Klusbabes 13

hoi meiden,

gossie moet weer 6 pagina's lezen, ga ik zo eerst maar eens doen, maar weet nu al dat ik echt niet overal op ga reageren. pff jullie weten me geode humeur altijd lekker te verpesten. whahah grapje, maar heb weer koppijn en wou ff snel bijlzen. NOT.

xxx Bambi

Rimke; het zullen je hormoontjes wel zijn haha

Bambi; al uitgelezen? ook nu slecht humeur hihi

Hier weer  2 nieuwe filmpies gehaald. straks weer even lekker banken, we hebben 1408 gehuurd en pirates of the caribean, maar die duurt wel 160 min!!!!!

Af en toe denk ik ook wel eens dat een schoonmaakster handig zou zijn, maarja, dan denk ik, zonde van t geld, dan kan ik t net zo goed zelf doen. op zich heb ik wel een goede ritme. Woensdagavond doe ik altijd veel en zaterdag of zondagochtend. Dan wel gelijk als ik opsta, want dan heb ik meestal opruimzin. En tussendoor als t s moet, als je visite krijgt ofzo. Stofzuigen wel vaker ivm aanwezigheid kat. En wc's MOET ik altijd 2x in de week doen, bah hou niet van vieze wc's...

nog positief test nieuws verder???

Jeetje meiden, wat hebben jullie weer lekker gekletst! Ik heb het meeste nu gelezen, maar niks op geschreven (is een goede geheugen training). Ha ha nee hoor, ik zat lekker slecht met een bakje chips achter de lap top . Echt zo slecht die vreet aanvallen.

Kruimels:  spannend zeg, je NOD is morgen, toch? Ben super benieuwd, ik hoop het echt voor je meid. Dus je gaat 1 jan testen? Dat zou toch een mooi begin van 2008 zijn! Maar wat las ik nou, zijn je mannetje en jij morgen niet samen? Toch wel in de avond hoop ik.

Bieb: Waha ik moet ook de wc's nog schoonmaken, bah. Is eigenlijk altijd zo gedaan, maar heb echt geen zin. Maar jeetje 2x in de week, dat haal ik niet hoor.

Rimke: Oh meid ben je nog zo  sjaggie? Is je mannetje wel weer thuis?

Phoebe: Welkom, kijk uit hoor want dit forum is echt super verslavend, hi hi

Jacqy: Balen zeg dat je  ongi bent geworden.

Bambi: Ja, wat een geklets he, ik moest ook aardig wat bijlezen.

Ja bieb echt zo erg! Ik ben een paar jaar geleden 10 kilo afgevallen en had altijd het idee dat ik op moest letten zodat ik niet zou gaan jojo'en. Nou dat ging dus goed, want er is toen niks meer bijgekomen, maar nu heb ik het idee dat het 'mag' omdat ik toch dik wordt. Daarbij komt ook nog eens dat ik echt zin heb in chip, chocolade en friet, dus dat wil wel.

Hmm bieb, wij hebben ook een boek van jammie en mijn man kookt ook graag dus ik ga je pasta eens opzoeken, klinkt goed hoor!

Ja, ik ga morgenvroeg ook nog poetsen, want vrienden van ons komen en die blijven ook slapen. Maar inderdaad, dan kun je de dag erna ook weer aan de bak.
Wij hadden eerst een schoonmaakster, maar sinds ik 4 dagen werk vind ik dat ik het zelf moet doen.

Terug
Bovenaan