Klusbabes 12!!!

Hallo dames

Wat hebben jullie weer gezellig gekletst vandaag! ben ik blij dat ik alles meteen heb opgeschreven anders kwam ik niet verder dan euhm...ik ben het kwijt! hahaha komt ie dan he!

Linda wat raar dat je test nog steeds negatief is.. Wanneer heb je je ei dan gehad? Kan de gyn geen bloedprikken of zo? Dan heb je in ieder geval duidelijkheid. En ik dacht ook al aan wat bambi zei, misschien was dat minimale bloedverlies wel je ongi…
Ik snap je heel goed hoor hahaha! Als je geen duidelijkheid hebt daar wort je emo en sagi van!!

Kruimels is je temp na je ei ook omhoog gegaan of nu pas? Het kan ook zijn dat je je ei erg laat hebt of niet…. Ik gun het je zo…Als je deze ronde zwanger zou zijn dat is er tenminste iemand van de babes ´gemiddeld ´.

Happy lekker zeg weer een paar dagen vrij! Wat gezellig met zn alle pannenkoeken eten!!

Bieb als je eisprong is geweest dan gaat je temp al omhoog. Voordat je ongesteld wordt dan daalt de temp weer. Als je zwanger bent dan blijft de temp hoog. Althans theoretisch gezien…Aangezien wij ook niet gemiddeld zijn…hahaha hier heb je dus in feite niets aan!! Hihi
Moeilijk he je mond houden hahahaha!!!! Lekker oliebollen!! Wel zonder krenten (of zijn het rozijnen?)! Ja ik was het helemaal zat. Ik hield de hele tijd de hondjes in de gaten dat ze me de boom niet omrenden met het stoeien. En hij stond voor mn raam dus al het licht van buiten werd tegengehouden. Ben blij dat het weg is!
Harry potter 5 kun je ook al huren! Is leuk!!
En op sbs6 komt om 20.45 uur een film lijkt me ook leuk. Moet ik opnemen.: Lemony Snicket ´s a series of unfortunate events

Klaasje ik ben helemaal vergeten om jou welkom te heten!!! Bij deze: Hartelijk welkom!!
Ik ben maar een saaie trien. Ik houd an niets doen op n vakantie. We hebben een 2e hands vouwwagen gekocht dit jaar en weg aan met ons karretje niet te ver weg.Voor het geval het neit bevalt dat we zo terug zijn! Ik ben niet van de verre vakanties dus voor mij geen probleem.

Jacqy dat is vervelend! Of goed nieuwsof slecht nieuws…. Ik heb dat wel na de menstruatie…Dan klopt hij het laatste restje eruit! haha. Ik denk dat je alleen maar kun awfachten….succes! ik duim voor je!!

Rimke ik houd van truttig!!

Pip is er al bloed te zien??

Dadelijk flink poetsen hier vind het maar een zwijnenstal!! De hondjes ook nog douchen voor oud en nieuw dat ze blinken!!

Vanavond naar een verjaardag van iemand uiit de harmonie van vreindjelief maar ik heb helemaal geen zin!! Bah en ik moet mee van hem omdat ik normaal ook al nooit ga…

Dames nog een fijne dag!

ben ik weer eventjes

Hahaha bieb ging je lekker in je eentje haha, lekker he die oude verhalen van vroeger, haha 20 jaar terug,

Renee: ik had 10 december mijn ei zeg maar, mijn vruchtbaarste dag, en ik ga er niet vanuit dat het mijn ongi is geweest, want dan zal dat ook echt voor het eerst zijn dat ik alleen met afvegen een klein beetje bloed heb, maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Vanavond evengoed veel plezier meid, bij het avondje waar je niet zoveel zin in hebt, haha misschien wordt het wel harstikke gezellig, juist omdat je geen zin hebt

xxx linda

Hoi meiden,

Zo net ff vuurwerk wezen halen, we gingen eerst lopend naar de winkel hier vlakbij maar daar was het mega druk, toen zijn we maar naar de intratuin gereden, daar was de helft al op. pfff we hebben nu wel een mini pakket ofoz , ach ja met wat potten en pijlen. mij boeit hetniet zo, zit toch binnen bij het hondje.

renee honden wassen voor het oud en nieuw whahhaah. heel grappig, heb bij mij geen nut als we hem wassen en die de volgende dag weer uitgelaten word.

bieb was je lekker in je remie, ook jij heb een erg berichtje gestuurd. niet raar opkijken als ze je dit niet in dank afnemen, moeten ze niet bij mij flikken, dan ben ik je vriendin niet meer hiihi, maar zolang je het niet bij mij doet is het wel grappig hihihihi

rimke we denken niet zomaar dat je dood bent hoor, hahaha maarje heb duidelijk last van hormomen. ik heb ook zo in ene van die sago momenten.

nu b.v zegt me ventje ik ga ff liggen hoor. ik gelijk ; dacht het niet, hahah. maar wat doet ie , juist ff liggen, nou krijg de ter...ing dan. moet ie s'morgens wat langer uitslapen. en eerder naar bed komen. grrrrrr. ben het gelijk zat.

xx Bambi

Hey meiden,

Daar ben ik weer eventjes. We zijn net terug van een korte vakantie! Jeetje, jullie hebben weer aardig gekletst zeg.
Allemaal weer lekker gegeten tijdens de kerstdagen?

