ze dat al wist! Kan me echt niet voorstellen maar oke. Maar als mijn vader dat had geweten, oef had hij niet leuk gevonden haha
Oke, genoeg sentiment
Nog mensen aan de praat???