Klusbabes 13

dag phoebe, werkse even meid.
tot laters
groetjes kruimels

pip, je staat nu onder de douche, maar wat grappig dat je schoonouders in erica wonen.
ken je toevallig de familie Wanders, ze wonen aan de peelstraat, halverwege ongeveer.
Die vrouw is de zus mijn schoonmoeder.
bij hun vieren we dus oud en nieuw morgen.

geniet maar lekker vanmiddag van je oliebollen, haha lekker he?!
in welke straat woon jij in de bargeres? mijn schoonzusje in de zweelerbrink.
we gaan vanmiddag naar haar toe. als ik je toevallig zie, dan zwaai ik wel effe, whaha

even hyven

Kruimels en Pipstip gaan vanmiddag naar elkaar zwaaien, hihi grappig

Phoebe; lekker poetsen meid? Ik morgenvroeg maar even, dan is het tenminste schoon voor het bezoek s avonds. Het ergste is, dag erna kan je weer aan de bak.....bah die vieze billen van de wc;s weghalen, en de rest van de troep...

vies he bieb, dat je dan alles en iedereen in je huis hebt en dat ze ook overal aanzitten.
idd volgende dag dan WEER helemaal door je huis heen, ppffff.
zo blijf je aan de gang. misschien toch maar net als pip een schoonmaakster in huis nemen, lijkt me wel wat.

Nr 13.....................tja......

Ben niet heel bijgelovig maar vind het gewoon niet zo'n lekker getal............hihihi!

Bieb: spannend........ik duim vrolijk door!
Kruimeldief! jij ook bijna...............ook voor jou duim ik!!!
Phoebe: welkom!
Jacq: balen meid! weer die rds............
Linda: zucht.............ik weet het niet meer met je hoor!

Hier nog immer flink chagerijnig...........hormonen denk ik.
Heb gewoon in niets zin, wil gewoon lekker op de bank liggen en dat iedereen me met rust laat..........whahaha! Lulllig voor het mannetje maar het is niet anders..........
Ik ga weer schaatsen kijken............
Kus rimke

rimke meid, even doorzetten. hoort er allemaal bij die buien. het is allemaal voor een goed doel moet je maar denken.
vind jij schaatsen ook zo leuk? mijn vriendje ook.
dag lieverd

meiden ik ga me klaar maken om zo weg te gaan.
denk dat ik vanavond niet meer hier kom, word vast wel laat bij m'n schoonzussie.
lees morgen weer even bij.
fijne dag allemaal
dikke kus kruimels

Terug
Bovenaan