Klusbabes 13

Gewoon testen hoor bieb en als ie negatief is ga je 1-1 alsnog flink aan de wijntjes en als ie positief is dan is het wel een heeeeeeeeeeeeel bijzondere start van het nieuwe jaar!

Ik heb trouwens ook geen ong.klachten ofzo, alleen vieze prut wahaha. las gister mijn boek nog even (de schrijfster is die vrouw van babyboom) en las dat het juist goed is om ong.klachten te hebben als je ong bent en ik heb dat dus niet (ook nog nooit echt gehad). Heb ook even gelezen over bezoeken bij de gyn enzo. Volgende week is het zover!!!

X

Wat grappig Kruimels, wij waren de afgelopen paar jaar met oud&nieuw in erica (mijn schoonouders wonen daar en vrienden ook) maar dit jaar zijn we thuis. Ik ga vanmiddag wel naar Erica: oliebollen bij schoonmoeder eten, die staat ze nu te bakken.

Carbit schieten is cool! wahahaha, lekker lawaai.

nou bieb, laten ik danmaar hopen dat het goed afloopt met m'n klachten, want hoe meer ik erover praat hoe meer ik het ga voelen.

ik zit trouwens ook nog in m'n kloffie, haren nog niks mee gedaan.
heb ook geen zin, maar zal zo wel een keer moeten als we weg gaan, haha schaam me rot.
vriedn zit steeds opzij te kijken, dat ik zo snel typ. zit bij hem op de bank.
zal wel denken, verslaafde whaha

Pipstip; is het goed om ong klachten te hebben als je ong bent? nou dan mag die vrouw met mij ruilen! Voordat ik de pil slikte, was ik altijd heel erg ziek. Buikpijn, overgeven echt in bed liggen. Als ik dan op school was, dan op een gegeven moment ging ik maar op wc zitten, lekker koel daar, maar dan bleef ik ook echt lang was. Iedereen maar denken waar ik was. 1x was ik met paar vriendinnen onderweg, en plotseling werd ik ziek van de ongi. Ging ik in een tunnel zitten (vanwege de koelte), ik geloof wel paar uur, kon geen kant op. Mijn vriendinnen waren doorgefietst, want wisten niet dat het zo erg was. Op een gegeven moment was t over, en kon ik weer verder. Daarom ook ben ik de pil gaan slikken, toen waren de klachten al minder. beetje zeurende buikpijn, meestal pijn in borsten , rugpijn, maar wel zo dat ik toch naar school kon of kon gaan werken...nu ben ik gestopt met pil, en was bang dat ik het weer zo erg kreeg, maar dat is gelukkig niet het geval
pff weer een heel verhaal zeg

haha, hier zit vriend ook vaker te kijken dat ik zo snel typ.

Hij staat nu in keuken om eten voor vanavond voor te bereiden. Paperdelle met aan ragu van gehaktballetjes (boek van Jamie Oliver) Een soort pasta zeg maar. Ja, heb hier een kok in huis hihi. nee hoor geen echte, maar hij houdt wel van koken. Hij liever dan ik...

Terug
Bovenaan