Klusbabes 12!!!

waar is iedereen nu weer?

Vriend is net thuis van werk en ligt samen met kat op bed...hmm gezellig hoor. Hij vond dat ie nog een uurtje slaap verdiend had, omdat ik pas laat opstond....lekkere redenatie. Nouja, laat maar liggen

Zal ik eens een leuk verhaaltje vertellen...effe denken...

Ik ging een keer stappen, was een jaar of 16 ofzo.Mijn vader zou me ophalen, maar ik zou hem eerst bellen. Dus hup, ik naar de telefooncel (ja, die dingen bestonden  toen nog..met guldens....)  met mijn half dronken hoofd , vriendje stond erbij, beetje vozen....stond mijn vader al te wachten....hartstikke kwaad natuurlijk. Haha, kan er nog steeds om lachen

Of dat ik met mijn 3 jaar oudere zus met mijn moeder op de camping stonden. Vader aan t werk. Ik 12 en mijn zus 15. Gingen we stiekem s nachts de tent uit naar het strand met een aantal jongens....Daar heb ik mijn 1e zoen ook gehad bij het strandvuur...zo romantisch....Jaren later heb ik dat eens aan mijn moeder verteld dat we de tent uit glipten (niet de rest hihi), en ze zei dat ze dat al wist! Kan me echt niet voorstellen maar oke. Maar als mijn vader dat had geweten, oef had hij niet leuk gevonden haha

Oke, genoeg sentiment

Nog mensen aan de praat???

Krijg net sms-e van vriendin of we bij andere vrienden oud en nieuw komen vieren. Niet dus, want wij vieren het thuis met schoonfamilie. Heb ik een heel rot sms-je gestuurd dat ik geen zin heb, en de ballen. Haha kijken hoe ze reageert. meen t natuurlijk niet zo lullig, maar kijken hoe ze terug reageert

Ja bieb ik was er nog wel hoor. Maar nu ben jij weg. Ik sta te strijken en kan dus niet continu op het scherm kijken.

Harry Potter is wel een geschikte film, die zou ik ook nog kijken. Ik denk alleen dat het vanavond een avondje zappen wordt, want mannetjelief vind dat zo leuk.... zucht Die kijkt altijd 4 films / series / programma's tegelijk. Als je dan vraagt wat hij gezien heeft op tv dan weet hij het geeneens meer. Kan ik me zo aan ergeren.
Hij is nu aan 't klussen (ja 'gewoon' klussen) op de zolder; isolatie aan 't aanbrengen zodat het niet meer zo koud is in de slaapkamer.

Verder nog iets spannends gebeurt tussendoor? Iemand zwanger geworden? Ik heb 4 zwangere collega's en dat is soms echt frustrerend. Eentje is 1 januari uitgerekend, ik zal d'r eens bellen....zul je zien, ligt ze net te puffen of zo ha ha ha!!

Terug
Bovenaan