Rimke, je mannetje weer lekker thuis? En wat las ik, krijg je grijze haren? Lang leve de verf, toch?

Bambi, jammer zeg dat de woning niet doorgaat? Zijn jullie eigenlijk op zoek naar een huurwoning? En moet je dan wachten tot de woningbouw weer iets aanbiedt?
Ik hoop dat je snel iets leuks tegenkomt.

Pip Stip, hoe is het met het bloed? Heeft het doorgezet? En anti rimpel creme, jeetje worden we allemaal al oud dan, hi hi hoe oud ben je eigenlijk?

Sterretje, je vroeg een tijdje terug of ik last heb van jeuk. Nou af en toe word ik gek van de jeuk aan mijn borsten. Jullie hebben dus al bijna de 20 weken echo, spannend hoor. Wij moeten nog 3 weken wachten.

Kruimels en Jacqy: jullie zijn de volgende op de lijst, spannend hoor, 30 en 31 dec, toch? Hoe is het, al symptomen?

Bieb: hmm Jamie Oliver, die heeft wel lekkere gerechten. Klinkt goed tomatensalade. Mijn mannetje kookt ook altijd graag uit zijn boeken. En het ijs met chocolade saus klinkt helemaal super!

Klaasje: welkom op het forum!

Linda: balen zeg een neg test, hoe is het nu met je?

Mamoetje: jij bent ook nog niet ongi, toch? En heb je alweer een test gedaan?

Groetjes

Klaasje; weet je wat ook handig is? 2 tv's aanschaffen. Ik lig ook vaker in slaapkamer tv te kijken, niet romantisch maar ik kijk wel wat ik wil.

renee; oliebollen waren met krenten. Vindt ik niet lekker, maar zaten niet te veel in, dus proefte er niet veel van

Heb trouwens ook Harry Potter 5 gehuurd, 4 had   ik al gezien, was even in de war.

Bambi; ik had ook geen sms-je meer van vriendin gekregen,. had dus maar terug gesms-t dat het een grapje was haha. Maar kon dus echt niet omdat ik hier schoonfamilie krijg. ach moet ze maar tegen kunnen, af en toe ben ik in zo een bui haha

Hoest eigenlijk met jou vriendinnen? nog wat van gehoord?

Hier ook vuurwerk gehaald. Samen met zijn broer en neefjes, 1 is 13 en echt gek van vuurwerk. In nov begint hij al te zoeken wat hij wilt, en weet alle prijzen uit zijn kop, en die van vorig jaar ook! En dan gaat hij die vergelijken...pff waar hij zin in heeft.

Ik zal even ons menu van vanavond noemen:
aardappelpannenkoeken
rucolosla met lekker sausje (Uit Jamie Oliver boek hmm)
speklap (gepaneerd, hou ik eigenlijk niet van maar oke)

Ik lees de laatste dagen dat sommige dames af en toe een dipje hebben, ik moet zeggen ik voel me erg goed de laatste tijd. Ik hoop dat dat zo blijft.....en helemaal na volgende week haha. Stel dat ik volgende week ongi wordt, dan kan ik niet beloven dat ik geen dipje krijg, maar dat zien we dan wel weer.
Neee wil niet ongi worden.....

April; leuke korte vakantie gehad???

dames, ik ga stoppen. Ga zo eten en de komische film kijken....weet niet of die leuk is, meer zin in Harry potter. Nee dames, niet in Harry Potter zelf , maar in de film haha.
Ik vertelde net trouwens over neefje van 13, en die lijkt sprekend op Harry Potter haha wel grappig

tot vanavond misschien...

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

DECEMBER

1)  
2)
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21) Linda2, 5e ronde
22)
23)
24) rimke 7e ronde     ZWANGER !!!
        Linda1, 2de kindje  ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3)
4) Bianca, 3e ronde na mk ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje

17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om
je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl
V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

eh hallo phoebe,

het is de bedoeling dat je mee kletst met ons, anders mag je niet zomaar op onze wolk hoor

bieb klinkt weer lekker dat eten van jou. heb trouwens nog niks van  me vriendinnen gehoord. heb van 2 een kerstkaart gehad en met 1 al meer dan een maand geleden op hyves gekrabbeld, maarja das dus ook al een tijd geleden en dat kwam van mijn kant vandaan, nu wacht ik de andere af. ik heb ze dus 9 nov voor het laats gezien, toen wist ik net een week dat ik zwanger was en morgen ben ik alweer 12 wk . nou dat zegt genoeg . ik heb geen vriendinnen meer van die kant. hahaha

straks dus naar een verjaardag, heb net heerlijk frietjes gegeten, jammie. smaakte heel goed hoor. heb een goede dag hahah.

xx Bambi

Terug
Bovenaan